۸۳۳۱۹۱
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به عرضه مستقیم کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در نمایشگاه بهاره اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قیمت عرضه این کالاها در نمایشگاه بر اساس قیمت مصوب خواهد بود.

خبرگزاری فارس: سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار گفت: با توجه به مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به استان‌ها محول شده تا استانداران در صورت نیاز، با هماهنگی اتاق‌های اصناف برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: همچنین در شهرستان‌ها فرمانداری‌ها با اتاق اصناف در خصوص نحوه برگزاری تصمیم‌گیری کنند.

کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: در جلسه امروز بسیاری از استان‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اعلام آمادگی کردند و نمایشگاه در تهران هم در سه نقطه برگزار خواهد شد.

ممبینی با اشاره به عرضه مستقیم کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در نمایشگاه بهاره اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قیمت عرضه این کالاها در نمایشگاه بر اساس قیمت مصوب خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که علی‌رغم اینکه قیمت مصوب مرغ کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده اما شاهد عرضه آن بیش از قیمت مصوب هستیم و در این خصوص چه نظارتی صورت می‌گیرد، گفت: بازرسین وزارت صمت و اتاق اصناف ایران دائما بازار را رصد می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نمایشگاه بهاره قرار است مرغ و گوشت از محل ذخایری که شرکت پشتیبانی امور دام تهیه کرده، عرضه شود و این کالاها با قیمت مصوب که در زمان خودش اعلام می‌شود عرضه خواهد شد و طبعاً وزارت صمت نظارت‌های لازم را بر آن خواهد داشت.

ممبینی در ادامه در خصوص کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه و نظارت بر آن بیان داشت: در دستورالعمل تهیه‌شده مقرر شده که قبل از عرضه کالاها در نمایشگاه، نمونه‌های آن مورد بازرسی قرار گیرد و نمونه پلمب شده آن کالا بعد از قیمت‌گذاری توسط کارشناسان در نمایشگاه نگهداری شود و کالاهای عرضه‌شده باید با نمونه انطباق داده شود.

وی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود و در هر استان مطابق با سیاست آن استان زمان برگزاری مشخص می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران قیمت مصوب مرغ را در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: در سال ۹۷ نسبت تخلفات اصناف نسبت به سال ۹۶ حجم بیشتری داشته است.

ممبینی همچنین در خصوص فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی بیان داشت: فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی با تخفیف‌های ویژه در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر مهدی عظیمی پرسپولیس سیرجانی

      دروغه بیایید سیرجان گوشت مرغ کیلویی 15300علنا می‌فروشند احتیاج به ناظر هم ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها خجالت نمیکشن اسمشون مسلمانه ولی همش دروغ میگن و مردم را .... فرض میکنند

    • وطن پرست

      تنها افتخار زندگیم اینه با وجود اینکه دستم خالیه و هیچی نداشتم تو عمرم ن از اینجور جاهاخرید کردم ن تو صف گوشت و مرغ یخی وقت گذروندم پوشاک د مده ته مغازه رو میارن غالب ب مردم میکنن

    • mmmm

      با جنسهای اشغال

    • بدون نام

      رئیس اتاق بی انصافی بیشتر بشون میاد.کدوم نظارت رو در بازار دارید.همه چی تقلبی وبی کیفیت میباشد.

    • بدون نام

      این چه جور رصدیه که اونا همچنان مرغ رو گران می فروشن!!!!!! حتما رصد برره ای هستش!!!!! شما هم با نگاه کردن به این گرانفروشی پدرشون رو در میارین!!!!

    • بدون نام

      اینا کالاهای اساسی نیستن... حداقل نیاز برای زنده موندن

    • بدون نام

      همشون دروغگو هستن آیا خودشان حاضرند از این جاها خرید کنند وتو خونه هاشون ببرند یا خانمهاشون الآن خارج از کشور مشغول خرید هستند

    • بدون نام

      مرغ کیلو ۱۶۰۰۰ تومان دارن میفروشن حقه باز دروغگو

    • بهمن

      مراکز فروش گوشت منجمد در مشهد چرا رسانه‌ای نمی‌کنند

    • بهمن

      مراکز فروش گوشت منجمد در مشهد چرا رسانه‌ای نمی‌کنند

    • سردرگم

      ببینیم وتعریف کنیم

    • بدون نام

      این نمایشگاه فقط خاص تهران و چند شهر بزرگه... حداقل نصف مردم این چیزایی که میگی رو نداشته و ندارن نمیدونم اسمش بهاره یا زمستونه... مرغ شهر ما ۱۶ الی ۱۷ تمنه... ۱۱۵۰۰ مال تو خوابه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج