جاباما
۸۳۳۲۱۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

طارمی: ان‌شا‌الله آخر فصل به اروپا می‌روم

مهاجم تیم ملی کشورمان قصد دارد بعداز اتمام قراردادش با الغرافه به فوتبال اروپا برود.

خبرورزشی: مهدی طارمی با اینکه در تیم ملی جزو بهترین‌هاست و در هر تورنمنتی به میدان می‌رود معمولاً خوش می‌درخشد، انگار هنوز یک پتانسیل کشف نشده است. او بازیکنی است که در گلزنی تبحر خاصی دارد و هر وقت در زمین مسابقه است بوی گل می‌دهد یا گلسازی می‌کند. بعضی‌ها اعتقاد دارند مهدی اگر به فوتبال اروپا برود می‌تواند به بلوغ برسد. آنجاست که زندگی برای فوتبالیست‌ها عوض می‌شود.

مثلاً کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی در این باره می‌گوید: «وقتی به اروپا آمدم فهمیدم فوتبال ما یک چیز است و فوتبال اروپا یک چیز دیگر. اصلاً اینجا یک دنیای دیگر است و من تازه از زمانی که به اروپا آمدم فهمیدم فوتبال چیست؟» یکی از کوچک‌ترین اتفاقاتی که در زندگی بازیکنان می‌افتد این است که همه‌چیزشان روی اصول و برنامه پیش می‌رود. آنجا رقابت با ایران فرق دارد.

بازیکنان نامی در ایران معمولاً جای ثابتی دارند ولی در اروپا شانس به بازیکنی می‌رسد که بتوانند بهترین باشند. رژیم غذایی بازیکنان هم به شکلی می‌شود که بتوانند مدام در فرم ایده‌آل باشند.

باشگاه هم برای این منظور تست‌های مختلفی از بازیکنان می‌گیرد. هر روز بازیکنان وزن می‌شوند و خلاصه اگر اضافه‌وزن داشته باشند مربی دوباره برنامه‌ای برایشان در نظر می‌گیرد. مهدی طارمی هم اگر بتواند در این جو قرار بگیرد قطعاً شرایط متفاوت‌تری خواهد داشت. او با رفتن به این قاره و حضور در یک لیگ خوب می‌تواند دقیقاً یک لول بالاتر برود.

خیلی‌ها تصور می‌کردند او در نیم‌فصل دوم از الغرافه جدا شود و به قاره سبز برود ولی حاصل توافق دو طرف سرانجام این شد که او به کارش در این تیم ادامه دهد. مهدی برای نیم‌فصل دوم لیگ قطر انگیزه خیلی زیادی دارد و می‌خواهد بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دهد. او با عملکردی که در جام ملت‌ها داشت نشان داد آماده است و می‌تواند به هدفی که دارد برسد.

وقتی از مهدی درباره ماندن در الغرافه سؤال می‌کنیم، می‌گوید: «من نیم‌فصل دیگر با الغرافه قرارداد داشتم و به همین خاطر به کارمان ادامه دادیم. آخر فصل قراردادم ان‌شا‌الله با این باشگاه قطری تمام می‌‎شود.» مهدی بعد از پایان فصل قرار است به کجا برود؟ وقتی در این باره از او سؤال می‌کنیم پاسخ می‌دهد: «فعلاً که در الغرافه هستم و تا پایان فصل زمان باقی‌مانده است ولی ان‌شا‌الله بعد از آن بتوانم به اروپا و یک لیگ خوب بروم. امیدوارم بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینبار کدام تیم را میخواهی بدبخت کنی

    • ایرانی

      اروپا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به بازی خوبت یا اخلاق خوشت یا نامردی به پرسپولیس مینازی ؟ داداش . کیروش رفته . بیدار شو از خواب غفلت .

    • بدون نام

      کی تور میخواد تو کی به درد اروپا میخوری

    • بدون نام

      بارسا منتظره بدو بدو هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
      فکر بازگشت به پرسپولیس از سرت بیرون کن

    • بدون نام

      اروپا، بارسا رئال سینی یووه کدوم؟؟؟ جای بزرگان رو اونجا تنگ نکنی ی وقت... تو دروازه ی خالی رو بارها و بارها زدی بیرون... ۲ تا گل مفت به یمن زدی فک کردی تمومه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج