جاباما
۸۳۳۳۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوارز و رکورد منفی در رقابت‌های اروپایی

سوارز تقریباً بیش از ۳ سال است که در لیگ قهرمانان در بازی های خارج از خانه گلزنی نکرده است.

وبسایت نود: از آخرین باری که لوئیز سوارز موفق شد در یک رقابت اروپایی در خانه حریف بارسلونا را به گل برساند، حالا بیش از سه سال می گذرد. بارسلونا در حالی سه شنبه شب به مصاف لیون می رود که سوارز آمار خوبی در گلزنی در بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان به جای نگذاشته و این می تواند مایه نگرانی والورده باشد.

سوارز و رکورد منفی در رقابت‌های اروپایی

آخرین باری که سوارز موفق شد در یک بازی خارج از خانه اروپایی برای بارسلونا گلزنی کند، سه و نیم سال قبل بود: 16 سپتامبر 2015 در بازی مقابل آ اس رم در المپیکو رم. 1252 روز قبل. البته سوارز در هفته های اخیر نیز شرایط خیلی خوبی در گلزنی نداشته است. او از زمان گلزنی در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سویا، دیگر نتوانسته برای بارسا گل به ثمر برساند. و در چهار بازی قبلی تیمش در لالیگا نیز گلی برای بارسلونا به ثبت نرسانده است.

سوارز اکنون هفت مسابقه است که موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که این مهاجم 32 ساله، روز شنبه هفتصدمین بازی اش را در عرصه حرفه ای جشن گرفت و حالا امیدوار است این جشن توام باشد با پایان یافتن ناکامی در گلزنی در رقابت های اروپایی. آمار گل های سوارز دز این فصل تقریباً یک گل به ازای هر دو مسابقه بوده است که نمی‌تواند آمار خیلی بدی هم باشد. اما به طور کل تعداد گل های او در لیگ قهرمانان در طی 2-3 فصل اخیر حتی در بازی های خانگی هم با افت قابل توجهی روبرو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج