۸۳۳۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

سرلشکر باقری: تهدیدات نظامی نسبت به ایران کاهش یافت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تقویت کشور و بازدارندگی، تهدیدات نظامی نسبت به ایران کاهش یافته است، اما دشمنان تهدیدات امنیتی و جاسوسی را انجام می‌دهند.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمد باقری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی با اشاره به سابقه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این ستاد را پس از دوران دفاع مقدس برای اداره امور نیروهای مسلح پایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی نیروهای مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت است، دشمنان از انقلاب اسلامی ضربه خورده و با تقویت کشور و بازدارندگی، تهدیدات نظامی نسبت به ایران کاهش یافته است، اما دشمنان تهدیدات امنیتی و جاسوسی را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: کشورمان مرز هزار کیلومتری با پاکستان دارد که توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حفاظت می‌شود، هنوز بخشی از این مرز باز است که از این طریق تروریست‌ها وارد کشورمان می‌شوند.

باقری با اشاره به حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک عامل انتحاری با خودروی بمب گذاری شده، خودش را در کنار اتوبوس حامل پاسداران منفجر کرد، با دولت پاکستان مذاکره کردیم تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی ادامه داد: دورکردن تهدیدات از کشورمان از وظایف نیروهای مسلح است و با حضور ما در عراق و سوریه تا حدی تهدیدات عناصر تکفیری از کشورمان دور شد. ایران در زمینه تولید تجهیزات نظامی پیشرفت‌هایی زیاد داشت و روز گذشته شاهد بهره برداری از یک زیردریایی بودیم و در زمینه ساخت موشک پیشرفت زیادی داشتیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح آمادگی دارند که در زمینه ساخت ابزار پیشرفته به صنعت خودروسازی و صنعت نفت کمک کنند، کمک به سازندگی کشور از جمله وظایف نیروهای مسلح است و در این راستا شاهد افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودیم که این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) احداث شد.

باقری با اشاره به وضعیت آموزش سربازان اظهار کرد: به سربازان شغل و حرفه می‌آموزیم و در دو سال اخیر حدود ۲۰۰ هزار نفر از سربازان وظیفه، آموزش‌های فنی حرفه ای را گذراندند.

وی ادامه داد: وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح وجود دارد و این نیروها روز به روز در حال پیشرفت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تمهیداتی را در نیروهای مسلح در خصوص انتقال نیروها در نظر داریم تا دیگر شاهد حوادث تروریستی در هنگام انتقال نیروها نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سپاه و ارتش کبیر ایران

    • حسین

      دستتون درد نکنه...حداقل زبانی هم آدم رو آرام میکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج