جاباما
۸۳۳۴۲۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

دی‌کاپریو و تام کروز سر از تلویزیون درآوردند

در دو اقدام کاملا ناهماهنگ، تام کروز و لئوناردو دی‌کاپریو خبر از بازی در دو مجموعه تلویزیونی متفاوت داده‌اند.

جام جم: از شواهد چنین برمی آید که ستاره‌های سینما، قصد تسخیر قاب کوچک تلویزیون را دارند و بعد از موفقیت‌های کلان روی پرده سینما، حالا می‌خواهند تماشاگران تلویزیون را هم در اختیار خود بگیرند. البته طی چند سال اخیر تعدادی از بازیگران سرشناس سینما راهی تلویزیون شده و موفقیت‌هایی در آن کسب کرده‌اند.

دی‌کاپریو و تام کروز سر از تلویزیون درآوردند

اما تا امروز کسی حتی تصورش را هم نمی‌کرد بازیگران نامداری که در جدول گیشه نمایش سینماها تاخت و تاز می‌کنند، تن به حضور در مجموعه‌های تلویزیونی بدهند. در دو اقدام کاملا ناهماهنگ، تام کروز و لئوناردو دی‌کاپریو خبر از بازی در دو مجموعه تلویزیونی متفاوت داده‌اند.

همزمانی اعلام خبر حضور تلویزیونی این دو ستاره سینما، باعث توجه بیش از حد رسانه‌های گروهی به این موضوع شده است. منتقدان تلویزیونی با عنایت به همین نکته است که می‌گویند باید در آینده‌ای نزدیک منتظر حضور دیگر ستاره‌های سینما هم در مجموعه‌های تلویزیونی بود.

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی کاپریو درصدد است با همکاری فیلمساز مورد علاقه‌اش مارتین اسکورسیزی، داستان رمان "شیطان در شهر سفید" را به‌جای فیلمی سینمایی تبدیل به مجموعه‌ای تلویزیونی کند. این در حالی است که طی چند سال اخیر، همه جا صحبت از ساخت فیلمی سینمایی از این داستان پرتنش و هیجان‌انگیز با بازی دی‌کاپریو بوده است.

داستان رمان اریک لارسن، تلفیقی از ماجراهای واقعی و تخیلات ذهنی نویسنده‌اش بوده است. به گفته منتقدان ادبی، لارسن این تلفیق را به شکلی جذاب و عالی انجام داده است. اما بعد از چند سال تلاش سینمایی، حالا محرز شده که شیطان در شهر سفید به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی وارد مرحله تولید می‌شود.

هم تولید، هم بازی

مارتین اسکورسیزی در کنار کارگردانی نسخه سینمایی، یکی از تهیه‌کنندگانش هم بود و دی کاپریو هم به واسطه شرکت فیلمسازی‌اش آپیان وی، در ساخت فیلم همکاری داشت. او قرار بود نقش اصلی فیلم را هم به عهده بگیرد. ظاهرا قرار نیست تولید نسخه تلویزیونی تفاوت زیادی با نسخه سینمایی بایگانی شده داشته باشد.

اسکورسیزی و دی کاپریو همچنان جزو تهیه‌کنندگان مجموعه خواهند بود. از آنجا که دی‌کاپریو علاقه بسیار زیادی برای بازی در نسخه سینمایی داشت، اهل فن مطمئن هستند که او جلوی دوربین نسخه تلویزیونی هم ظاهر خواهد شد. اسکورسیزی که قبل از این تهیه‌کننده و مدیر تولید چند مجموعه موفق بوده است، پیش از این از علاقه‌اش برای کارگردانی کارهای تلویزیونی هم صحبت کرده بود. نزدیکان به پروژه شیطان در شهر سفید عقیده دارند اسکورسیزی امتیاز کارگردانی این مجموعه را به فیلمساز دیگری واگذار نخواهد کرد و خودش، پشت دوربین آن قرار خواهد گرفت.

همین منابع با اطمینان می‌گویند طی روزهای آینده اسکورسیزی و دی‌کاپریو به صورت رسمی، خبر همکاری‌شان را با مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر اعلام خواهند کرد. به باور منابع نزدیک به مجموعه، علاقه و اشتیاق هر دوی آنها نسبت به داستان رمان لارسن آنقدر زیاد است، که شانس کار روی آن را به نام خود ثبت خواهند کرد.

کروز هم می‌آید

در کنار دی‌کاپریو، تام کروز هم این روزها برای تلویزیون دندان تیز کرده است! بازیگر 56 ساله سینما که بیش از چهار دهه فعالیت موفقیت‌آمیز در هالیوود داشته، به دنبال تولید نسخه‌ای تلویزیونی از فیلم سینمایی "مک گروبر" است. نسخه سینمایی در سال 2010 با هزینه تولیدی ده میلیون دلاری، تنها 9میلیون دلار در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا فروش کرد! این فیلم کمدی ملهم از برنامه پربیننده تلویزیونی "یکشنبه شب زنده" بود. با گذشت زمان و در مدت‌زمان کوتاهی، مک گروبر تبدیل به یک کالت سینمایی شد و طرفداران پروپاقرصی برای خودش پیدا کرد.

در همان دوران تهیه‌کنندگان فیلم، به فکر تولید قسمت دوم آن هم افتادند، اما این موضوع بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده شد. جورما تاکونه کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم می‌گوید: "به این نتیجه رسیده‌ایم که مجموعه‌ای تلویزیونی براساس داستان فیلم تولید کنیم. احساس می‌کنیم این طوری بهتر جواب می‌دهد. با تام (کروز) صحبت کرده ایم و او آمادگی‌اش را برای همکاری کامل با مجموعه اعلام کرده است. بین هشت تا ده اپیزود خواهد داشت. از آنجا که از مرحله حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد، صمیمانه امیدوارم کار ساخت مجموعه هر چه زودتر آغاز شود."

همکاری از جنس تازه

تام کروز در حالی یکی از تهیه کنندگان نسخه تلویزیونی مک گروبر است که تا قبل از این با قاب کوچک همکاری نداشته است. او در کنار تولید فیلم‌های سینمایی خود، مدیر تولید و تهیه‌کننده مشترک چند فیلم سینمایی دیگر هم بوده است. عوامل تولید مک گروبر می‌گویند، کروز علاقه خاصی به این فیلم داشته و در زمان تولید آن، قصد بازی در نقش اصلی را داشته است. اما تداخل کاری تولید فیلم با بقیه کارهای کروز، مانع از این همکاری شده است. اما حالا که بحث تولید نسخه تلویزیونی مک گروبر مطرح شده، کروز می‌خواهد سهمی در ساخت آن داشته باشد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، کروز جای ویل فورته، بازیگر نسخه سینمایی را می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرناز

      تام کروز بوتاکس میکنه؟ چرا قیافه اش اینطوری شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج