۸۳۳۴۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیش‌بازی بایرن مونیخ - لیورپول

بایرن مونیخ و لیورپول امشب در ورزشگاه آنفیلد در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را انجام دهند.

ورزش سه: در آستانه جدال حساس بایرن مونیخ و لیورپول در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، نیکو کوواچ سرمربی بایرن به خوبی می‌داند که قدرتمندترین حریف خود از زمان بدست گرفتن سکان هدایت غول باواریایی را روبرویش خواهد دید. آنچه نگرانی‌های کوواچ را افزایش می‌دهد عدم حضور چند نفر از بازیکنان کلیدی بایرن از جمله توماس مولر است که به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی قبلی مقابل آژاکس در این دیدار حضور نخواهد داشت. خامس رودریگز گزینه اول پر کردن جای مولر در ترکیب اصلی بایرن است.

به دلیل غیبت آرین روبن، سرژ گنابری هم مسلما به عنوان وینگر راست بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود کینگزلی کومان در پست وینگر چپ به بازی گرفته شود. البته با توجه به مصدومیت او از ناحیه مچ پا در بازی مقابل آوگسبورگ، نگرانی‌هایی درباره آمادگی کومان وجود دارد. اما کومان در آنفیلد با تیم تمرین کرده و اکثر کارشناسان انتظار دارند او به بازی برسد.

در غیبت کورنتین تولیسو، انتظار کارشناسان این است که خط میانی بایرن با دو محور لئون گورتزکا و تیاگو آلکانتارا چیده شود.

در خط دفاعی هم با وجود غیبت ژروم بواتنگ، به احتمال قریب به یقین، متس هوملس و نیکلاس سوله در مرکز خط دفاعی و جاشوا کیمیش و داوید آلابا در کناره‌های خط دفاعی چهارنفره بایرن را خواهند ساخت.

اما در اردوی لیورپول، کلوپ به دلیل محرومیت ویرژیل فن‌دایک و ناآماده بودن دژان لوورن، در مرکز خط دفاعی‌ تیمش از فابینیو استفاده خواهد کرد.

با قرار گرفتن فابینیو در خط دفاعی، خط میانی سه‌نفره لیورپول احتمالا از جردن هندرسون، وینالدوم و نبی کیتا تشکیل خواهد شد. اما خبر بد برای لیورپول این بوده که روبرتو فیرمینو ستاره این تیم آخرین تمرین تیمش را به دلیل سرماخوردگی ویروسی از دست داده است.

درصورتی که فیرمینو نتواند به میدان برود به احتمال زیاد دنیل استوریج جانشین او خواهد شد یا ممکن است کلوپ با تغییر دادن تاکتیک‌هایش از صلاح به عنوان یک شماره ۹ استفاده کند.

پیش‌بازی بایرن مونیخ - لیورپول

پیش‌بازی بایرن مونیخ - لیورپول

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج