۸۳۳۴۹۲
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

اخباری: حاضرم روی سکوباشم، تراکتور قهرمان شود

دروازه بان تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در پایان فصل آرزوی دیرین پرشورها که همانا قهرمانی است را محقق کند.

ورزش سه: محمدرضا اخباری درباره شرایط تراکتورسازی بعد از پیروزی مقابل استقلال، نیمکت نشینی خودش و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

برد مقابل استقلال به ما کمک می کند

بسیار خوشحالم که توانستیم مقابل استقلال یک بازی خوب انجام دهیم و پیروز به رختکن برویم. ۳ امتیاز این مسابقه برای ما ارزش بسیار زیادی داشت و می توانست در مسیر قهرمانی به ما بسیار کمک کند. خداراشکر بچه ها توانستند برنامه های کادرفنی را در زمین به خوبی پیاده کنند و با برد زمین را ترک کنیم. همین که شرمنده هواداران خوبمان نشدیم، خودش یک دنیا ارزش دارد.

باید آرزوی دیرین پرشورها را محقق کنیم

دست تک تک هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و رکورد جدیدی را خلق کردند، می بوسم. پرشورها همیشه ثابت کرده اند که بهترین طرفداران فوتبال ایران هستند و مقابل استقلال هم دیدید که چگونه ورزشگاه را پر کردند و خیلی ها نیز پشت درماندند. این همه شور وهیجان ستودنی است و فقط امیدوارم در پایان فصل بتوانیم آرزوی دیرین طرفداران خوبمان که همانا قهرمانی در لیگ برتر است را محقق کنیم.

حاضرم روی سکو باشم، اما تراکتور قهرمان شود

به هر حال هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش باشد و هیچ فوتبالیستی را پیدا نمی کنید که از نیمکت نشینی راضی باشد، اما بحث من و تراکتورسازی را همه می دانند که فرق می کند. من فقط به عشق هواداران تراکتورسازی امسال به تیم محبوبم برگشتم و حاضرم حتی روی سکو بنشینم اما تراکتورسازی قهرمان و هواداران خوشحال شوند. با این حال تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم خودم را به کادرفنی نشان بدهم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

بازی با سایپا یک مسابقه خاص برای من است

بازی با سایپا یک بازی خاص برای من محسوب می شود. واقعیت این است که من در سایپا به فوتبال ایران معرفی شدم و رشد کردم اما وقتی با پایان خدمت سربازی به این تیم برگشتم، ناملایمتی هایی دیدم که درباره اش قبلا حرف زدم. نمی خواهم به گذشته برگردم، چون شاید بی معرفتی محسوب بشود. با این حال امیدوارم بتوانیم در این مسابقه هم عملکرد خوبی داشته باشیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم. از این به بعد هر مسابقه یک فینال برای ما محسوب می شود و باید همه مسابقات را با برد پشت سر بگذاریم. اگر در ترکیب تیم باشم، برای موفقیت تلاش می کنم و اگر هم بازی نکنم، از روی نیمکت دعا خواهم کرد تا بازی را ببریم.

زنوزی همه امکانات را مهیا کرده است

جا دارد از آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشم. ایشان هر امکاناتی برای یک باشگاه حرفه ای لازم است، مهیا کرده و ما باید بتوانیم با قهرمانی در لیگ برتر جواب اعتماد ایشان را بدهیم. او با هزینه شخصی تیمداری می کند و در شرایط اقتصادی که کشورمان دارد، باید از زنوزی تقدیر شود.

هرچه در توان داریم برای قهرمانی می گذاریم

لیگ برتر امسال یکی از سخت ترین دوره های لیگ است. واقعا امتیاز گرفتن از تیم های مختلف دشوار شده و نمی شود به راحتی مسابقه ای را پیش بینی کرد. این نشان می دهد که کیفیت لیگ برتر مان بالا رفته است. در این شرایط ما برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کنیم. رقبای سرسختی داریم اما خواسته هواداران از ما قهرمانی است و باید هر چه در توان داریم، بگذاریم تا بتوانیم این موفقیت را به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاشاسین اذربایجان

      یاشاسین پیتر چک

      یاشاسین تراختور

    • بدون نام

      یاشا قارتال

    • بدون نام

      خل و چلی

    • محمد

      شعار الکی!!!

    • tez

      اخباری داداش همه ی ما میدونیم تو چه مرد بزرگی هستی و همیشه تو دل ما جاداری چه تو تراکتور باشی چه تو تیم دیگه
      فقط میخوام بگم خیلی مردی باغیرت و وفادار
      عشق همه ی تراکتوری ها هستی
      دمت گرم که هستی❤❤❤❤

    • سعید همتی

      یاشاسین تپش قلبش واسع اذربایجان میزنه

      پاسخ ها

      • رسول

        عشق وقت دژاگه و استوکس وسوگیتا فروزان اکبر ایمانی بهترینان تراختور یاسین تراختور ایل ایستر شرفلی ملت ایستر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج