جاباما
۸۳۳۴۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«آلیتا فرشته جنگ»، همچنان پرفروش‌ترین فیلم هالیوود

فیلم سینمایی «آلیتا فرشته جنگ» به کارگردانی «جیمز رودریگز» و تهیه کنندگی «جیمز کامرون»" در نخستین هفته از اکران خود توانست با فروشی معادل بیست و هفت میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس هالیوود شود.

اعتمادآنلاین: فیلم سینمایی «آلیتا فرشته جنگ» به کارگردانی «جیمز رودریگز» و تهیه کنندگی «جیمز کامرون» در نخستین هفته از اکران خود توانست با فروشی معادل بیست و هفت میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس هالیوود شود.

«آلیتا فرشته جنگ»، همچنان پرفروش‌ترین فیلم هالیوود

فیلم‌های انیمیشن لوگو، این اصلاً رومانتیک نیست، مردان چه می‌خواهند و روز مرگت مبارک به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم جدول فروش سینمای امریکا را به اختصاص دادند.

رزا سلزار در نقش آلیتا، یک سایبورگ و قهرمان اصلی داستان، کریستف والتس در نقش دکتر دایسون ایدو، یک دانشمند و سرپرست آلیتا، جنیفر کانلی در نقش چیرن، دوست‌دختر سابق ایدو، ماهرشالا علی در دو نقش، نقش وکتور و دیگری برگزارکننده مسابقات مبارزه‌ای موتوربال، اد اسکرین در نقش زَپان، هماورد سایبورگ که قصد کشتن آلیتا را دارد.

همچنین جکی ارل هیلی در نقش سایبورگ، کین جانسون در نقش هیوگو، دوست آلیتا و همچنین کسی که به او بازی در سبک گلادیاتور به نام موتوربال را آموزش می‌دهد، میشل رودریگز در نقش گلدا، جنگجوی سایبورگ و بازیکن موتوربال، ایزا گونزالس در نقش نیسیانا، سایبورگ، لانا کاندر در نقش کویومی، یک دختر نوجوان یتیم و عکاس کارمزدی به ایفای نقش می پردازند.

فیلمنامه فیلم "آلیتا-فرشته جنگ" اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته "یوکیتو کیشیرو" نویسنده ژاپنی است که "لایوتا کالوگریدیس" آن را به صورت فیلمنامه در آورده است.

"لایتستورم اینترتینمنت" شرکت تولید کننده فیلم "آلیتا-فرشته جنگ" بوده و پخش آن را کمپانی "فاکس قرن بیستم" بر عهده خواهد داشت.

ال ماریاچی، دسپرادو، چهار اتاق، از گرگ و میش تا سحر، بچه‌های جاسوس و روزی روزگاری در مکزیک از جمله آثاری هستند که پیش از این "رابرت رودریگز" کارگردانی آنها را بر عهده داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج