۸۳۳۵۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک تهران در آستانه نوروز

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰ دلال ارز در پایتخت خبر داد و تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰ دلال ارز در پایتخت خبر داد و تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می‌کند.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد که پیش از ظهر امروز در پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شد، درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس در بازار طلا و ارز اظهار کرد:‌ در حال حاضر بیش از ۱۹۰ دلال ارزی در زندان هستند و همانطور که می‌دانید از ماه‌ها پیش طرح ویژه برخورد با دلالان در پایتخت اجرا شد.

رحیمی افزود: اما اخیرا نیز گزارش‌هایی از فعالیت تعدادی از دلالان در نقاط مختلف دریافت کردیم که صبح امروز در عملیاتی ۲۰ نفر از این افراد دستگیر شدند و در صورتی که فعالیت دلالان ادامه داشته باشد قطعا پلیس اقدام به برخورد با آنان خواهد کرد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس با فعالیت صرافی‌های غیر مجاز نیز در هماهنگی با بانک مرکزی و دستگاه قضایی مقابله کرده است، گفت: امروز دیگر می‌توان گفت که هیچ صرافی غیرمجازی فعال نیست و تمامی غیرمجازها پلمب شده‌اند اما اگر باز هم بانک مرکزی درخواستی برای برخورد با صرافی‌های غیرمجاز داشته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه با اقدامات دلالان و مخلان بازار ارز در فضای مجازی نیز برخورد می‌شود گفت: تعدادی سایت و کانال که اقدام به نرخ کاذب ارز و یا تشویش در بازار ارز کرده بودند که شناسایی و مصدود شده و گردانندگان آنها نیز احضار شدند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می‌کند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه با درخواست پلیس بوده و دلیل آن نیز بالا رفتن حجم ترافیک صبحگاهی و افزایش آلودگی هوا در این روز بود.

رحیمی همچنین از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ترافیک عصرگاهی همزمان با آغاز خریدهای شب عید خبر داد و گفت: با توجه به حضور شهروندان در مراکز خرید طرح ویژه در این مراکز خواهیم داشت و طرح‌های ویژه ترافیکی نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرح های ویژه البته فقط برا جریمه کردنه...ازجمله کمین کردن...

    • بدون نام

      مردم پول خرید ندارن زمستون و سرما رفت خسته شدن از تو خونه اکثریت هم بیکارن میان دور دور

    • بدون نام

      خودرو نخریدن ثبت نام نکردن دلال های سایپا ایران خودرو میگن تو نظرات لیاقت مردم همینه حقمونه لجشون گرفته

    • بدون نام

      با این همه بد بختی ونداری و گرانی مردم میتونند به عید فکر کنند دولتمردان بوانند ظلم پایدار نبوده ونخواهد بود بااخره مردم خودشان را از زیر یوق ظلم وستم نجات میدند التماسهای بد فایده ای نداره امروز که مردم شدیدا دارند آسیب میبینند به دادشون برسید کم ببرید وبخورید

    • شهاب سنگ کجایی بیا

      ... جریمه شب عید مردم پول لباس ندارن جریمه شمارو از کجا بیار شورشو در اوردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج