۸۳۳۵۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ماتئوس: فشار روانی کمتر، مزیت بایرن است

لوتار ماتئوس معتقد است ضعیف‌تر قلمداد شدن بایرن مونیخ در مقایسه با لیورپول در دیدار امشب دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به سود بایرن تمام خواهد شد.

ورزش سه: بایرن مونیخ کمتر به اینکه در یک بازی تیم ضعیف‌تر میدان قلمداد شود عادت دارد ولی امشب باواریایی‌ها در حالی در بندر لیورپول به مصاف تیم قرمزپوش این شهر می‌روند که به اعتقاد لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، این وضعیت می‌تواند به نفع آنها تمام شود.

ماتئوس در مطلبی که برای وبسایت اسکای آماده کرده در این باره نوشت:" به اعتقاد من بایرن در بازی مقابل لیورپول مزیتی روانی دارد که واقعا مهم است و نباید دست‌کم گرفته شود. برای اولین بار بعد از بازی نیمه‌نهایی فصل گذشته چمپیونزلیگ، مقابل رئال مادرید، بایرن در یک بازی به عنوان تیم ضعیف‌تر در نظر گرفته می‌شود. یعنی برای اولین بار است که حریف بایرن تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد".

لوتار ماتئوس در ادامه نوشت:" به لطف درخشش خارق‌العاده یورگن کلوپ به عنوان سرمربی، انتظار از لیورپول بسیار بالا است. کلوپ به لطف سبک فوتبالی، سیاست‌های نقل و انتقالاتی، جوی که در باشگاه بوجود آورده و کیفیتی که تیمش در زمین نشان می‌دهد کاری کرده که تمام دنیا بار دیگر از لیورپول صحبت می‌کند".

در ادامه یادداشت ماتئوس چنین می‌خوانیم:" لیورپول حالا به بخت قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تبدیل شده و این فشار روانی بر این تیم را افزایش خواهد داد چون انتظار از این تیم بسیار بالا است. مزیت بایرن مونیخ همین است چون عده کمی انتظار دارند بایرن مونیخ از این مرحله صعود کند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج