۸۳۳۵۷۳
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

انهدام باند کلاهبرداری ۹۰ میلیاردی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ متهم و اعتراف آنان به ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ متهم و اعتراف آنان به ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی اعضاء یک باند کلاهبرداری با نام " باکلاس ها " شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متهمان با راه اندازی یک بنگاه معاملاتی، از طریق ایجاد اعتماد و وسوسه کردن مال باختگان با پیشنهاد رقم های غیر واقعی، طعمه های خود را فریب داده و خودروها و املاک لوکس آنان را با ارائه چک های بی محل و استفاده از هویت جعلی خریداری می کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از اعضاء اصلی این باند حرفه ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال از طریق خرید و فروش ملک و خودرو در سطح شهرستان گنبدکاووس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.*

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم چون طمع پول دار شدن ورشون داشته وملکی که هیچ ارزشی نداشته ناگهان جهشی میایونی شده خوب میافتند به دست کلاهبردارها ملت هم که علی برکت الله همه دزد همه کلاهبردار جیب همدیگر را خوب خالی میکنند

      پاسخ ها

      • زهره

        کاربر 16/10شما دوست نداری پول دار بشی البته شاید هستی،، یک بستنی فروشی جواز کسب گرفتن چه مکافات باید کشید، ولی کلاهبردار جان، جواز نگرفته کلاه شهری برداشته، اینها نابغه هستند کاش در راه درست استفاده میکردن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج