جاباما
۸۳۳۶۷۵
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

کشف ۳ تن مواد مخدر در محور رباط کریم - شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳ تن مواد مخدر در محور رباط کریم- شهریار خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار محسن خانچرلی بعد از ظهر سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر ، آن را به غرب استان تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی ، خودرو مورد نظر را در محور رباط کریم - شهریار شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو ، یک تن و ۳۱ کیلو گرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و ۲ تن در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام و به بازرسی از آن پرداختند.

خانچرلی با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات بیان داشت: در بازرسی از باغ مورد نظر، ۲۳۶ بسته تریاک به وزن ۲ تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف ۴ دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: در این عملیات های پلیس ۴ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و به همراه موادمکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بااین وضعیت اقتصادی میخواستی مردم همه بشن وزیر و رئیس.چکارکنن .الان باز یه نادونی میاد پاسخ مسده نون حلال تونونشو بده ما حلال وحرومش باخودمون پاچه خوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج