۸۳۳۷۴
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل همسر ۱۷ ساله به خاطر سوختن ناهار

مرد معتاد در تهران، همسر ۱۷ ساله اش را به خاطر سوختن ناهارش مورد ضرب و شتم مرگبار قرار داد.

خبرگزاری مهر: ۱۱ آذر امسال از طريق بيمارستان بعثت وقوع يك فقره فوت مشكوك به كلانتري۱۵۷ مسعوديه اعلام شد. با حضور مأموران كلانتري و بررسي هاي اوليه مشخص شد زن جوان به نام زهرا ۱۷ ساله نهم آذر به علت شدت جراحت های وارد شده به ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و با اعلام رضایت پدر و مادر زهرا عمل اهدای اعضای بدن به افراد نیازمند نیز انجام شد.

والدین زهرا پس از حضور در اداره دهم و طرح شکایت از دامادشان به کارآگاهان عنوان کردند : "همسر دخترمان به نام "غفار . س" ۳۳ ساله اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و بارها اقدام به آزار و اذیت همسرش کرده و حتی چندین بار نیز بدنش را داغ کرده بود. زمانی که ما از شهرستان با زهرا تماس می گرفتیم ، اجازه نمی داد با دخترمان صحبت کنیم. حتی وقتی به تهران می آمدیم نیز نمی گذاشت تا دخترمان را ببینیم تا اینکه از طریق بستگان متوجه شدیم که غفار نهم آذر و پس از مصرف مواد ، دوباره با زهرا مشاجره کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده که این بار باعث مرگ دخترمان شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و در شرایطی که غفار پس از انتقال همسرش به بیمارستان مدتی ناپدید شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته بود به کارآگاهان اعلام شد که وی با مراجعه به کلانتری ۱۵۷ هاشم آباد خود را معرفی کرده است.

با انتقال غفار به اداره دهم، وی در اظهارات اولیه مدعی شد که هیچگونه مشکلی با همسرش نداشته و تمامی بستگان و آشنایانشان حسرت زندگی او و همسرش را داشته اند اما در ادامه تحقیقات به عمل آمده از سوی کارآگاهان مشخص شد که غفار با همسرش دچار اختلاف بسیار شدیدی بود و حتی در یک مورد نیز وی را از ناحیه دست با چاقو مجروح کرده بود.

"غفار" در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت : ساعت ۱۱ صبح روز نهم آذر امسال در حال استراحت بودم . همسرم نیز در حال درست کردن غذا بود که با استشمام بوی سوختن غذا از خواب بیدار شدم و همین موضوع بهانه درگیری من با زهرا شد و چند ضربه با سیلی و کمربند به او زدم . پس از پایان درگیری و مصرف مقداری مواد مخدر به آشپزخانه رفتم تا برای خود غذا درست کنم . در همین زمان ، زهرا به آشپزخانه آمد و گفت "غذا درست نکن ؛ خودم غذا درست کردم" اما چون هنوز عصبانی بودم قاشق داغی را که با آن غذا درست می کردم ، روی دستش گذاشتم . زمانیکه خواستم از آشپزخانه خارج شوم ، زهرا جلوی در آشپزخانه ایستاده بود . او را هل دادم که بر روی زمین افتاد . حدود ۵ دقیقه بعد حالش بد شد که بلافاصله با یکی از بستگان خود تماس گرفته و با کمک او ، همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به گزارش پزشکی قانونی در خصوص وجود آثار متعدد کبودی بر روی قسمت های مختلف بدن مقتول گفت: با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مقتول ، تحقیقات به عمل آمده از سوی کارآگاهان اداره دهم و اعترافات متهم در خصوص ضرب و شتم منجر به مرگ قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TRAGEDY

      iraniha zanjir paareh karddan!

      پاسخ ها

      • مینا

        تو ایرانی نیستی؟مثل اینکه خودتم زنجیرت همچین سالمم نیستا

    • zeynab

      مقصر اصلی پدر و مادر دختره هستن

    • ماریه

      تو این قتل تنها اون مرد بی شرف مقصر نیست . یعنی اون پدر و مادر نمیدونستن دارن دختر 16 یا17 سالشون رو به یه مرد 33 ساله میدن. کجای این ازدواج عقلانیه؟ چرا تو شهرستانها دختراشونو تباه میکنن؟ حالا یک عمر بسوزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا توي تهران هيچ کس دختر کم سن و سالشو شوهر نمي دهد که شما مي فرمائيد چرا تو شهرستانها دختراشونو تباه مي کنن . اگه نمي دوني بدون توي همين تهرون هم خيلي کوچکتر از اين مورد رو هم شوهر نمي دهند بلکه در ازاي پول مي دهند . علتش هم واضحه بدبختي ،بي پولي ، فقر فرهنگي

      • بدون نام

        چه ربطی داشت... توی کل دنیا دخترا از 16 سالگی آزادند و هر کاری میکنند حالا زمان گیر دادن های کلیشه ای شما گذشته

    • ترسو

      پدر مادر این دختر جوان را هم باید به جرم انتخاب این داماد محاکمه کنند !! نه اینکه بهشون دیه هم بدهند ! بعضی از والدین برای اینکه یه نونخور ازشون کم بشه دست به هر جنایتی میزنن ! این یکی از ده ها مضرات بچه زیاد داشتنه !

    • بدون نام

      خدا لعنت كنه ايجور پدر ومادرايي كه دخترشونو ميدم دم تيغ

    • بدون نام

      عاقبت زنان در جهان سوم!

    • بدون نام

      خدا لعنت كنه ايجور پدر ومادرايي كه دخترشونو ميدم دم تيغ

    • Malek

      اگر اينجا هم مثل كشورهاى بقول ما كافر اگر مردي همسرش رو ميزد پليس مي امد او را بازداشت ميكرد و زن را جزو مايملك مرد نمى دانستند اينجور مسايل پيش نمي امد اگر اوون زن بيچاره ميدونست حق و حقوقى داره اين مشگل بوجود نمى امد يعني حتى همسايه ها هم نمي ديدند كه لا اقل به پليس اطلاع بدن شايدم پليس ميگفت دعوا خانوادگيه به ما مربوط نيست!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکته ی اصلی اینه که باید برای قصاص مرد خانواده ی اون زن بدبخت کلی هم دیه بدن!!

      • حکیم

        فکر نکنم مسخره تر از قانون ما ایرانیا قانونی تو دنیا باشه. جالبه که خیلیم ادعای سروری دنیا رو داریم!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      مسئولین ونمایندگان محترم بجای گیر دادن به یکدیگر قوانینی وضع کنند که جولگیری از خشونت و ارتکاب به اینگونه جرائم اشد مجازات را داشته باشد

      پاسخ ها

      • حکیم

        مسئولین و نمایندگان محترم برا این چیزا فرصت ندارن چون در حال بستن خودشون برای روز مبادا هستن.

    • علیش

      فرزند بیشتر زندگی شادتر شعر شهرداری

    • ماریه

      چرا نظر منو نصفه نیمه کردین،مگه دروغ گفتم که والدین این دختر هم مقصرن

    • حسرت

      مقصراصلی پدرومادرش هستن،چرابا اونهمه اذیت طلاق دخترشونونگرفتن وگذاشتن توخونه یه جانی معتادبمونه!

    • رضا

      فقط اعدام بدون بخشش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف از طناب و مرگ راحت

    • بدون نام

      خانم ماریه خانم اگه دقت کنین این دختر و شوهرش تو تهران بودن و بیمارستان بعثت تو تهرانه. پس شهرستانی ها دخترشونو زود شوهر نمیدن فقط که فقط هم ازدواج زود باعث بدبختی باشه. دوما از کجا میدونین پدر مادرش هم مقصرن؟ شاید خود دختره هم میخواسته نه از رو اجبار ازدواج کنه. سوما تو نزدیکای ما خیلی ها هستن زودتر از 20 سال ازدواج کردن و حتی خود من. و خداروشکر خیلی هم زندگی خوبی داریم. درسته اون شوهر معتاد بوده و سنش زیاده ولی این عادتو همه کنار بذارین که فقط دنبال مقصر هستین تا فقط فحش و بد و بی راه بگین

    • علی

      الان ما هم باید مثل یه عده زنها بگیم شاید براش کمبودی گذاشته که کشتش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج