۸۳۳۷۵۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 1 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، باهوش، جسور، آماده ی کمک به دیگران و دارای شخصیتی خاص و منحصر بفرد هستید. شما اراده ای بسیار قوی دارید که به شما کمک می کند با سرعتی خیلی بیشتر از دیگران پیشرفت کنید. ویژگی های منفی شما درون گرایی، بی احتیاطی و حواس پرتی هستند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود و با مشکلات جدی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است نگران سلامتی یکی از عزیزان خود باشید. امسال تصمیم بگیرید عادت های بد غذایی را کنار گذاشته و از مصرف دخانیات هم خودداری کنید. از نظر اقتصادی می توان گفت که وضع مالی شما خیلی خوب خواهد و با سخت کوشی خود به اهدافتان خواهید رسید. دعواهای حقوقی و درگیری های مرتبط با املاکتان امسال بالاخره حل خواهند شد و در نتیجه پول زیادی را به دست خواهید آورد. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امسال با آغاز فعالیت در زمینه های جدید می توانید سود بسیاری را روانه ی حسابتان کنید. امسال برای اثبات خودتان و توانایی هایی که در زمینه ی حرفه ای دارید باید به سختی تلاش کنید. معضلات کوچک را برای خودتان بزرگ نکنید و مواظب باشید فرعیات شما را از اصل کار غافل نکنند. با افزایش مهارت ها و دانش خود می توانید توجه مدیران و مقامات مافوقتان را به خود جلب کنید. روابط عاطفی متأهل ها امسال بهتر از قبل خواهد شد. مجردها هم فرصتی بهتر از امسال برای ازدواج پیدا نخواهند کرد. اردیبهشت، مرداد و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز حس ششم و ندای درونی شما بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری عمل می کند و به همین دلیل هم می توانید خیلی راحت تر از همیشه با افکار و احساسات دیگران ارتباط برقرار کنید. با این حال بهتر است در واکنش هایی که نسبت به آنها نشان می دهید دقت بیشتری داشته باشید. در مورد برداشت های شخصی که از افکار و احساسات دیگران دارید هیچ چیزی نگویید، مگر اینکه مطمئن باشید طرف مقابلتان به شنیدن آنها تمایل دارد. قدرت تخیل و خلاقیت شما نیز در حال حاضر در اوج خود قرار دارند و اگر قصد انجام هر کاری که به این توانایی ها نیاز دارد را داشته باشید امروز بهترین فرصت برای آغاز انجام این کار خواهد بود.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای دارید و آماده اید تا با دلسوزی و حس همدردی به حرف های آنهایی که نیاز به درک شدن دارند گوش دهید. فقط یادتان باشد که در چنین شرایطی گوش کردن به حرف های طرف مقابلتان خیلی از حرف زدن و بیان افکار و راهکارهایی که به ذهنتان می رسند مهم تر است. امروز روابطتان با اطرافیانتان خیلی خوب پیش خواهند رفت و اطرافیانتان از اینکه شخصی مثل شما در اطرافشان است احساس رضایت و خوشحالی خواهند کرد. برنامه هایی که برای امروزتان در نظر گرفته اید با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد و هر چند با اندکی تغییر خواهید توانست تمام آنها را عملی کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز بالاخره موفق خواهید شد انجام پروژه ای را که برایتان بسیار دشوار و در عین حال برای پیشرفت حرفه ایتان بسیار مهم بوده است را به پایان برسانید. شما به خاطر سخت کوشی ستودنی خود و تلاش هایی که در راه انجام این کار کرده اید مورد تشویق و تأیید قرار خواهید گرفت و در کمال تعجب می بینید که این اتفاق باعث می شود بسیار احساساتی شوید؛ شاید حتی به سختی بتوانید احساسات خود را کنترل کنید. شما برای رسیدن به این مرحله کوه ها را جابجا کرده اید و حالا از اینکه می بینید تلاش هایتان دیده شده اند احساس غرور و خوشنودی می کنید. این اتفاق مهم را با عزیزانتان جشن بگیرید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز در یک جشن یا مهمانی که مدت زیادی در انتظار آن بوده اید شرکت خواهید کرد. حضور در این مراسم شما را آنقدر احساساتی خواهد کرد که شاید حتی اشک در چشمانتان حلقه بزند. شما از اینکه دیگران متوجه احساستان شوند زیاد خوشتان نمی آید و ممکن است برای اینکه دیگران متوجه این حالتتان نشوند کمی از بقیه فاصله بگیرید تا بتوانید احساسات خود را تحت کنترل در بیاورید. امروز در کل برای شما روز بسیار خوب و خوشحال کننده ای خواهد بود. شما آنقدر احساس رضایت می کنید که شاید حتی نگران شوید که مبادا چیز بدی اتفاق بیفتد و این روز رویایی را خراب کند. خیالتان راحت باشد، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، بدون هیچ گونه نگرانی از امروز لذت ببرید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. به همین دلیل هم امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد و پاداش زحمتی که کشیده اید حتی از انتظاری که داشته اید هم بیشتر خواهد بود. شما خیلی خوب می دانید که عشق فقط به حرف زدن نیست، امروز به عشقتان در کار و در منزل و یا هر زمینه دیگری که می توانید کمک کنید، با این کار هم علاقه و توجه خود را به او نشان داده و هم رابطه خود را مستحکم می کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این هفته نسبت به همیشه ساکت تر هستید، با این حال همچنان برای دیگران جذاب خواهید بود. با حل شدن مشکلات و استرس هایی که چند وقت اخیر به شما فشار وارد می کردند حس شوخ طبعیتان به حالت عادی خود باز خواهد گشت و دوباره در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. طی سال گذشته بیشتر از هر کس دیگری از خود گذشتگی نشان داده اید، وقت آن رسیده است که کمی به خودتان اولویت بدهید، تا کی می خواهید از حق خود به خاطر دیگران بگذرید؟ اگر متأهل هستید دست از برنامه تکراری و خسته کننده هر روز برداشته و یک شب هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. می توانید همراه با دوستانتان به جایی جدید بروید و یا یک شب ویژه دو نفره ترتیب دهید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز پرحرفیتان گل کرده است و نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید. راحت باشید و هرچقدر و در مورد هر چیزی که دلتان می خواهد حرف بزنید، نیازی به خجالت کشیدن نیست، خودتان را از بحث ها کنار نکشید. سعی کنید مشکلات کوچکی که دارید را قبل از این که به مشکلات جدی تبدیل شوند حل کنید. افراد مهمی در اطرافتان خواهند بود که می توانند در زندگی شما اثراتی مهم داشته باشند، از حضور آنها نهایت استفاده را ببرید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شانس با شما همراه است، اگر به حدس هایتان اعتماد کنید خیلی زود با تکیه بر آنها خواهید توانست نتایج خوبی به دست بیاورید. فقط اجازه ندهید کمبود وقت باعث شود کارهایتان را انجام ندهید، طبق برنامه پیش بروید. ممکن است اعضای خانواده بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند، اما ظاهرا دلتان نمی خواهد از آنها کمک بگیرید. هر چقدر مهارت های خود را در زمینه کاری افزایش دهید احترام بیشتری به دست خواهید آورد. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شرکت در مراسم های سنتی امروز بخش زیادی از روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. جشن عروسی، تولد، خواستگاری و یا نامزدی یکی از دوستان و عزیزانتان شما را به شدت احساساتی خواهد کرد. کنترل احساساتتان ممکن است برای شما کار سختی باشد، اما در نهایت به خوبی از پس انجام این کار برخواهید آمد. این که بهترین ظاهر ممکن را برای حضور در این مراسم داشته باشید برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است و دلتان می خواهد از همیشه برازنده تر باشید. این رفتار شما کاملا ظبیعی است، اما بهتر است مواظب باشید رفتارها و کارهایی نکنید که با شخصیت واقعی شما فرق دارند و از شما یک دلقک می سازند!

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما همیشه سعی دارد احساسات و رفتار خود را تحت کنترل داشته باشید. امروز این ویژگی شما به کمک ما خواهد آمد، زیرا خبرهایی که به دستتان می رسند آنقدر خوشحال کننده هستند که اگر بهاحساسات خود مسلط نباشید ممکن است اشک از چشم هایتان سرازیر شود. البته بهتر است بیش از حد هم سعی نکنید احساسات خود را سرکوب کنید. در چنین شرایطی هیچ اشکالی ندارد اگر کمی احساساتی شوید. سخت کوشی و تلاش شما دارد بالاخره به نتیجه می رسد و ثمره ی زحمات خود را به چشم می بینید. خبرهای جدیدی هم در مورد پیشرفت احتمالی در آینده به گوشتان خواهند رسید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز خبرهای فوق العاده ای در ارتباط با مسائل مالی و یا حرفه ای به گوش شما خواهند رسید که نوید بخش ثروت و موفقیت هستند. سعی کنید به احساسات خود مسلط باشید، در غیر این صورت ممکن است از خوشحالی اشک هایتان جاری شوند. یکی از دوستانتان دارد مرحله ای حساس و بحرانی را پشت سر می گذارد و به حمایت و همراهی شما نیاز دارد. اگر او خواست در مورد مشکلات خود با شما حرف بزند سعی کنید بیشتر شنونده باشید و زیاد به نصیحت و ارائه ی راه حل های نبوغ آمیز همیشگی تان فکر نکنید! شاید باور نکنید اما نصیحت شدن آخرین چیزی است که این شخص می خواهد و حتی ممکن است اگر این کار را بکنید واکنش بدی از او ببینید!

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اتفاقات خوشحال کننده ای که در زندگی یکی از زن های نزدیک به شما روی خواهند داد باعث می شوند بسیار احساساتی شوید. شاید این شخص بخواهد ازدواج یا زایمان کند یا به نحو دیگری فصل جدیدی از زندگی اش را آغاز کند، در هر صورت این اتفاق برای شما بسیار هیجان انگیز و خوشحال کننده خواهد بود. کارها و پروژه های شخصی خود شما هم در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و با موفقیت به تمام مشکلاتی که سر راهتان سبز می شوند غلبه خواهید کرد. نتایجی که در اثر موفقیت در کارهایتان به دست می آورید باعث خواهند شد که از شدت خوشحالی اشک در چشم هایتان حلقه بزند! به احساسات خود مسلط باشید!

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج