۸۳۳۷۵۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار صفوی: اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.

خبرگزاری ایرنا: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در اصفهان گفت: ۱۶ سازمان تحقیقاتی اروپا در سندی به نام 'جهان در سال۲۰۳۰' اعلام کرده اند که تا سال۲۰۳۰ کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ایران قدرتمندترین کشور منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در این دیدار از عظمت و حرکت مردم اصفهان در مراسم تشییع بی سابقه شهدای مدافع امنیت تجلیل کردند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سازمان ملل نیز بواسطه این عظمت مجبور شد بیانیه ای برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی صادر کند.

وی گفت: اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز تکفیری ها در کشور کشتار می کردند.

سردار صفوی گفت: حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی در سوریه، یمن و بحرین محصول خون شهداست و مردم مظلوم یمن چهار سال زیر شدیدترین تهاجمات با تاسی به راه شهدای شما، ایستاده و مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: هر بمبی که عربستان بر سر مردم یمن می اندازد، پنج میلیون دلار هزینه دارد، ترامپ بیش از۵۰۰ میلیون دلار از عربستان دریافت کرده است تا از این رژیم حمایت کند.

سردار صفوی گفت: عزت، امنیت و عظمت کشور از برکت خون شهداست و امروز مکتب دفاعی کشور ما به جهان اسلام صادر شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهیدان شما، راه عزت و افتخار و پیشرفت کشور را فراهم کرده و شعله های ظلم ستیزی در جهان اسلام و حتی کشورهای آزادی طلبی مانند ونزوئلا را برافروخته و این راه را به مردم آموخته است و البته این مقاومت هزینه هائی هم دارد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی افزود: خون شهدای کشور مانند شهدای تکواندو، قدرت ایستادگی در برابر تحریم های اقتصادی را آموخته و عزم ما را برای ایستادگی در برابر دشمن جزم کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به مسائل داخلی برمی گردد، افزود: امیدواریم مسوولان کشور با خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گام دوم انقلاب، منشور رهبری را بفهمند ولی برخی نمی فهمند، برخی خود را به نفهمی زده اند و برخی هم ممکن است نفوذی دشمن باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهر

      چه‌ اشکال‌ داره‌ کشور‌ کوچک‌ بشه‌ مثل‌ کشورهای‌ حوزه‌ خلیج‌ فارس‌ ولی‌ مردم‌ در رفاه‌ و آسایش باشند‌ کشور‌ بزرگی‌ که‌ مردمش‌ فقیر‌ ذلیل باشند‌ به‌ درد‌ چه‌ میخوره‌ مردم شهدای‌ وطن‌ را دوست‌ دارند‌ ولی‌ شماها‌ سو استفاده‌ میکنید

    • محمود

      رضاشاه كبير هم اگه نبود كشور نود سال پيش تجزيه شده بود

    • بدون نام

      سانسورچی کامنت منو نذاشتی.
      کجاش بد بود؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج