جاباما
۸۳۳۷۹۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تجربه غیرمنتظره‌ هانیه توسلی در «سوء تفاهم»

هانیه توسلی بازیگر فیلم در حال اکران «سوءتفاهم» درباره فیلمنامه این اثر و نقشی که ایفای کرده است، توضیح داد.

خبرگزاری صبا: هانیه توسلی بازیگر فیلم در حال اکران «سوءتفاهم» درباره فیلمنامه این اثر و نقشی که ایفای کرده است، توضیح داد.

تجربه غیرمنتظره‌ هانیه توسلی در «سوء تفاهم»

فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی ۲ روز پس از پایان اختتامیه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به اکران عمومی درآمد که برخی از منتقدان این زمان را به‌دلیل نزدیکی به جشنواره و خالی شدن هیجان سینما رفتن زمان خوبی نمی دانند ولی برخی دیگر از منتقدان اکران اسفندماه را فرصت مناسبی ارزیابی می‌کنند زیرا رقابت در این فصل سال خیلی شدید نیست.

هانیه توسلی بازیگر فیلم سینمایی «سوءتفاهم» سال گذشته در جشنواره ملی فیلم فجر کاندیدای سیمرغ بلورین جشنواره شد. با او درباره این فیلم و نقشش گفتگویی داشته ایم که می خوانید:

*خانم توسلی! نسخه ای که این روزها در حال اکران است با نسخه‌ای که در جشنواره فجر پارسال به نمایش گذاشته شد متفاوت است. علت این تفاوت چیست؟

- به نظرم باتوجه به بازخورد‌‌هایی که از جشنواره پارسال گرفته‌ایم، دکتر معتمدی به این جمع‌بندی رسیدند که تدوین مجدد داشته باشند و این نگات را مورد توجه قرار دهند.

*شما نسخه نهایی اکران را قبل از روز افتتاحیه دیده بودید؟

- من تا اکران افتتاحیه موفق نشده بودم که نسخه نهایی را ببینم ولی وقتی واکنش‌‌های حاضران را دیدیم متوجه شدیم از این نسخه راضی هستند.

*چه شد که بازی در نقش دختر در فیلم «سوءتفاهم» را پذیرفتید؟

- «سوءتفاهم» فیلم خیلی متفاوتی بود مخصوصا برای من بازی در این نقش خیلی متفاوت بود و تجربه جدید و غیرمنتظره‌ای نسبت به بازی‌‌های قبلی خود داشتم. همه تلاشم را کردم که با شخصیت «دختر» ارتباط بگیرم و باتوجه به متفاوت بودن شخصیت‌پردازی او در فیلمنامه، سعی کردم بازی متفاوتی شان دهم. به‌دلیل همین پیچیدگی‌‌ها و نکات ریز شخصیت «دختر» بازی در این نقش برایم جذاب بود و امیدوارم مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

*متفاوت بودن فیلمنامه در حین کار چه اثراتی روی بازی شما داشت؟

- «سوء تفاهم» فیلمنامه‌ای متفاوت با سایر کارهای معمول در سینما بود و خیلی اوقات برای فهم اکت‌‌ها و واکنش‌‌های شخصیت «دختر» گیج می‌شدم ولی با دورخوانی‌‌های زیاد با بازیگران و صحبت‌‌های متعددی که با کارگردان انجام دادم، تلاش کردم به شخصیت‌‌ فیلمنامه نزدیک شوم.

فکر می‌کنید، پیچیدگی فیلمنامه چقدر می‌تواند باعث درگیر شدن مخاطب با فیلم شود؟

- مطمئنم مخاطبان با دیدن فیلم متوجه پیچیدگی‌‌ها و ظرایف کار خواهند شد و هر قدر بیشتر در اثر دقت کنند، لایه‌‌های بیشتری از فیلمنامه و اثر را رمزگشایی خواهند کرد. همین رمزگشایی باعث لذت بیشتر آن‌ها از فیلم می‌شود یعنی هر قدر شما بیشتر در فیلم دقیق شوید به ابعاد کشف‌نشده‌ای دست پیدا می‌کنید.

*نظرتان در مورد زمان اکران فیلم در اسفندماه چیست؟

- از هفته پیش این فیلم در سینماهای کشور اکران شده است و مردم می‌توانند یک اثر هنری متفاوت ببینند. اگرچه زمان اکران در ظاهر ممکن است نامناسب باشد ولی حتی همین مساله می‌تواند نقطه قوتی باشد که فیلم بهتر دیده بشود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج