جاباما
۸۳۳۸۵۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دکمه کمک به خیریه در اینستاگرام فعال می‌شود

ابزار خاص فیس بوک برای اهدای پول و کار خیر به نفع سازمان های غیرانتفاعی و اشخاص نیازمند به زودی به شبکه اجتماعی اینستاگرام هم اضافه می شود.

خبرگزاری مهر: ابزار خاص فیس بوک برای اهدای پول و کار خیر به نفع سازمان های غیرانتفاعی و اشخاص نیازمند به زودی به شبکه اجتماعی اینستاگرام هم اضافه می شود.

تا به حال از طریق افزوده شدن ابزار اهدای پول به فیس بوک یک میلیارد دلار کمک برای تحقق اهداف گوناگون جمع آوری شده و منابع مطلع از اضافه شدن همین قابلیت به اینستاگرام از اواخر سال جاری میلادی خبر می دهند.

بررسی کدهای نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید نشان می دهد که یک برچسب یا استیکر خاص برای اهدای پول در این برنامه در نظر گرفته شده که از طریق استوری های اینستاگرام قابل استفاده است.

کاربران با افزودن استیکر یادشده به استوری های خود می توانند برای پیشبرد امور مختلف مالی با اهداف خیریه از کاربران کمک بگیرند. همچنین یک دکمه اهدای پول نیز به همین منظور به اینستاگرام اضافه می شود.

اگر چه چنین اقدامی می تواند مزایا و فواید مختلفی داشته باشد، اما برخی کارشناسان هشدار می دهند که ممکن است این قابلیت تازه به ابزاری برای زورگیری یا فریب کاری و جمع آوری پول با اهداف نامشروع نیز مبدل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که بعدشم به بهانه تحریم نشه ب طرف رسوندـــ بابا بی خیال این حرفا ،بزرگترین کارخیر جهان اطاعت امر پدرومادر و سرزدن بهشون وانجام کارهای روزانه شون، بدون هزینه ،تازه میتونید ناهار شام بمونید خونشون ک کلیم خوشحال میشن ،و بخاطر دعای خیرشون پیشرفت و موفقیت و سرازیر شدن برکات را در زندگیتون لمس کنید و ببینید و بهرمند شوید ـــــ حالا بعدش اگر دلتون خولست ب بقیه امور خیریه هم بپردازید ــــ موفق باشید بوس بوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج