جاباما
۸۳۳۹۴۲
۳۶ نظر
۵۳۳۶
۳۶ نظر
۵۳۳۶
پ

سیگار و بوتاکس در میان زنان محبوب‌تر شد!

نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشور ضمن تاکید بر افزایش آمار جراحی بینی و زیبایی در زنان ایرانی، گفت: انجام اقداماتی مانند بوتاکس و فیلر در بین زنان کشور از خط قرمز گذشته است. همچنین مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا از سیر صعودی رفتار «سیگار» کشیدن دختران نوجوان نسبت به پسران خبر داده است.

برترین ها: نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشور ضمن تاکید بر افزایش آمار جراحی بینی و زیبایی در زنان ایرانی، گفت: انجام اقداماتی مانند بوتاکس و فیلر در بین زنان کشور از خط قرمز گذشته است. همچنین مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا از سیر صعودی رفتار «سیگار» کشیدن دختران نوجوان نسبت به پسران خبر داده است.

نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشور به «ایرنا» گفت: آمار جراحی بینی و زیبایی زنان ایرانی و انجام اقداماتی مانند بوتاکس و فیلر در بین زنان کشور از خط قرمز گذشته است حتی در آرایشگاه ها هم این اعمال انجام می شود در حالی این نوع اقدامات پزشکی برای برخی افراد خطرناک است.

سیگار و بوتاکس در میان زنان محبوب‌تر شد!

حامد باطنی روز چهارشنبه در همایش بین المللی جراحان زیبایی در بیمارستان فاطمه زهرا (س) با اشاره به اینکه جراحی بینی و تزریق بوتاکس در صدر جراحی‌های زیبایی‌ قرار دارد، گفت: بیشترین مراجعات به جراحان پلاستیک و زیبایی را زنان تشکیل می‌دهند. البته مردان نیز به دلایل مختلفی گاهی مواقع کاندیدای جراحی‌های زیبایی هستند.

باطنی اضافه کرد: در حال حاضر هر چند آمار قطعی وجود ندارد ولی بر اساس برخی بررسی‌ها جراحی بینی در صدر جراحی‌های زیبایی‌های کشور است و همراه با آن تزریق بوتاکس و فیلر شایع‌ترین جراحی ها را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهند.

باطنی با اشاره به اینکه برای انجام هر اقدام پزشکی باید از لحاظ جسمی مناسبت وجود داشته باشد، ‌گفت: حتی تزریق فیلر و بوتاکس نیز در این زمینه مستثنی نیست چرا که هیچ عملی برای همه انجام شدنی نیست و برخی از افراد که دارای بیماری‌هایی همچون بیماری ضعف سیستم عصبی و ضعف عضلانی هستند نباید بوتاکس برای آنها انجام شود.

علی بیژنی، رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز در این همایش با هشدار در مورد انجام بوتاکس در آرایشگاه‌ها و مراکز غیرمجاز، گفت: قوانین کنونی در این زمینه بازدارنده نیست و علاوه بر برخورد با افراد خاطی، ارتقاء آگاهی مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: متأسفانه امروزه برخی از مردم که تمایل به انجام جراحی‌های زیبایی و پلاستیک دارند، از عوارض این جراحی ها آگاهی کامل ندارند. باید تحقیقات لازم را در این زمینه در مورد پزشک خود انجام دهند، همچنین به این موضوع توجه داشته باشند که انجام جراحی حتی از نوع غیرتهاجمی نباید توسط افراد غیرپزشک و غیرحرفه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمایل به انجام اعمال زیبایی نه تنها در ایران بلکه در دنیا افزایش یافته است،‌ گفت: ارتقاء آگاهی مردم برای پیشگیری از عوارض ناشی از جراحی توسط افراد غیرپزشک و غیرحرفه‌ای امری ضروری به شمار می‌رود.

سیگار و بوتاکس در میان زنان محبوب‌تر شد!

سیر صعودی رفتار «سیگار» کشیدن در دختران

«ایسنا» نوشت: مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا با بیان اینکه علوم انسانی به ویژه روانشناسی که از علوم روز محسوب می‌شود، نسبت به تکنولوژی و علوم پایه عقب مانده‌تر است گفت: روان‌شناسان در حوزه فرهنگ، اجتماع، سیاست، اقتصاد و امنیت امروز جایگاه دارند و باید مباحثی مطرح کنند که چند بعدی باشد چراکه اگر بر روی یک بعد فعالیت کنیم قطعاً به نتیجه نخواهیم رسید.

علیرضا حمیدی‌فر در پنجمین کنگره ملی روانشناسی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای شیشه‌ای است، گفت: جرم و آسیب‌ها در حوزه فضای مجازی نسبت به فضای واقعی بیشتر است چرا که در دسترس‌تر هستند.

وی با بیان اینکه امروز دختران نوجوان سیر صعودی رفتار سیگار کشیدن را از همسالان پسر ربوده‌اند تأکید کرد: امروز انواع و اقسام مواد مخدری بین نوجوانان و حتی بزرگتر دست به دست می‌شود که بسیاری از آنها حتی نام آن را نمی‌دانند و آن را مصرف می‌کنند؛ حوزه روانشناس اجتماعی و متخصصین می‌توانند راهبردهایی به مدارس و جوامع آموزشی ارائه کنند؟.

وی گفت: امروز کلمات و گفتاری میان نوجوانان مرسوم شده و گاهی بزرگتر ها از آن استفاده می‌کنند. در این راستا روانشناسان چه راهبردی دارند؟ این مسائل فرهنگی، اجتماعی و جامعه ما را مسئله آفرین می‌کنند لذا باید حوزه کاربردی را در جامعه نشر دهیم. باید روانشناسان و جامعه‌شناسان به سبک و سویی حرکت کنند تا جامعه را از آسیب‌های نوپدید حفظ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه آزادی اجتماعی وفقر توی جامعه نباشه هیچوقت کسی گرایش به سیگار پیدا نمیکنه

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        این هم از آزادی که دولت وعده داد بود

    • بدون نام

      خارجیها از ما ساده زیست ترند ما ندید بدید این جور چیزها هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاورمیانه ای ها وآفریقایی ها از قدیم الایام هم زیادی زلم زیمبو به خودشون آویزون میکردن.حالا تبدیل شده به بوتاکس وعمل زیبایی.

    • بدون نام

      وقتی کل سرمایه یک زن بدنش باشه بله بوتاکس محبوب میشه. ولی سیگار رو درک نمی کنم چون بدن رو نابود میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم هاي حقير دنبال سيگار و آرايش كردن هستن

    • بدون نام

      لذت ببرید نوش جان سیگار بهتر از تریاک هست که مسئولین میکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابله

    • اميدوار

      جلوي دانشگاه ما دختر و پسر با شلوار پاره واي ميسن به سيگار كشيدن
      متاسفم براي كساني كه از غرب فقط ببخشيد كصافت كاريشون رو ياد ميگيرن
      و بيشتر متاسفم براي برنامه ريزان فرهنگي اين مملكت تو خواب تشريف دارن
      اين همه آقا فرمودن ما مورد تهاجم فرهنگي و يا شبيخون فرهنگي قرار گرفتيم نه كسي گوش كرد نه كسي جدي گرفت...ان شالله نيروهاي جوان انقلابي با فرمان آتش به اختيار بتونن اين لجن زار رو كمي قابل تحمل تر كنن
      ان شالله

      پاسخ ها

      • میلاد

        زن فقط زنان خارجی،زنان سفید بدون بوتاکس وعمل وآرایش،درایران که همه زنها شبیه هم بابوتاکس وعمل و...شده اند چون مانندزنهای خارجی بر رو ندارندبوتاکس وعمل وآرایش می کنند

      • بدون نام

        فقط حرف جواب نمیده باید کار و سرگرمی باشه که کسی نره تو لجن زار

    • بدون نام

      متاسفانه آمارها حکایت از وخیم بودن اوضاع فرهنگی و اجتماعی کشور میده و این چیزی نیست که مربوط به دولت یا فرد خاصی باشه بلکه کلیه سیاست گذاری ها ناکارآمد بودن و باز هم متاسفانه در آینده اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد چون الان داریم فکری برای سالم سازی جامعه از نظر اخلاقی نمیکنیم، تنها کارهایی که صورت گرفته گشت ارشاد و برنامه های فرهنگی سست ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تشکر بابت اینکه نظرم رو سانسور کردید!! به خداوند آسمان و زمین سوگند که عامل تمام بدبختی های این ملت و مملکت عدم وجود آزادی بیانه. اون علامت تعجب مسخره رو خواهشاً از تیتر مطلب بردارید چون واضحه که دلیل این همه معضلات امثال همین سایت برترین ها هستند که با سانسور جلوی آگاهی جامعه رو میگیرن پس اصلا تعجب نداره آمار زنان سیگاری بالا بره.

    • بدون نام

      خانواده ها ازهم پاشیده و هر دختر یا زنی تا اخر خط نرسیده متوجه راه از چاه نشده بعداز بن بست و مینویسن : امده مشاوره و دستورات لازم را ستوان صادر کرد ! ملت هم میگن افرین که از دوست مدرسه ت فاصله گرفتی!!!!! کوک وگل به دبیرستان رسیده و بچه دوازده چهارده حلق اویز میکنه ! مسئولین اولین اقدام درو کردن و تطهیر فضای مدرسه هست و میندازن گردن پرتقال فروش و سخنران مجلس ختم هم جالبه از خودکشی وگناه ان میگه!!!!! ولی نمیگه ای فاسدین پرورش ندادید....

    • بدون نام

      احسنت جناب ذولنور

    • دریاااا

      زن های ایرانی همیشه شوووووره یه چیزی باید دربیارن.تماااام دوستام صورتشون دستکاری کردن.جالب اینجاس که همسراشون هیچ وقتتتت راضی نمیشن و دوستام بیشتر میرن سراغ این کارها.

    • همتی

      از زنهای بی حیا متنفرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اساساً حیا در بین ما آدما نسبیه دوست عزیز. قطعا یه راهب بودایی هم شما رو بی حیا تصور میکنه.

    • بدون نام

      ازدواج که تعطیل دوستی اسمشو نیار
      شغل و سرگرمی و کار هم که نیست
      تلویزیون خونه شون پارازیت اپ فیلتر
      سیگار و بوتاکس و سگ هم اَخ چکار کنند مردم بمیرن

    • فونیکس

      من برم همون دختر عمه ام بگیرم خرجش کمتره من که پول سیگارو بوتاکس ندارم
      به همون ابمیوه که براش میخرم فعلا راضیه!!

    • بدون نام

      شب مسواک بزنید سیگار دندان را خراب میکند ضمنا قلیان خانمها نکشید که اثر تخریب روی دندانها زیر سی سالگی کل دندانها را از بین میبرد ؛ لااقل راهنمایی کنیم کاری دیگه بر نمیاد ازمون .سیگار مارلبرو خشک و حاجی زیاد نگه داشته نگشید برای گلو بشدت ضرر دارد . مور وبرگ هم مونده و برگ درخت بهتر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اصلا نه سیگار میکشم نه قلیون دندونامم خرابن

    • بدون نام

      این کاراو میکنند پسررارو جذب کنند . جای لوس بازی و این پارتی اون مهمونی و دور دور بفرستین دو سال برن سربازی جای پسرا

    • حمید

      سیگار هیچ اشکالی ندارد ، باید هر چیزی را تجربه نمود تا کنجکاوی در مورد آن از میان برود ، من دختر خودم سالهاست انواع مواد مخدر ، تقریبا تمامی انواع آن را ، مصرف میکند اما چون مدیریت شده و با برنامه ریزی است تا به حال معتاد نشده و مشکلی برایش ایجاد نشده

      هر چیزی اگر مدیریت شده باشد مشکلی ایجاد نمیکند بی برنامه بودن آسیب زاست

      پاسخ ها

      • ساقی دوست

        در کدام پارک مشغول به کار هستید که وقت بگیریم برای گرفتن یه برنامه مدیریت مصرف؟

      • بدون نام

        کاش سیگار بکشن قلیون میکشن

      • بدون نام

        بسیار خندیدیم!

      • بدون نام

        تو که راست میگی

    • بدون نام

      سیگار کشیدن باحاله! البته فقط دیدنش! :))

    • بدون نام

      برتر چاپ کن نظرات رو علاوه بر کنجکاوی خودش مثل نظر سنجی شد میشه برداشت کرد

    • 7

      فکر نکنم کسی از خانمی که دهنش بوی سیگار میده خوشش بیاد

    • 7

      رخش گاری کشی میکند
      رستم کنار پیاده رو سیگار میفروشد
      سهراب، ته.جوب به خود میپیچد
      گردآفرید، از خانه زده بیرون
      مردان خیابانی برای تهمینه بوق میزنند
      ابولقاسم برای شبکه سه سریال میسازد
      وای...
      موریانه ها به آخر شاهنامه رسیده اند

    • بدون نام

      جامعه ی خوب رو دو چیز میسازه یکی آموزش و پرورش پیشرفته دومی خانم های باسواد معقول و آگاه مثلا مادرایی که بتونن بچه های خوب تربیت کنن یا خانم هایی که تو کار های مختلف مدیریت قوی داشته باشن نه زن هایی که همه چیز رو تو آرایش کردن و وقت گذروندن برای ظاهرشون ببینن یا به سلامتی خودشون اهمیت ندن خلاصه که به اولی امیدی نیست ای کاش دومی درست باشه

    • بدون نام

      بعد میگن پول نداریم، آرایش چندین برابر متوسط آمار جهان... مصرف مواد مخدر... خرید پراید لجن ۵۰ میلیونی... اینها چیه؟ خیلی هامون فقط بلدیم دروغ بگیم... از نداری آدم از این کارا نمیکنه... .

    • حمید

      دقیقا همین جوره ، فقط مدیریت مصرف

    • وطن پرست

      من اصلا عمل زیبایی رو دوست ندارم چیه بابا همه شبیه هم شدن دماغ کوچیک لب برجسته گونه و ابرو پهن کاشته شده زرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج