۸۳۳۹۷۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
پ

امیری: استیضاح رئیس جمهور به مصلحت نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید بر این که طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری به مصلحت کشور نیست اظهار کرد: تعداد امضا کنندگان این طرح بسیار کم است و هیچ تصمیم فراکسیونی در این باره وجود ندارد و چند نماینده صرفاً به اراده و تشخیص خود این تصمیم را گرفتند.

خبرگزاری ایسنا: معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید بر این که طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری به مصلحت کشور نیست اظهار کرد: تعداد امضا کنندگان این طرح بسیار کم است و هیچ تصمیم فراکسیونی در این باره وجود ندارد و چند نماینده صرفاً به اراده و تشخیص خود این تصمیم را گرفتند.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره‌ی اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس برای طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند در چه شرایطی چه مطلبی را بیان می‌کنند و چه رفتاری از خود بروز می‌دهند؛ امروز در شرایطی هستیم که مورد تحریم ظالمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ایم و در این شرایط نیازمند اتحاد و انسجام هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری در شرایطی که رئیس مجلس در آستانه سفر به چین بود و الان با همراهی تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و وزرای اقتصادی دولت در این کشور حضور دارد ، همچنین ما در مذاکره با اروپا هستیم و اجلاس سوچی با حضور رؤسای جمهور سه کشور ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود و همچنین این که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و مقام معظم رهبری نیز پیامی بسیار مهم صادر کردند، منطبق بر مصالح و منافع کشور و رهنمودهای رهبری نیست.

امیری با بیان اینکه تعداد امضاء کنندگان طرح استیضاح رئیس جمهوری بسیار کم است خاطرنشان کرد: هیچ تصمیم فراکسیونی در این باره وجود ندارد و تنها چند نماینده به اراده و تشیخص خود تصمیم طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری را اتخاذ کرده‌اند. همچنین مشاهده می‌کنیم که تعدادی از فراکسیون‌های مجلس در این باره اعلام موضع کردند و برخی از نمایندگان نیز که حتی منتقد دولت هستند در موضع‌گیری‌های خود اعلام کردند که طرح سوال از رئیس جمهور و استیضاح او در مجلس به مصلحت کشور نیست. با این حال من خیلی امیدوارم که دوستانی که طرح استیضاح را مطرح کردند به شرایط امروز کشور توجه نمایند و به نحوی عمل کنند که دشمن ناامید و داخلی‌ها امیدوار شوند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ارتباط همزمانی طرح موضوع استیضاح رئیس جمهوری و آغاز رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم اظهار کرد: من نمی‌خواهم نیت کنم اما معتقدم که با وجود این که سوال استیضاح و تحقیق و تفحص حق نمایندگان است چگونگی و زمان استفاده کردن از این حق نیز بسیار مهم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پایان در پاسخ به پرسشی درباره‌ی علت تأخیر در بررسی لایحه جامع انتخابات خاطر نشان کرد: این لایحه از سوی دولت با یک فوریت به مجلس تقدیم شد اما چون طرحی مشابه در مجلس توسط نمایندگان مطرح شده بود، قرار شد تا بررسی این دو طرح و لایحه توأمان انجام شود.با توجه به این که در حال حاضر مجلس در فصل رسیدگی به بودجه قرار دارد، بر اساس آئین نامه داخلی مجلس رسیدگی به طرح‌ها و لوایح دیگر تابع تشریفاتی خاص است که ان‌شاء الله هیأت رئیسه در فرصتی مناسب این لایحه را در دستور کار قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون شما معاونشی به مصلحت نیست؟

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        چون کشور در تحریم است استیضاح به مصلحت نیست!!
        ما چهل ساله که در تحریم هستیم. اگر اکثر نمایندگان طرح استیضاح رو پیگیری نمی کنند فقط به خاطر این که منافعشان به خطر می افتد

      • AAAAAAAAA

        مردم‌نظر جیره‌خوران را ارزشی فاعل نیستن پس ساکت‌ هوا را‌کثیف نکن.

    • س

      همتون برید به جهنم.

    • بدون نام

      به مصلحت شما یامردم

    • بدون نام

      بدون استیضاح بندازیدش بیرون تا مردم از این بیشتر بدبختر نکرده پراید 53 سمند 93

    • بهلول

      اگر کسی از بزرگان خطای بکنه مصلحت نیست ولی آگه آدم ضعیفی باشه مصلحت هست با همین کلمه مصلحت مملکت را نابود کردید

    • محمد

      اما، گرانی، تورم، بیکاری و سخت شدن معیشت مردم به مصلحت است!!!!!

    • بدون نام

      مردم بهتر میدانند چه کسی اقتصاد کشور را به باد داده،استیضاح روحانی خود، را به کوچه علی چپ زدن هستش.

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        اوووووون چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که از خوشی بمیرید

    • سعیدا

      مصلحت شما برای نماینده ماندن و گرفتن باج و هدیه و رانت رشوه هست که دولت دستش بازه برای گرانی و اختلاس و بخور بخور مردم هم این وسط بازیچه دست شماست

    • کامران

      کی استیضاح کنه!؟
      اینا سیاه بازی است بندگان خدا عملکردشان از ۲۰ شده ۱۹.۵ که نباید کارشان به اینجا بکشه!؟
      ملت قدر دان نیستندکه شیخ تدبیر به کلیه وعده هاش پایبند بوده وهست!!!!!؟؟؟؟

    • رضا رضا

      خدا خیر بده به این نمایندگان آزاد مرد
      و خاک بر سر وکیل الدوله های بی عرضه

    • بدون نام

      از اینکار حتمادوری کنید

    • بدون نام

      شما درست میگویید ولی هر تصمیمی که درست باشد باید در این زمان است که مملکت نیاز به یک رئیس جمهور مقتدر و قدرتمند دارد چرا که ما مطمئن هستیم که این شرایط دشوار را همین رئیس جمهور با آن این مشکل را با این برجام بوجود آورده چرا که با این حاضر به مذاکره شدن ضعیف بودن خود را به آنها القا کرد و تا ایشان رئیس جمهور هستند آنها کوتاه نخواهند آمد و هر روز بر مشکلات کشور خواهند افزود. به امید ایرانی سر بلند

    • بدون نام

      شما درست میگویید ولی هر تصمیمی که درست باشد باید در این زمان است که مملکت نیاز به یک رئیس جمهور مقتدر و قدرتمند دارد چرا که ما مطمئن هستیم که این شرایط دشوار را همین رئیس جمهور با آن این مشکل را با این برجام بوجود آورده چرا که با این حاضر به مذاکره شدن ضعیف بودن خود را به آنها القا کرد و تا ایشان رئیس جمهور هستند آنها کوتاه نخواهند آمد و هر روز بر مشکلات کشور خواهند افزود. به امید ایرانی سر بلند

    • بدون نام

      نابودی ملت مسلهته

    • بدون نام

      معلومه منافع باند شما تأمین تمام کشور و نابود کردید

    • مرتضی

      اتفاقا خیلی خیلی خیلی خوب است خداکند انشاالله به واقعیت بپیوندد

    • محسن

      انشااله هرچه زودتر استیضاح شه

    • بدون نام

      کاملا حرف درستی است خدایی منطقی گفته چون اگر رییس جمهور استیضاح بشه و برکنار ایشون مجدا باید بره غاز چرانی و یا شاید هم بهتر گاو چرانی

    • بدون نام

      آره راس میگی چون پست ومقامت تو از دست میدی

    • بدون نام

      چرا مصلحت نیست مصلحت مردم هستن یا شخص ب فکر مردم باش تو این چند سال چیکار کرده ک بخواد بعد از این بکنه

    • بدون نام

      آخه مردحسابی با کدوم سابقه وکارمفید دولت درحق مردم ادعا میکنی که دراین شرایط بحران استیضاح به مصلحت نیست؟!نکنه میخوای بگی روحانی ودار ودسته اش قادرنددرشرایط تحریم اوضاع را سروسامان دهند؟!!!واقعا اگه اینطورفکرمیکنی بایدبه عقلت شک کرد.اتفاقا دراین شرایط بحرانی ست که مملکت نیازمبرم به یک رئیس جمهورباتدبیر وکاردان دارد واین محقق نخواهدشدجزبااستیضاح روحانی وتیمش وکنارزدنش ازدولت...

    • محمدنژاد

      رئیس جمهور و دولتی که توان اداره کشور را ندارد نبودنش بیشتر به نفع کشور است تا بودنش!
      آنقدر که از بی لیاقتی و اشتباهات رئیس جمهور به کشور و مردم لطمه وارد شده از تحریمها لطمه نخوردیم!

    • بدون نام

      ....خیلی، هم به صلاحه

    • س

      شما لطف کنید عینک را بردارید تا دقیق ببینی چه خبر است حتما به سلاح شما نیست چون تشخیص نمیدی جای خوب پولی زیاد تو چه مشکل داری تو چه می دانی بخاطر گرانی زندگی خیلی ها از هم پاشیده شماها دشمنان مردم هستی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج