جاباما
۸۳۴۰۱۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده مجلس: مردم نگران تامین آب نباشند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع آب در حوزه زاینده رود در جلسه امروز کارگروه این کمیسیون خبر داد و گفت که تأمین آب شرب جزو اولویت‌های نظام است و در این باره تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع آب در حوزه زاینده رود در جلسه امروز کارگروه این کمیسیون خبر داد و گفت که تأمین آب شرب جزو اولویت‌های نظام است و در این باره تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

محمد مهدی برومندی اظهار کرد: ظهر امروز جلسه کارگروه آب در حوزه زاینده رود و کارون در کمیسیون امنیت ملی با حضور معاونان وزارت خانه‌های نیرو، کشاورزی، اطلاعات کشور و دو سازمان حفاظت محیط زیست و پدافند غیر عامل و نمایندگانی از استان‌های خوزستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد برگزار شد.

وی یاد آور شد: با توجه به مسائل و مشکلات در بحث آب و خشکسالی‌ها در حوزه زاینده رود و کارون مابین استان‌های خوزستان، اصفهان، چهار و محال و بختیاری و یزد کمیسیون امنیت ملی جلساتی را با حضور وزرای نیروی و کشاورزی معاون رئیس جمهور و رؤسای دو سازمان محیط زیست و پدافند غیر عامل و معاون وزارت اطلاعات برگزار کرد که نتیجه این جلسه تشکیل کارگروه ملی از دولت و مجلس برای حل کارشناسی مشکل آب بود. در همین راستا هم بازدیدهای میدانی برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا این روز این کارگروه جلسه‌ای را برگزار کرد که در آن نمایندگان چهار استان چهار محال و بختیاری، یزد اصفهان و خوزستان نظرات خود و مسائل و مشکلات و در دغدغه‌های مردم این چهار استان را بیان کرده و دستگاه‌های دولتی هم نظراتشان را مطرح کردند که این جلسات ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار شد وزارت نیرو منابع و مصارف و حق‌آبه ها و مشکلات و پروژه‌های دولت را مشخص کند تا در جلسات آینده مورد بحث قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که سازمان محیط زیست باید اقداماتش را با پیوست محیط زیستی و با رعایت موضوع آب انجام دهد چون تأمین آب شرب دغدغه اصلی نظام است که آن را به عنوان یک اولویت دنبال کرده و برای آن تدابیر لازم را اندیشیده است.

برومندی تاکید کرد: مردم نباید نگران تأمین آب باشند و بداند که ما این حوزه را ارزشمند دانسته و آن را مدیریت می‌کنیم و به نظرات کارشناسی اهمیت داده و با توجه به آن در جهت رفع مشکلات در این حوزه و تشدید نظرات‌ها تلاش خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاشمادلسوزان وکاربلدها!!!! راداریم غم نداریم !

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        قیمت آب را چند برابر کردن دیگر کسی جرات نداره آب بخوره

    • بدون نام

      آب و نفروشید مشگلی پیش نمیاد هر چند دست رو هر چی گذاشتید توش ...

    • بدون نام

      نه نگران اب نیستیم. چون گوشت نیازبه اب داردکه بیشت مون بهش دسترسی نداریم گوجه وخیارنیازبه اب انچنانی ندارند

    • بدون نام

      چهارستون بدنم می لرزه وقتی تو ایران یکی میگه نگران فلان چیز نباشید عقل سلیم حکم میکنه از همین ساعت به فکر ذخیره کردن آب باشیم

    • amin

      خدا شکر پس اب هست که بخوریم نگران بودم ابم نباشه

    • بیکار

      مردم نگران نیستن باشم مسئولین دل سوز ازجان گذشته نگرانی به دل راه نمی دن برو خیالت راحت

    • امیر فهیمی

      خدایا از فردا آب هم نداریم یارانه ای میشه باز یکی از اینا گعت نگران نباشید ....خدایا

    • بدون نام

      با وجود شما نمایندگان .و مسئولین پر تلاش دلیلی ندارد که مردم نگران چیزی باشند.!گوشت و.مرغ فراوان با قیمت مناسب .حقوقهای بالا .خودرو ارزان با کیفیت عالی........

    • بدون نام

      نگران آب نیستیم نگران شماها هستیم و سو مدیریت مملکت

    • بدون نام

      برین گم بشین اینا دارن چه غلطی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج