۸۳۴۱۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دردسر تازه نانت در بحبوحه اختلاف بر سر «سالا»

 در بحبوحه بحث و جدل های جاری مابین باشگاه نانت فرانسه و کاردیف سیتی انگلیس بر سر پرداخت مبلغ انتقال «امیلیانو سالا» بازیکن فقید تیم پاریسی، دادسرای عمومی پاریس از آغاز رسیدگی به پرونده فرار مالیاتی رئیس باشگاه نانت خبر داد.

ایرنا: در بحبوحه بحث و جدل های جاری مابین باشگاه نانت فرانسه و کاردیف سیتی انگلیس بر سر پرداخت مبلغ انتقال «امیلیانو سالا» بازیکن فقید تیم پاریسی، دادسرای عمومی پاریس از آغاز رسیدگی به پرونده فرار مالیاتی رئیس باشگاه نانت خبر داد.

بر اساس گزارش رسانه های فرانسوی، دفاتر باشگاه نانت در هر دو شهر نانت و پاریس به عنوان بخشی از پرونده تحقیقات در خصوص فعل و انفعالات مالی «والدمار کیتا» رئیس باشگاه نانت، توسط ماموران مالیاتی مورد تفتیش قرار گرفت.

این ماجرای جدید در حالی به جریان افتاده است که ۲ باشگاه مذکور هم اکنون درگیر اختلافات مرتبط با پرداخت مبلغ ۱۷.۲ میلیون یورویی توافق شده بر سر انتقال نافرجام مهاجم آرژانتینی فقید هستند.

دردسر تازه نانت در بحبوحه اختلاف بر سر «سالا»

سالا در اثر سانحه هوایی در مسیر پرواز از نانت به کاردیف تنها چند روز پس از امضای قرارداد با تیم انگلیسی، جان خود را از دست داد.

باشگاه نانت از تیم انگلیسی خواسته تا طبق توافق مبلغ اولیه به آنان پرداخت شود؛ این در حالی است که نمایندگان حقوقی باشگاه کاردیف به منظور بررسی گزینه های مختلف پیش روی خود، پرداخت مبلغ مورد توافق را به تاخیر انداخته اند.

«مهمت دالمن» رئیس باشگاه کاردیف اخیرا در مصاحبه ای با روزنامه ساندی تلگراف نسبت به این موضوع که آیا سالا در زمان فوت عضو رسمی این تیم بوده است یا خیر، ابراز عدم اطمینان کرد.

اختلافات مذکور در حالی بین 2 باشگاه در گرفته که اتهاماتی علیه «ویلی مک کِی» مدیر برنامه های سالا مطرح شده است؛ در واقع مک کی متهم است که منافع مالی باشگاه های درگیر در پرونده سالا را به گونه ای تحریف کرده تا بیشترین سود را از قِبل انتقال وی به جیب بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج