جاباما
۸۳۴۲۵۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پاتوسی را باد نکنید، بگذارید کارش را بکند

بازیکن جدید استقلال در اولین بازی خود عملکردی خیره‌کننده داشت.

خبرآنلاین: پس از حدود ۱۰ روز جنجال و هیاهو بر سر انتقال آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی تیم استقلال، در نهایت با تایید فیفا و صدور مجوز توسط سازمان لیگ، این بازیکن شب گذشته در جدال استقلال و پارس جنوبی در ترکیب فیکس استقلال به میدان رفت و یک تنه تعیین کننده نتیجه بازی بود.

پاتوسی که ستاره تیمش در شب برد ۲-۰ مقابل زردپوشان پارس بود، با دو ارسال که یکی اش منجر به گل خودی شد و دیگر هم مستقیما وارد دروازه رحمان احمدی شد، زمینه برد شیرین و حیاتی آبی پوشان را فراهم کرد تا این تیم یک بار دیگر به کورس بالانشینان بازگردد.

این بازیکن که با شماره ۵ در ترکیب استقلال حاضر شده بود در حضور ۷۵ دقیقه ای خود، بیش از هر بازیکنی به سمت دروازه حریف شوت زد و ۴۵ پاس سالم به هم تیمی هایش رساند تا نشان دهد در میانه میدان چه بازیکن موثری است. با این حال یک خطر پاتوسی و استقلال را تهدید می کند.

در ایران معمولا هواداران یک تیم عادت دارند به محض اینکه بازیکن جدید تیم شان در اولین بازی می درخشد، او را بسیار بالا می برند و به او القاب عجیب و غریب می دهند و در اصطلاح او را "باد" می کنند. در همین فصل این اتفاق تا حدودی برای مرتضی تبریزی افتاد. بازیکنی که در اولین بازی اش با پیراهن استقلال مقابل تراکتور گل زد و خیلی زود جایش را در دل هواداران پیدا کرد اما به مرور افت کرد و حتی الان به سختی می تواند به عنوان یار ثابت برای تیم شفر بازی کند.

الان هم بعد از درخشش پاتوسی مقابل پارس، بازار تعریف و تمجید از این بازیکن داغ است و همه جا تیتر "پاتوسی پاطلایی" به چشم می خورد. تعریف هایی که البته در حد همین بازی کاملا هم به جا بوده اما شاید بهتر باشد که هواداران استقلال اجازه دهند این بازیکن تازه وارد در آرامش به بازی اش ادامه دهد و اسیر مسائل این چنینی نشود تا بازهم بتواند برای تیمش بدرخشد.

خارجی های ابتدای فصل استقلال هم علاوه بر این موضوع، از بحث مقایسه شدن هم رنج های فراوانی بردند. استقلالی ها لحظه به لحظه نویمایر و گرو را با جپاروف و تیام مقایسه می کردند و از آن ها انتظار عملکردی در حد خارجی های سابق خود را داشتند و همین باعث شد تا نویمایر و گرو که لزوما بازیکنان بدی هم نبودند، نتوانند از زیر بار این فشار روانی خارج شوند.

در حال حاضر استقلال سه بازیکن خارجی دارد که طی دو،سه هفته اخیر عملکرد بدی نداشته اند. منشا،ایسما گونسالوس و پاتوسی در این سه بازی اخیر، هم گل زده اند و هم در جریان بازی موثر بوده اند.عملکرد آن ها این نوید این را می دهد که استقلال در کوران رقابت برای فتح لیگ برتر و در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مهره های ارزشمندی را دارد که می تواند برای موفقیت روی آن ها حساب کند به شرطی که اشتباهاتی که در مورد پیشینیان رخ داد،تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداکنه قردادپاتوسی وایسمادرست وحسابی بسته شود که مثله تیام در فصل جدیددرلیگ قهرمانان معرفی شدن وقتی که پیشنهادوسوسه کننده بشنونداین آفریقاییهاقبل ازتعهدپول میشناسندوتمدیدبازیکنای خودمون

    • بدون نام

      شما چقدر ساده این دوگل شانسی و گل بخودی زده اون به تیم بی دفاع پارس اینقدر بررگش نکنید بزارید سه تا بازی بکنه بعد ببرینش اسمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سالهاست تاکتیك کیسه بکش زیرش بوده، هر وقت یکی رو داشتن خوب بکشه زیرش تیم شون هم خوب نتیجه میگرفت
        از زرینچه و نوازي بگیر تا خسرو حيدري، این اواخر که خسرو پیر شده کیسه هم نتیجه نگرفته
        الانم با لطف وزارت و دور زدن قانون به بکش زیرش به اسم پاتوسی آوردن تا بلکه نتیجه بگیرن

        ولی باز هم زیر سرورشون هستن خخخخخخخ

    • بدون نام

      حرف درستیه

    • بدون نام

      اون دوتا قبلی رو شما رسانه ها نابود کردین الان تیمهایی که خارجی گرفتن کدومشون تو این سه تا بازی خارجی هاشون خوب بودن؟ گرو ونیو مایر اصلا از همون پنج دقیقه اول که بازی کردن همه شما رسانه ها ومخصوصا پیش کسوتان نامرد خود تیم استقلال بهشون حمله کردن پیشکسوتان میگفتن باید برن کشتی کج نه فوتبال الان چرا کسی به مهاجم پرسپولیس حمله نمیکته که چرا حتی خوب هم بازی نکرده اتفاقا کار خوبی هست که این قدر نامردی نکنید ولی در مورد تیمی که مربیش نهار چلوکباب میده کمک هم میکنید مربی که نهار نمیده بهتون بهش حمله میکنید

    • بدون نام

      هیچ کس را باد نکنند
      ادم خراب کن ها

    • تاج کبیر

      با سلام
      در اینجا جادارد که تشکر کنم از کسانی که بدون هیچ گونه جانب داری از تیم و رنگ خاصی به نقد وبررسی میپردازند ودست به قلم میشوند ممنونم از شما بابت این مطلب .
      واقعیت و رسالت یک رسانه هم باید بیطرفی باشد
      تشکر

    • بدون نام

      احسنـت،
      حالا اینقدر میگن تا یارو جوگیر بشه و......

    • بینام

      اگه بادش دررفت پنچرگیری مکنن دوباره بادش میکنن

    • بهزاد

      بیت المال همچنان در اختیار تیم های حکومتی؛ افشاگری سایت آفریقایی در مورد پاتوسی

      استقلال برای صدور آی تی سی پاتوسی 4 میلیارد پول ملت ایران را با خواهش و تمنا به فدراسیون آفریقای جنوبی داده است !!!

      آی تی سی پاتوسی صادر نشده بلکه آن را خریده اند !!

    • بهزاد

    • بدون نام

      چندان تحفه ای هم نبود

    • رضا

      مگه باد میشه از کجاش بادش کنیم ....خخخخخخخخخ

    • ایرانی

      جناب خبر درپیت آفلاین . من اساسا از فوتبال ایران خوشم نمیاد ولی همین خودت نبودی تا چند ماه پیش با پمپ برقی داشتی کیروش و تیم ملی رو باد میکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ لا لا یی بلدی چرا نمیکپی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج