۸۳۴۲۷۷
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

سرگیجه برانکو برای پیدا کردن ترکیب اصلی

تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را هم قدرتمند آغاز کرده اما سبک فوتبال شاگردان برانکو در چند دیدار اخیر باعث نگرانی دوستداران این تیم شده است.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن اسم و رسم دار هواداران خود را به داشتن یک تیم هجومی و قدرتمند امیدوار کرد و عملکرد این تیم در نتیجه‌گیری هم بر این موضوع صحه می‌گذارد، اما نکته قابل تامل عدم هماهنگی و سردرگمی بازیکنان سرخپوشان پایتخت در بازی‌های اخیر بوده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که اعتقاد زیادی به استفاده از سیستم چرخشی ندارد، در ۳ بازی لیگ و ۲ دیدار جام حذفی که همگی آنها در نیم فصل دوم انجام شده است، هنوز به ترکیب اصلی خود دست پیدا نکرده و از سوی دیگر برخی بازیکنان جدید هم هنوز چیزی از خود ارائه ندادند.

حضور چندین هافبک و وینگر باکیفیت باعث شده تا برانکو مجبور باشد به تمام بازیکنان بازی دهد، اما این موضوع تا حد زیادی روی کیفیت بازی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

با توجه به اینکه برانکو علاقه زیادی به استفاده از سیستم ۴-۴-۲ لوزی دارد، حضور کامیابی‌نیا و نورالهی به طور همزمان در ترکیب باعث شده تا از بین عالیشاه، نعمتی، بشار و سروش رفیعی تنها دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار بگیرند. از سوی دیگر مهدی ترابی هم به عنوان مهاجم در کنار علی‌پور بازی می‌کند و طبیعی است که این بازیکن ملی‌پوش با بازی در پست غیرتخصصی، نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد.

در این میان یکی از نکاتی که باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس و هواداران شده است، عدم آمادگی سروش رفیعی و بشار رسن بوده که بازیساز‌های اصلی تیم برانکو محسوب می‌شودند و باید دید چه زمانی این دو مهره ارزشمند سرخپوشان پایتخت به فرم ایده‌آل خود می‌رسند.

با تمام این تفاسیر پرسپولیس همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است، اما باید پذیرفت تیم برانکو طراوت همیشگی را ندارد و تا زمانی که بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نشوند، نگرانی هواداران از سبک بازی تیم محبوبشان طبیعی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید طرفدار دو اتیشه پرسپولیس

      بازهم قهرمانیم .برانکو خودش میدونه چکار کنه ثابت شدس برای طرفدارها
      پرسپولیس قهرمان

      پاسخ ها

      • استقلالی دو آتیشه

        برو بابا لنگی جون آخه وقتی بلد نیست ترکیب را چجوری میخواهد قهرمان بشه بهدش هم ما قهرمانیم نه شما لنگی احمق

    • سید کاظم از نرجه

      تا وقتی پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کنه نتیجه نمیگیره

    • بدون نام

      برانکو از تیم ملی الگو برداری میکرد، دوسال قهرمانی مدیون استاد بزرگوار کیروش هست، حالا هیچ بهانه‌ای هم نداره هم پنجره ها باز،،، هم تا میتوانست بازیکن جذب کرده،،

      پاسخ ها

      • ح

        تنهاچیزیکه نیازبه قاضی نداره وجدان آدم است که این راهم عده ای باعقده ی زیادزیرپامیذارن درصورتیکه پرسپولیس بااینکه دوسال پنجره اش بسته بودپنج بازیکن گرفت که عده ای میگن تاتونسته بازیکن گرفته پس تیمهایکه دوازده بازیکن داخلی وخارجی گرفتن چی آنهاتاتونستن لشکرگرفتن

      • بدون نام

        نه بابا راست میگی برانکو ازسیستم کیروش استفاده میکرد عامو فوتبال میبینی یا پلی استیشن بازی میکنی کجای سیستم برانکو باکیروش شباهت داره که تو میگی بعدش الان تمام تیمهای دنیا بادوتا هافبک دفاعی بازی میکنن البته در حمله یکیشون جلو میره وبه کارهای تهاجمی کمک میکنه اگه بازیهارو نگاه کنی هم کمال خیلی گل زده هم اون فرشیدباقری تو کیسه

    • تاج کبیر

      به همه فوتبال دوستان قول میدم که در پایان سال پرسپولیس رتبه ای بهتر از سوم نخواهد داشت
      البته با حضور بازیکنان جدید هر کسی می‌تواند حدس بزند که پرسپولیس دیگر اون تیم نیم فصل اول نیست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ی نگاه به جدول بندازی متوجه میشی ی بازی نصفه نیمه بردید با کمک داور هوایی شدید

    • N

      اینجا دیگه لطفا استقلالیا نیان . در ضمن برانکو خودش یک بزرگ مرد است نیازی به تقلید از دیگران نیست و نخواهد بود . و همچنین کیروش خودش دعوا رو شروع کرد همش هم تقصیر خودش بود. درود پرسپولیس، برانکو❤

    • بدون نام

      خفه شو کیروش اگه حالیش میشد یه جام میاورد بعد از ۸ سال

    • پرسپولیسی

      فصل قبل بااینکه باکمبود بازیکن مواجه بودیم..خیلی بهتربودیم..این بازیکنای جدید هیچکدومشون نرمال نیستن متاسفانه..ترکیب فصل قبل عالی بود...درفصل جدید بازی قشنگی ازپرسپولیس ندیدیم...به هرحال برای قهرمانی تیم محبوبمون ارزوی موفقیت میکنم..

    • تاآاااااجیم

      والا هم اس اس وهم پرسپولیس بیش ازاندازه بازیکن مسهور دارن که جاشون بین یازده نڢرنیست وروی نیمکته وبعدش فقط یه تعویضی دارن ک س تعویضم راهم بکنن بازم بازیکنان همش بازی داده نمیشن واین هم ظلم ب بازیکنه وهم ب تبم های دیگه.تیمهایی هستن که ازنبود بازیکن رنج میبرن ولی این دوتا تیم ...وودارن.

    • حمید چاو

      کیسه حق صحبت کردن در باره تیم سرور رو ندارند

    • بدون نام

      فقط برانکو....

      پاسخ ها

      • رضا

        انساالله به یاری خدا هردوجام رو میاریم اصفهان
        نه قرمز نه ابی فقط زرد طلایی

        امسال جام مال ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج