جاباما
۸۳۴۲۹۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وکیل سابق ترامپ در کنگره شهادت می‌دهد

«مایکل کوهن» وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قرار است هفته آینده در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در کنگره شهادت دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس‌ ای تودی: «مایکل کوهن» وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قرار است هفته آینده در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در کنگره شهادت دهد.

مایکل کوهن نخست قرار بود در تاریخ ۷ فوریه در کنگره شهادت دهد؛ اما به دلیل تهدید دونالد ترامپ علیه خانواده کوهن، وی این جلسه را به تعویق انداخت. کوهن که به جرایم خود از جمله نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ اقرار کرده است، اعلام کرد که خانواده‌اش از سوی دونالد ترامپ و رودی جولیانی، وکیل او تهدید شده‌اند.

رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: جلسه شهادت مایکل کوهن در کنگره با وجود تلاش بعضی افراد برای ترساندن اعضای خانواده او، این هفته برگزار خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا قرار است درباره بدهی‌ها و پرداخت‌های مربوط به کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ، پیروی ترامپ از قوانین مالیاتی و همچنین شیوه‌های کسب و کار رئیس جمهور آمریکا پرسش‌هایی مطرح کند.

کوهن در ماه اوت سال گذشته میلادی به دلیل استفاده از پول کمپین انتخاباتی ترامپ برای پرداخت حق السکوت به «استورمی دنیلز» بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه داشت، مجرم شناخته شد. وی در دادگاه اعتراف کرده بود که به دستور دونالد ترامپ این پول را پرداخت کرده است. این درحالی است که دونالد ترامپ هم «مایکل کوهن» را به دروغگویی متهم کرده است.

دوره سه ساله محکومیت کوهن قرار است از ماه مه سال جاری میلادی آغاز شود. پیش از این دادگاه برای کمک به بهبودی کامل کوهن پس از جراحی اش و آماده شدن او برای شهادت دادن در مقابل کنگره، تاریخ آغاز محکومیت او را به تعویق انداخته بود.

از زمانی که «رابرت مولر» تحقیقات خود درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا را آغاز کرده است، بسیاری از مشاوران ترامپ به ارتباط با مقامات روس اقرار کرده‌اند. از جمله این افراد می‌توان به دونالد ترامپ جونیور، پسر ترامپ و جرد کوشنر، داماد او اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشتی ما رو با این خبرات خود امریکایی ها اینقدر پوشش نمیدن این خبر ارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج