۸۳۴۵۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مصلح: برانکو علاقه‌ای به تغییر پست من ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پست تخصصی‌ام دفاع چپ است نه من نه برانکو علاقه‌ای به تغییر پست من نداریم.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پست تخصصی‌ام دفاع چپ است نه من نه برانکو علاقه‌ای به تغییر پست من نداریم.

شایان مصلح در خصوص گلی که به تیم پدیده شهر خودرو زد، گفت: این لطف خدا بود که من آن توپ را تبدیل به گل کردم و خوشبختانه هر بار وضعیت بازی گره می‌خورد من موفق شدم که تاثیر کوچکی بگذارم. از طرف دیگر امسال اولین گل خودم را برای پرسپولیس در لیگ زدم، به هر حال بازی جام حذفی واقعا حساسیت بالایی دارد و خوشحالم که گل زدم تا به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانم در بازی‌های بعد به تیم کمک کنم.

وی درباره گل تیم پدیده که او نتوانست از به ثمر رسیدنش جلوگیری کند، افزود: توپ در آن لحظه خیلی از من جلوتر بود و با اینک من گام‌های بلندی برداشتم و به سمت توپ استارت زدم اما به توپ نرسیدم. بعد از بازی فیلم را که دیدم متوجه شرایط شدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند اگر با پای راست به توپ ضربه می‌زدی می‌توانستی توپ را در بیاوری اما زاویه توپ به گونه‌ای بود که شاید با پای راست هم ضربه می‌زدم این توپ تبدیل به گل می‌شد. به هر حال فوتبال ورزش لحظه‌هاست و شما باید در لحظه تصمیم بگیرید. در آن لحظه هم این اتفاق رخ داد و توپ تبدیل به گل شد.

مصلح در خصوص بازی فردا پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و بازی کردن در این شهر، اظهار داشت: بازی در مسجدسلیمان حال و هوای خاص خود را دارد چرا که این شهر کوهستانی است و هوای سنگینی دارد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. هرچند که برنامه ما واقعا فشرده است و در هیچ سالی اینقدر لیگ فشردگی نداشته و حتی فصل گذشته هم که جام جهانی در پیش بود اینقدر فشار بازی‌ها زیاد نبود. امسال فشردگی مسابقات واقعا زیاد است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود همانطور که دیدید سیدجلال حسینی مصدوم شد و محمد انصاری و حسین ماهینی هم از ناحیه رباط دچار مصدومیت سنگینی شدند.

به هر حال بدن آدمیزاد تا جایی توان دارد. به دلیل فشردگی بازی‌ها شاید باورتان نشود ما تا روز قبل از بازی گرفتگی عضله داریم و بدن‌های ما کوفته است. امیدوارم که دیگر مصدوم ندهیم.چون واقعا کار سخت می‌شود. درباره شهر مسجدسلیمان این را باید بگویم که من یک بار با تیم سپیدرود در لیگ دسته اول به این شهر رفتیم و باختیم. چون بازی کردن در این شهر شرایط خاص خودش را دارد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود شاید برانکو از او در پست مهاجم هم استفاده کند، گفت: پست تخصصی من دفاع چپ است البته یک سال هم به عنوان هافبک چپ بازی کردم. در این سال‌ها که فوتبالیست بودم اگر نیاز بوده در پست‌های دیگر به میدان رفتم اما پست تخصصی من دفاع چپ است و خودم خیلی میلی به پست‌های جدید ندارم و برانکو هم علاقه‌ای به این موضوع ندارد. البته در برخی بازی‌ها که نیاز به بازی مستقیم بوده به خط حمله هم رفته‌ام و مثل بازی با پارس جنوبی حتی گل هم زدم.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شرایطی که این تیم دارد، اظهار داشت:به هر حال امسال همه تیم‌ها می‌دانند که با نائب قهرمان آسیا بازی می‌کنند و مطمئنا این موضوع شرایط را برای ما سخت‌تر خواهد کرد. ما مدافع نائب قهرمانی آسیا هستیم و باید بازی‌هایمان را ببریم. این مسئله مسئولیت ما را سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند. از طرفی دیگر بار روانی زیادی روی تیم ما به وجود می‌آورد. اما با همه این شرایط ما باید به موفقیت برسیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم.

مصلح درباره رویارویی با تیم پاختاکور ازبکستان به عنوان رقیب اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما دوست داشتیم تیم النصر امارات با ما همگروه شود و علاقه‌ای به تیم پاختاکور نداشتیم چرا که سال گذشته برای بازی با تیم قارشی به ازبکستان رفتیم و واقعا این کشور از نظر امکانات ضعیف است. به طوری که ما مجبور شدیم با خودمان کلی وسایل به ازبکستان ببریم اما کشور امارات از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی برای میزبانی دارد و ما دوست داشتیم، به همین خاطر با النصر هم گروه شویم اما با این شرایط باز هم باید برای کسب موفقیت و برد به این کشور برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا تو چه هستی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج