۸۳۴۵۹
۹۵ نظر
۱۰۰۸۴
۹۵ نظر
۱۰۰۸۴
پ

عضله، مهارت، زيبايي در هزاره جديد

۱۰ ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

«کنگ فو» در اوایل دهه طلایی هفتاد وارد سینما شد و آرام آرام راه را برای حضور ورزشکاران و ساخت فیلم‌های رزمی اکشن در طول این چهار دهه باز کرد. در این مطلب، با ده ستاره رزمی‌کار آشنا می‌شوید که کمتر قدر دیده‌اند و باید منتظر درخشش بیشتر آن‌ها باشیم.

کافه سینما: «کنگ فو» در اوایل دهه طلایی هفتاد وارد سینما شد و آرام آرام راه را برای حضور ورزشکاران و ساخت فیلم‌های رزمی اکشن در طول این چهار دهه باز کرد. شاید باید نقطه شروع این سبک از فیلم‌ها را، «اژد‌ها وارد می‌شود»، با حضور سلطان بلامنازع و پیشگام فیلم‌های رزمی «بروس لی»، در سال ۱۹۷۳ دانست. پس از ان بود که بزرگان و ستارگان بسیاری در سینمای رزمی خود را نشان دادند که از مهم‌ترین ان‌ها می‌توان به «جکی چان»، «جت لی»، «دانی ین»، «سامو هانگ»، «سینتیا راث راک»، «وزلی اسنایپس»، «دولف لاندگرن» و «ژان کلود وندام» اشاره کرد که با مهارت‌های فیزیکی و ورزشی خود، به موفقیت و شهرت فراوانی دست پیدا کردند.

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

پس از این‌ها ستارگانی تازه نفس نیز پای در این عرصه گذاشتند که ادامه دهنده حضور رزمی‌کاران پيشگام در صنعت سینما بودند. «تونی یا» که با فیلم «اونگ باک» در سال ۲۰۰۳ تعریفی جدید از سینمای رزمی ارائه کرد، موفق شده نقشی در یک بلاک باستر مانند «سریع و خشمگین ۷» برای خود دست و پا کند. «ایکو اوایز» دیگر ستاره تازه کاری است که با بازی در فیلم «تهاجم: رستگاری» در سال ۲۰۱۱، نشان داد که یکی از ادامه دهندگان راه ستارگان کهنه‌کار سینمای رزمی در هالیوود است. در این مطلب، با ده ستاره رزمی‌کار آشنا می‌شوید که کمتر قدر دیده‌اند و باید منتظر درخشش بیشتر آن‌ها باشیم.

وو جینگ

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

باید او را یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های دنیای فیلم‌های رزمی دانست. «جينگ» اولین بار در فیلم «مشتزن تایچی»، ساخته «یو وی پنگ»، نخستین حضور خود را در سینما تجربه کرد. پس از آن با حضور در فیلم «منطقه مرگ» ساخته «دانی ین» در سال ۲۰۰۵ به حضور خود در این ژانر تداوم بخشید. از آن‌جاییکه هر دو از ورزشکاران «شائولین» هستند، اندام و حرکات او بسیار شبیه به «جت لی» است. اگرچه در فیلم‌های زیادی بازی کرد اما نتوانست در‌‌ همان ابتدا پله‌های ترقی را در هالیوود طی کند. از «جينگ» معمولا در نقش‌های مکمل و کوتاه استفاده شده است. اگر نقش‌های اکشن او را دیده باشید، حتما واژه فوق‌العاده را برایش به کار خواهید برد. «جینگ» سریع، چابک و قدرتمند است و زمان‌بندی بسیار مناسبی برای حرکاتش دارد. «دانی ین» درباره او گفته که «جینگ» دقیقا آن‌چه از او می‌خواهید را بی‌کم و کاست انجام خواهد داد. او در تمام فیلم‌هایش نقش‌آفرینی بسیار قدرتمند و موفق داشته و حقش این است که بیش از این‌ها مورد توجه قرار گیرد و دیده شود.

مارکو زارور

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

او در ابتدای راه خود در این مسیر سخت است اما آینده‌ای درخشان در پیش رو دارد. بازی در فیلم «بی‌چون و چرای ۳: رهایی» در نقش «رائول کودینونز» به کارگردانی «ایزاک فلورنتین» نشان داد که از او در آینده بیش از این‌ها خواهیم شنید.«زارور» کار خود را از سال ۲۰۰۶، با بازی در فیلم‌های کم بودجه اسپانیایی آغاز کرد که این فیلم‌ها قابلیتش را به عنوان یک بازیگر-ورزشکار کیک بوکسینگ به خوبی نشان داد. در تکان دادن دست‌ها و پا‌هایش بسیار سریع است و بدن بسیار ورزیده و کم حجمش او را در موفقیت در هر مبارزه‌ای کمک می‌کند. «زارور» را می‌توانید در فیلم «ماشته می‌کشد» در مقابل «دنی ترخو» ساخته «رابرت رودریگز» ببینید. باید امیدوار باشیم هالیوود فرصت بیشتری در اختیار او قرار دهد.

لطییف کراودر دوس سانتوس

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

یکی از زیبا‌ترین روش‌های مبارزات رزمی، شیوه برزیلی کاپوئرا است. سیستمی پیچیده که نیمه رقص و نیمه دفاعی است و یکی از بهترین اجرا کنندگان آن بر پرده نقره‌ای «لطیف دوس سانتوس» است. یکی از نادر‌ترین مبارزانی که می‌تواند در حالی که بر روی یکی از دستانش ایستاده است بجنگد. او که از اعضای تیم بدلکاری فیلم «گرانش صفر» بود، در سال ۲۰۰۵، در فیلم «محافظ» در نقش مقابل «تونی جا» بازی کرد. صحنه مبارزات او در این فیلم یکی از بهترین‌ها در تاریخ سینمای رزمی است. وقتی هنرنمایی‌هایش را می‌بینید به سختی باور می‌کنید که این حرکات را بدون هیچ گونه طناب یا کابلی که به او صل باشد و باعث پریدن و بلند شدنش باشد انجام می‌دهد. /«دوس سانتوس» نمونه بارز کسی است که قوانین گرانشی فیزیک را نقض می‌کند. او چندان مقابل دوربین قرار نگرفته اما بدلکاری‌های فراوانی در فیلم‌های مشهور از جمله «کتاب الای»، «بی‌مصرف‌ها» و قسمت جدید از فیلم «۳۰۰» انجام داده است. باید منتظر حضور او به عنوان نقش اول در يك فیلم باشیم. چیزی که لیاقت و تواناییش را دارد.

گری دنیلز

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

این بازیگر اکشن بریتانیایی، از اواخر دهه ۸۰ تقریبا در هیچ فیلمی حضور نداشت. اما به قدری در فیلم‌هایش حضور موثر داشته که توانسته طرفداران پروپاقرصی برای خود دست وپا کند. این فیلم پرستاره «سیلوس‌تر استالونه» یعنی «بی‌مصرف‌ها» بود که او را دوباره به صحنه بازگرداند. جایی که در کنار «جت لی» و «جیسون استاتام» در یک تیم قرار گرفت. او همچنین در همین سال در فیلم «بازی با مرگ» در نقش مقابل «وزلی اسنایپس» به ایفای نقش پرداخت و قابلیت‌های بسیار بالای خود را در نقش‌های اکشن به خوبی نشان داد. در ابتدای ۵۰ سالگی، «دنیلز» کماکان قابلیت تبدیل شدن به یک ستاره تمام عیار سینمای اکشن را دارد.

جویی آنساه

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

اگرچه حضور در فیلم «اولتیماتوم بورن» در نقش یک آدم‌کش می‌تواند شاه‌نقش او باشد، اما به نظر می‌رسد هنوز فیلم بزرگ او فرا نرسیده است. این اعجوبه هنرهای رزمی بریتانیایی، سرشار از استعداد است و در زمینه‌های مختلف مهارت دارد. نینجیتسو، تكواندو و کاپوئرا از جمله رشته‌های رزمی است که «آنساه» در ان‌ها به درجه استادی رسیده است و به عنوان بدلکار از عهده تمام آن‌ها بر می‌آید. در حال حاضر در قسمت سوم فیلم «هولیگان‌های گرین استریت» نقش آفرینی او را به همراه طراحی مبارزات مي‌توانيد ببینید. شاید این همان فیلمی باشد که او را به سطح اول ستارگان رزمی هالیوود برساند.

جان فو

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

او کار خود را با استاد بزرگ هنرمندان رزمی یعنی «جکی چان» آغاز کرده است. در فیلم «خانه خشم» به تهیه کننده این اسطوره بزرگ و کارگردانی «یون وو پینگ»، حضور داشته و همچنین نقشی کوتاه در «سربازان جهانی: احیاء» ایفا کرده است. مهارت‌های رزمی او در دنیا شناخته شده و محبوب است و اگرچه فیلم «تکن» که بر اساس بازی کامپیوتری مشهور به همین نام از نظر تجاری و در بین منتقدین با شکست مواجه شد، اما «فو» را به دنیا شناساند. او در این فیلم در نقش «ریو» ظاهر شد. اما این فیلم را هم نباید اثر مهم و بزرگ او محسوب کرد. همه منتظر هستیم تا فیلم مهم خودش را که باعث شهرت جهانی‌اش خواهد شد، ببینیم.

سایر رافائلی

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

بسیاری از افراد این لیست دارای استعدادهای فراوان هستند و «رافائلی» هم از این قاعده مستثنی نیست. او یک طراح مبارزه، هدایت کننده بدلکاران، متخصص پارکور و بازیگر است. احتمالا بیشتر تماشاگران حضور او را در «بوسه اژد‌ها» و «منطقه بی‌۱۳» و دنباله‌اش، به خاطر می‌آورند. او واقعا انسان عجیبی است. تعالیم ووشو و شوتوکان کاراته را دیده و خطرناک‌ترین حرکات بندبازی و سیرک را نیز می‌تواند انجام دهد. مانند فیلم «منطقه بی‌۱۳» تبحرش در پارکور بسیار مورد استفاده در فیلم‌هایی که در ان حضور دارد قرار می‌گیرد. این را در فیلم «آزاد زندگی کن یا جان سخت باش» در نقش مقابل «بروس ویلیس» به خوبی می‌توان دید. اما او شایسته حضور در نقش‌های بهتر و بزرگ‌تری است. «رافائلی» شخصیتی به شدت کاریزماتیک دارد و به نظر می‌رسد موفقیت‌هاي فراوانی در انتظارش باشد.

مایکل جی وایت

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

بسیاری معتقدند که او به قدر کافی مشهور و شناخته شده است. اما حقیقت این است که بیش از این‌ها برای موفقیت و شهرت راه در پیش رو دارد. او مهارت‌های فراوانی در رشته‌های مختلف رزمی مانند کاراته، ووشو، تای کوآنگ دو، تانگ سو دو و چند رشته دیگر دارد. «وايت» سال‌ها به عنوان بدلکار و طراح در فیلم‌های گوناگون کار کرد تا این‌که در سال ۱۹۹۷، موفق به حضوری کوتاه در فیلم «اسپاون» شد. اما موفقیت‌های او به عنوان یک بازیگر اکشن رزمی از فیلم «بی‌چون و چرای ۲: آخرین مرد مقاوم» آغاز شد و پس از آن «خون و استخوان» بود که بیشتر «جی وایت» را شناساند. او پتانسیل بسیار بالایی در ایفای نقش‌های اکشن رزمی دارد و هنوز به آن‌چه شایسته‌اش بوده نرسیده است.

مایک داکاسکوس

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

این هنرپیشه اهل هاوایی، مهارت‌هایی دارد که بسیاری آرزوی داشتن آن‌ها را دارند. او خطی مشخص از ژانرسینمایی را دنبال کرده که در آن فیلم‌هایی مانند «فقط قدرتمندان» و فیلم تحسین شده «درایو» دیده می‌شود. اما متاسفانه بسیاری از فیلم‌های او در ابعاد بزرگ دیده نشده و مورد توجه قرار نگرفته است. «داكاسكوس» هم یک قهرمان است و هم یک ضد قهرمان و همین باعث شده که در تیپ خاصی کلیشه نشود. در هزاره جدید در پروژه‌های بزرگی ظاهر شد که «برادری با گرگ» و «گهواره‌ای برای تابوت» که در ان با «جت لی» همبازی شد از جمله آن‌هاست. اگر چه او بازیگر مشهوری در دنیا هست، اما هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است.

اسکات ادکینز

10 ستاره رزمی‌ کار دنیای سینما

«ادكينز» رزمی‌کاری از مکتب قدیم هنرمندان اکشن است که آرام ارام پای در هزاره جدید گذاشت. قابلیت پر قدرت اجرای هر حرکت موجود در هنرهای رزمی را داراست. اولین حضور سینمایی‌اش در اکشن چینی با نام «مبارزه بی‌پایان» رقم خورد که پس از مدت کوتاهی منجر به حضور او در فیلم «جاسوس تصادفی» با حضور «جکی چان» شد. او با قابلیت‌های فراوانش در اجرای فنون کیک بوکسینگ و تکواندو، مورد توجه «اسکات فلورنتین» برای فیلم کم بودجه «نیروهای ویژه» قرار گرفت. حضور در نقش زندانی روس «یوری بویکا» در دنباله‌های دوم و سوم فیلم «بی‌چون و چرا»، در واقع امضایی برای حضورش در فیلم‌های رزمی ژانر اکشن بود. «ادکینز» دوباره با حضور در قسمت دوم «بی‌مصرف‌ها» و در «سرباز جهانی: روز تسویه حساب» نیز خودی نشان داد. باید شاهد حضور او در «نینجا: سایه یک اشک» و دنباله «هولیگان‌های گرین استریت» هم باشیم. هالیوود باید به این ستاره توجه ویژه‌ای داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدیقه

      عاشقم همه عاشق

      پاسخ ها

      • مهسایی

        خدایا به مردای ایرونی هم همچین بدنی عطا بفرما

        :)

      • بهروز

        .لیست رسمی از نظر کارشناسی مردم اول بروسلی چاک نوریس
        ژان کلود که توانستند دنیای رزمی جهان بهت زده کنند

    • حمید

      من تیکن رو نگاه کردم زیاد جالب نبود راستی برای چی اسم من اینجا نیست من برترین رزمی کار دنیا هستم
      .
      .
      .

      شوخی بود

    • آرش

      هیچ کدومشون اسکات ادکینز نمیشه تا حالا هیچکی حرکاتی مثه اون تو سینمای رزمی انجم داده

      پاسخ ها

      • زب

        ز

    • نوید

      فقط بروس لی

    • AM1R

      به سلامتی بروس لی که سینمای رزمی رو پایه گذاری کرد

    • hossein

      بروسلی و جتلی جکی جان ستاره نیستن؟؟

    • احسان

      به نظر من این لیست بدون نام بروسلی و جکی چان بی اعتبار است

      پاسخ ها

      • پویا

        بابا یه کمی دقت کنید اسم بروسلی اون بالا اومده درضمن اینها ستاره های تازه کار هالیوود هستند

    • هلن

      به این میگن فهرست بهترین رزمی ؟

      تو رزمی اول حرف بروس لی رو میزنن بعد جکی رو .. هر جا این دوتا نباشن رزمی و فیلماش هیچه ... از نظر من جکی چان بهترین بازیگر مرد جهانه که هنوز سر پا هستش - _ - ♥

    • pouriya

      پس جیسون استتهام و بروسلی وفرانکی چی؟

    • نوپو

      فقط استادایرانی پروفسورمیرزایی این دبرابرشهیچ بودن حیف شدکه اان نیست.

    • بدون نام

      اسم این جوجه هارو استاد میذاریداینا ازمبارزه چی میدونن محمد پور غلامی اولین غیره چینی بود تونست دان اژدهاازمعبد شاولین بگیره ومیرزایی تنها استادی بود که ثابت کردورزش های رزمی ازخاور میانه بوده اونوقت شما اسم چهار تاجوجه انگلیسی رواستاد برتر میدونین

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        داداش نوشته سینما دقت کن ننوشته ده تا استاد رزمی نوشته‌ ده تای برتر سینما

    • رئوف 21

      همه دنیا ستاره سینمای رزمی جهانو با بروسلی جکی چان و فرانکی و.. میشناسن. اینا کاری کردن تا کسایی مثل اسکات ادکینز الان بشن ستاره سینما

      پاسخ ها

      • مهدی

        بله اسکات ادکینز اتفاقا بهترین مبارز در سینماست
        من واقعا کارشو قبول دارم تونی جا هم همین طور

    • محمد1331

      فقط برسلی راستی برسلی چرا نیست

    • محسن

      عشقست پرفسور میرزایی...
      شاخ تمام استاد های رزمی جهان...

    • Hiv

      فقط وفقط مایکل جی وایت...

    • امیر

      هیچکس اسکات ادکینز نمیشه نه بروسلی نه جکی جان فقط اسکات

    • مهدی

      سلطان کونگ فو بروسلی.سلطان فیلم اکشن جکی چان

    • بروسلی

      دنیای رزمی دنیای کونگ فو دنیای مشهوریت فقط ،اژدهای چینی یعنی بروسلی،

    • بروسلی

      دنیای رزمی دنیای کونگ فو دنیای مشهوریت فقط ،اژدهای چینی یعنی بروسلی،

    • شسطون اذری

      فقط و فقط بروسی و دیگر هیچ....

      ولی از حق نگزریم این جان فو عجب جیگر و تیکه ای

      هستش کثافت خیلیییییی جذاب هستش کوفتش بشه این جذابیت و خوشگلیش.

      ای خدااااااااااااااا

    • ذیویدبل

      پس سیلوستر استالونه کو قدرت سیلوسترو هیچ کدوم از اینا ندارن

    • مهدی

      پدر رزمی کاران لابد اسکات ادکینزه دیگه؟؟؟؟
      بروس لی افسانه بود واقعیت نداشت که

    • پویا

      پس استیون سیگال؟ جیسون استتهام هم فیلمای رزمی قشنگی بازی کرده

    • بدون نام

      هنرهای رزمی یعنی استاد بروس لی و استاد جکی چان

    • علی

      رزمی کار واقعی فقط بروسلی و دیگر هیچ کسی که کاری به این نداشت حریف بزرگ چثه بود یا قد بلند و همه را به مبارزه می طلبید چون مثل بروسلی توی دنیا کسی را نداشتیم لقب افسانه را به ایشون دادن متاسفانه ما توی ایران ورزشی که استاد بروسلی ابداع کرد را نداریم و همه به اسم جیت کان دو یا روش مبارزه بروسلی فقط تای چی درس میدن به اسم جیت کان دو اگه جیت کاندوی واقعی وجود داشت کسی حریف این رشته نمی شود

      پاسخ ها

      • Bruce lee

        شدیدا موافقم

    • mohamadmehdi frimm

      البته چندتا اسم جاگذاشته شد و من دیدم ژیمناستیک کار هم جزوشون بود و عجیب بود مثلا بروسلی پدربزرگ ورزش رزمی بحساب میاد یا واندام بیشتر از 400 تا مسابقه داد یا اسکات ادکینز و دانی ین و . . پس خواهشن اسم الکی نگین بخدا توحین بحساب میاد. سلطان فقط بروسلی

    • مختار

      اسم بروس کجاست ؟

    • محمد

      معلوم شد که هیچکدام از رزم هیچی سرتون نميشه اولا جکی تموم صحنه هاش نمایشی هست و کاملا هم تابلو که نمایشی هست بعدشم فقط تونی جا که متاسفانه اسمش اینجا نیست

      پاسخ ها

      • پویا

        احمق اسمش اولین نفره
        اول خوب نگاه کن بعد نظر بده

    • علی

      دانی ین از همشون بهتره
      درووود بر ایپ من

    • زهرا

      بچه اسکات ادگینز چه توپه واسه اولین باز دیروز یه فیلمشو دیدم عالییییییی بود ولی خدایی جای عمو بروس لی تو این اسما خالی بود.

    • بدون نام

      ۱پورفسورميرزايی ٢محمدپورغلامی۳ هادی ساعی

      پاسخ ها

      • پویا

        هادی ساعی خب همونی بود که کارگران شهرداری زدن عموشو جلوی چشمش کشتن و هیچ کاری نتونست انجام
        بده

    • بدون نام

      سلام به همه ی کونگ فوکاران زمانی که نيروهای سپاه با پورفسورميرزايی درگيرشدند و نتوانستندايشان راشکست دهند مجبورشدندبه پای ايشان تير بزنند اماپورفسورميرزايی موفق شدازطريق هيپنوتيزم تيرراازپای خود درآورد استادميرزايی هم درکونگ فوتوآ استادبودوهم استاديوگابود می خواستم بگويم کدام يک ازاين جوجه رزمی کاران مشروب خور انگليسی و آمريکايی يه همچين قدرت خارق العاده ايی دارد‏?بعداز پورفسورميرزايی آقای محمدپور غلامی است که علاوه برداشتن خط۷کونگ فوتوآ دان۸تايچی را دارد يه کم مطالعه کنيدبدنيست

      پاسخ ها

      • Bruce lee

        تو که اینقد حرف از مطالعه میزنی، بد نیست بدونی همین پروفسور میرزایی شما در عرض یک دقیقه توسط بروس لی ناک اوت شد مطالعه خواهشا

    • مسعود

      ازنظرمن اول بروسلی بعد جکی چان همه این عزیزان که نظردادن وافراد مختلف رو اسم اوردن همشون انگشت کوچیکه بروسلی هم نمیشن....بروسلی سلطان بلامنازع هنرهارزمی بوده وهست وتاآخرخواهد ماند

    • بدون نام

      بروس لی یه زمانی بوده دیگه نیست الان اونایی که هستن بگین مثل حسین اجاقی که در ورزش های کیک بکسینگ و ووشو ساندا دردنیا هیچ حریفی نداشت حتی این بوکاعو که این قدر اسمش بزرگه درمسابقات ازاد از حسین اجاقی شکست خورد

      پاسخ ها

      • پویا

        اون کوکلای بود که حسین باجاقی عزیز مبارزه انجام داد که حسین اجاقی شکستش داد

    • محسن

      بابا جون گفته بازیگران رزمی کار.اخه میرزایی مگه بازیگر بوده؟تونی جا هم عکسش نفر اوله.این ها هم رزمی کارهای بازیگری هستن که تازه ظهور کردن.و خیلی هاشونو کسی نمیشناسه.خداییش دوران این جور فیلمها هم تموم شده برای همین برای جذاب کردن هنر رزمی کارگردان مجبوره کل فیلمو معطوف کنه به داخل رینگ در غیر اینصورت یا باید شاهد کارهای مذحک زارو باشیم یا حضور سلاح در کنار رزمی.الانم دیگه احتیاج به بلد بودن رزمی نیست.سینمای جهان انقدر پیشرفت کرده که یه رقاص خواننده رو تو فیلم doa میتونه بکنه یه یکه بزن.واقعا الان حرف اول و اخر و تو سینما جلوه های ویژه میزنه.نه بازیگر...

    • سعید

      هروقت فرق اکشن و واقعیت در فیلمها رو دونستید نظر بدید.بدون تعصب حاضرم بگم تنها کسی که یک رزمی کار واقعی به تمام معنا بود استاد بروسلی بود.فیلمهاشو ببینید.تموم صحنه های درگیری یک تیکه هستن.ولی رزمی کارای الان یه مشت میزنن صد بار سکانس رو قطع میکنن.(از ناتوانی)بروسلی فقط ۳۲سال عمر کرد.اگه فوت نمیکرد بدون هیچ درنگی بزرگترین بزرگترین وبازم میگم بزرگترین رزمی کار تا ابد میشد.

    • پویا

      من اسم بوروسلی رو ندیدم کجاست پس؟

      پاسخ ها

      • پویا

        اینجا گفته شده ستاره های جوان و تازه کار سینمای رزمی درضمن اگر متن رو خونده باشیداسم بروسلی همون بالا اووورده شده

    • ناشناس

      فقط و فقط بروسلی

    • بدون نام

      اینا منظورشون هنرپیشه های رزمی کارن.نه فقط رزمی کارا.تو هنرپیشه ها ممکن بروس لی حرف اولو بزن ولی تو واقعیت معلوم نیست.خیلیا میگن استاد اویاما از بروس لی خیلی قویتر بوده.فیلمشم هست.اسمش مبارزی در باده.فیلمو با واقعیت قاطی نکنین.پروفسور میرزایی کی فیلم بازی کرده اخه میگی چرا اسم اون نیست.مرده گفته رزمیکارای هنرپیشه وگرنه اونجوری بخوای حساب کنی اسم همه رزمیکارا و جنگجوهای قدیمو جدیدو باید مینوشت که

    • کیارش

      اسطوره و قهرمان بی بدیل همه رزمی کارای جهان بروس لی بزرگ بوده و هست،بروس لی بی نظیر بود هم تو سینما و هم هنرهای رزمی،این اسمام برای هنرپیشه های اکشن نوظهوره سینماس ن اسبق

    • موسوی عباس

      دوشتا ببخشید .به نظر من اول مایکل جای وایت بعد اسکات ادکینز راستی بروسلی قهرمان کنگ فو بوده که سینما معروفش کرده و الان هم خدا رحمتش کنه مرده اگر رزمی کاره قیر سینمایی میخواید برید در مورد سوسای اویاما یا محمد علی کلی تحقیق کنید با تشکر

    • عیسی

      طبق آخرین نظرسنجی جهان به ترتیب
      1)جت لی
      2)جکی چان
      3)کانگ لی
      4)ووجینگ
      5)مارکوزارور
      6)لطیف کراودر
      7)مایکل جی وایت
      8)جان فو
      9)اسکات ادکینز
      10)تونی جا
      11)دانی ین
      12)استیون سیگال
      13)جیسون استتهام
      هستن لطفأدیگ بحث نکنین.

      پاسخ ها

      • پویا

        البتهن بهترین بازیگر تاریخ سینمای رزمی بروسلی بوده وهست جتلی دیگه خیلی پیر شده

      • Bruce lee

        بله طبق اخرین نظرسنجی خودت منظورته دیگه چه مبارزه واقعی و چه سینمایی حساب کنی بروس تک بود

    • محمد

      سلام به نظرم هیچکس اسکات ادکنز نمی شه راستی هنوز من حرکات اسکات ادکنز راباور نمی کنم. همش حقه سىنماست.

    • کیان

      فقط اسکات ادکینز و مایکل جی وایت..راستی چرا فیلم شکست ناپذیر اسکات ادکینز رو نگفتید؟

      پاسخ ها

      • Amirhoseinmoradi216@gmail.com

        دقیقا اسکات ادکینز مایکل جی وایت عالی هستن اسکات ادکینز تو شکست ناپذیر مبارزش و هیج جا ندیدم

    • مسعود

      خواهشا نظر چرت وپوچ ندین....بروسلی همونه که رو دوانگشت شنا میره بروسلی همونه که بامشت یک اینچی تخته های کلفت رو میشکنه...بروسلی همونه که یکی از دشمناشو تو سه دقیقه به طرز فجیعی شکست میده....پس وقتی اسم بروسلی هست بقیه هیچن....اویاما میرزایی اینا جوجه اند درمقابل استاد بروسلی....اول بروسلی بعد تونی جا بعد جکی چان....جت لی ودانی ین هم عالین....چهار امپراطور هنرهای رزم....بروسلی تو واقعیت وفیلم پرقدرت وچالاک بوده....اونایی که میگن تو فیلم فقط قوی بوده تو واقیت خدا میدونه.....برن تحقیق کنن...سوسا اویاما فقط بلده باگاو کشتی بگیره....ولی استاد بروسلی بلده چطور با حریف مبارزه کنه....پس یک سنتی کار روستایی رو با نابغه وفیلسوف هنرهای رزمی مقایسه نکنید....سلطان کونگ فو وامپراطور هنرهای رزمی فقط بروسلی

    • بدون نام

      تو این لیست فقط اسکات خوبه بقیه یک مشت اماتور هستن جکی جان برای قرن ها بروسلی فرانکی نمیشه برای خنده خوبه جکی جان ,, ولی فرانکی نه در سن ۶۰سالگی هنوز سرپا هست و با کلیپ جدید خودش دنیا شگفت زده کرد,

    • بدون نام

      اسکات ادکینز ، جیسون ویجینگ، تونی جا ، مارکوزارو، مایکل جای وایت رو قبول دارم ولی بقیش همش چرت و پرت بود ، باید اسم جیسون استاتهام و بروسلی و سیلوسراستالونه رو بهش اضافه میکردید .

    • احسان

      دوستان هرکی اسکات ادکینزو دوست داره پاسخ منو بده

    • حمید رضا بیکی

      با توجه به اینکه بیش از ۲۰ سال در ورزشهای رزمی گوناگون ازجمله کان زن ریو کاراته ..کیوکوشین کاراته...فول کنتاک .. بوکس حرفه ای ..تجربه وبا درجات بالای داشتم ..وبه طور دقیق ضربات اسکات را انالیز کردم .به جرات میتوان گفت که قهرمان بلامناضه .کل هنر پیشه هالیود و...-.در رسته کمیته بوده دروزنخود وحتما ۷ وزن بالاتر

    • احمد

      اسکات ادکینز دمش گرم

    • مسعود

      اسکات بندکفش استاد بروسلی هم نمیشه هنررزمی فقط بروسلی ..تواین لیستهم فقط تونی جا ....اگه تونی جا با کسانی که توی این لیستن مبارزه کنه همشونو میترکونه...ولی در رتبه اول بی شک بروسلی

    • بدون نام

      جکی چان

    • مهدی

      در جایی که قهرمانانی چون محسن محمد سیفی امیر فضلی افرادی چون مسلم سالیکوف قهرمان چند دوره مسابقات جهانی وufc رو ناک اوت میکنن اینا کی باشن که با حقه های سینمایی استوره میشن
      التماس تفکر::::::::::

    • عیسی

      اکثرشون بازیگر خوبی نیستن و نقشاشون فرعیه. خیلی لیست بدیه. یه جی وایت و یه ادکینز تو لیست قابل قبولن . بقیه نیستن . صرفا بحث رزمی نیست بحث سینما هم هست

    • بدون نام

      بنامخدااول اخرفقط بروسلی چون درفیلمها ثابت کرد که هیچ کس مثل اونیست ونخواهد شدجکی چان بااین فیلمهای نمایشی هیچ وقت بروسلی نخواهدشد اویاماهم بایدثابت میکردهیچ نامی ازاویاما نداریم فقط یک گاو بیدفاع رومیزنه

    • kick boxer

      به نظر من به همه رزمی کارا باید احترام گذاشت چون واسه رسیدن اهدافشون خیلی زحمت کشیدن و سختی های زیادی رو تحمل کردن . ولی به نظر من بی عیب و نقص و کامل ترین مبارز جهان اسکات ادکینزه . اون واقعا یه اعجوبه توی دنیای رزمی هستش و من اونو اسطوره خوم میدونم . اون هایی که از اسکات بد تعریف میکنن وقتی در مورد کسی اطلاعات کامل ندارین لطفا حرف نزنین .

    • Aryan

      بهترین مبارز دنیا بروس لی بود و هست.
      تا حالا هیچ باختی تو مبارزه های حرفه ایش نداشته.
      بروس لی از همشون بهتره.
      حتی اسکات ادکینز توی بیوگرافیش نوشته که 《الگوی من بروس لی هست.》
      هیچکس تا حالا راز مشت مرگبار بروس لی رو یاد نگرفته.

    • Next

      بروسلی یک بار آمد ودیگر هیچ

    • مصطفی

      فقط اسکات ادکینز برای نقش یوری بویکا

    • حسین

      یک مسابغه با فیلم خیلی فرق میکنه توفیلم رزمی
      کاران فغد هرکات نمایشی اجراا میکنن ولی تومسابقه واغعی دوتا حرکت خوب نمیتونی بزنی
      رزمی کارهای که توفیلم هستن اونقدرهم حرفه ای
      نیستن چون اگه تاهالا مسابقه دیده باشین میدونین
      که خیلی از رزمی کارها نمیتونن حریفاشونو به راحتی بزنن بااینکه خیلی ازرزمیکارها هستند حرفه ای واز بچگی تمرین کردن وهنوزم ماهرکات
      های اونارو نگاه میکنیم میبینیم که نمیتونن مثل بازیگران فیلم مبارزه کنن بخاطر اینکه فیلم خیلی
      ازهرکاتاش دوروقه فقدمیخان بااین هرکات فیلمشونو قشنگ بشه من خودمم ی رزمیکارهستم
      پس میدونم چه خبره

    • بدون نام

      سرعت فقط بروسلی. رزمی کار برای کوبیدن نیست برای کشتن. سرعت فقط بروسلی. تونگ فو آخر سرعت و نرمی

    • جواد

      بهترین بازیگر و رزنی کار بویکا کاملا معلومه که بویکا از همه بهتره حتیاز تونی جا و جت لی و ادکینز هم بهتره چرا تو این لیست بویکا نیست

      پاسخ ها

      • پویا

        خب بویکا همون ادکینزه دیگه باهوش جان

    • فرشاد

      واقعا جای استیون سیگال خالیه،همونی که دریک مبارزه دوستانه ودریک ثانیه دست آقای ایراندوست،یاهمون غول برره رو میشکونه ووقتی به هوش میادمیبینه توی بیمارستانه،واقعااستیون سیگال از بهترین هاست دررزمی

    • فرشاد

      ماجراازین قرار بوده که آقای ایراندوست یاهمون غول برره دریکی از پشت صحنه فیلمها،استیون سیگال رو میبینه وبه ایشون پیشنهاد مبارزه میده،وبه استیون میگه که حرکات شمابیشترنمایشی است واگرمیتونی بامن مبارزه کن،استیون سیگال هم قبول میکنه وتعهدمکتوب ازغول برره میگیره که اگر اتفاقی برایتان افتاد مقصرخودتون هستین،خلاصه تااقای ایراندوست مشت روپرتاب میکنه،میبینه رفته هوا،ووقتی چشم باز میکنه میبینه که تازه به هوش اومده ودستش ازسه جاشکسته،وتمام مخارج بیمارستانی ایراندوست رو خوداستیون سیگال هم پرداخت میکنه،بنابراین هرکی میگه این حرکات نمایشی است برن باشون مبارزه کنن،محض اطلاع بعضی از دوستان عرض شد،که فکر میکنن این حرکات نمایشی است

    • پویا

      پس دن چوپنگ کجاست چرا اسم اونو نیوووردید اینجا

    • پویا

      پس چرا اسم تایگر چن و ننوشتید تایگر هم رزمی کار خوب و آینده داری هستش

    • پویا

      دنی چان هم رزمی کار خیلی خوبیه چرا اسم اونو ننوشتید اینجا؟

    • پویا

      همشون مهارت بالایی تو هنرهای رزمی دارن ولی خداییش هیچ کدومشون انگشت کوچیکه ی بروسلی نمیشن مرد کامل فقط بروسلی کبیر هم هوش بالایی داشت هم خیلی شجاع بود هم دکترای فلسفه داشت هم جنگجوی بی نظیری بود مثل بروسلی در طول تاریخ به ندرت کسی آمده

    • پویا

      شاید تنها کسی که حریف استادم بروسلی میشد هو یوان جیای بزرگ بود البته شاید

    • تهرون

      اون فیلمه که بویکا توشه شکست ناپذیره نه بی چون و چرا

    • avenger

      متنفرم از آدمایی که میگن فقط بروسلی،یعنی عقلشون تو چششونه.بروسلی گوز هم نبوده.اون تو فیلم هست که بیست نفر رو همزمان میزنه.اون بیست نفر تو واقعیت و همشون با هم حمله کنن به بروسلی،بروسلی هیچ غلطی نمیتونه بکنه.اینا همون ها هستن که پراید اگه بشه 100میلیون،از این ور و اون ور قرض میکنن،میخرن.واسه عقلشون متاسفم.رزمی کار فقط اسکات آدکینز.هر چی تو فیلم هست،تو واقعیتم همونه.من از نزدیک دیدمش.

      پاسخ ها

      • علی

        یه زنگ به خودت بزن

    • بدون نام

      فقط یوری بویکا بیکا بیکا فقط فقط

      پاسخ ها

      • ناشناس

        عشقه اسکات ادکینز

      • Amirhoseinmoradi216@gmail.com

        عشق فقط اسکات ادکینز

    • مهران

      فقط اسم بورسلی بورسلی فیلم های وحشتناک رو ایفا می کرد اینا گجا بودن اونا تازه خیابون هستنتد

    • علی

      بهترین رزمی کاران: بروسلی-دانی ین چرا دانی ین رو تو این لیست قرار ندادین واقعا مبارزشو دوست دارم

    • ابی

      خدای رزمی کاران جهان زنده یاد سلطان بروسلی هست کسی که دیگه مادر مثلش نمیزاد.لقب خدای رزمی رو داره بروسلی همه رزمی کارارو جم کنی نصف بروسلی نمیشن همشون باهم

    • Fmd

      فقط راسل کرو در فیلم گلادیاتور عالی بو در فیلم رابین هود عالی بو در مرد سیندرلایی معرکه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج