جاباما
۸۳۴۵۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توصیه محمد صلاح به لیورپولی‌ها

محمد صلاح با تاکید بر رویای لیورپول برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر از هم‌تیمی‌هایش خواست در بازی‌های باقی‌مانده فقط به پیروزی فکر کنند.

ورزش سه: محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول با تایید اینکه قهرمانی در لیگ برتر رویای بزرگ لیورپول در فصل جاری است از هم‌تیمی‌هایش خواست در بازی‌های باقی مانده فقط به پیروزی فکر کنند. صلاح گفت لیورپول هفته بزرگی در پیش رو دارد و از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد فقط به یک چیز فکر کنند:" پیروزی، پیروزی، پیروزی".

لیورپول بعد از تساوی بدون گل با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، روز یکشنبه در یک بازی بزرگ به مصاف منچستریونایتد می‌رود. قرمزهای آنفیلد سپس در اواسط هفته به دیدار واتفورد خواهند رفت و سپس در دربی شهر لیورپول در مقابل اورتون صف‌آرایی خواهند کرد.

توصیه محمد صلاح به لیورپولی‌ها

صلاح در مصاحبه با اسکای گفت: " ما هفته بزرگی در پیش داریم و اگر هر سه بازی را ببریم صدرنشینی‌مان را قطعی می‌کنیم. ما در یک هفته تا ده روز آینده سه بازی بزرگ در پیش رو داریم که فقط باید در آنها پیروز شویم. پیروزی، پیروزی، پیروزی. بعد از آن وقت کافی برای فکر کردن به چیزهای دیگر خواهیم داشت".

صلاح در ادامه گفت:" حتی اگر ما صدرنشین نبودیم، من خوب می‌دانم که یونایتد چقدر دلش می‌خواهد بر لیورپول غلبه کند. همین در مورد اورتون هم صادق است. ما فقط باید مثل یکی دو ماه اخیر خوب کار کنیم و این چند بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج