۸۳۴۶۵۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

سرمربی سابق و فعلی استقلال روز یکشنبه رقابت جذابی با هم خواهند داشتند، جدالی شاید جذاب تر از بازی استقلال و ذوب آهن که نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ورزش سه: وینفرد شفر فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که منصوریان نتوانست خواسته هواداران و مدیران این باشگاه را برآورده کند، او توانست استقلال را از قعر جدول جدا کند و به مقام سوم برساند، این تیم را قهرمان جام حذفی کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تیمش را به جمع ۸ تیم پایانی رساند.

البته منصوریان هم در طول یک فصل و ۷ هفته ای که در استقلال بود نتایج بدی نگرفت، تیمش را در لیگ شانزدهم نایب قهرمان کرد و موفق شد پرسپولیس را در اوج قدرت خود شکست بدهد اما شاید آنچه باعث شد او مجبور شود از سمت خود استعفا کند، یکی شکست ۶ بر صفر برابر العین بود و دیگری شروع بد در دو فصلی بود که در این تیم حضور داشت.

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

منصوریان بعد از جدایی از استقلال تقریبا یک فصل بیرون از فضای فوتبال بود و بعد از نتایج ضعیف امید نمازی در نهایت با پذیرفتن هدایت ذوب آهن برگشت تا توانایی های خود را یک بار دیگر نشان بدهد.

در این بین بی تردید روز یکشنبه برای منصوریان یک روز خاص خواهد بود، روزی که او باید برابر تیم محبوبش قرار بگیرد که برای حضور روی نیمکت آن سال ها صبر کرده بود اما در نهایت به تلخ ترین شکل ممکن از این تیم کنار رفت تا بازی روز یکشنبه به نوعی فرصتی باشد برای اثبات توانایی هایش برابر وینفرد شفر که این روزها از محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال برخوردار است.

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

منصوریان برنده جنگ آمارها

منصوریان به عنوان سرمربی تا حالا ۵ بار برابر استقلال قرار گرفته است که هر ۵ بازی به عنوان سرمربی نفت تهران بوده است و در این بین موفق شده آمار خوبی را از خود به جای بگذارد.

منصوریان در لیگ چهاردهم و زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی در استقلال موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتایج دو بر صفر و یک بر صفر آبی ها را شکست بدهد.

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

او در لیگ پانزدهم و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر آبی ها را شکست داد. در این سال یک بار هم دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت اضافه و قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی استقلال موفق شد حریف خود را شکست بدهد.

آمار حکایت از برتری منصوریان برابر استقلال دارد اما نباید فراموش کرد روز یکشنبه وینفرد شفر روی نیمکت استقلال می نشیند، مربی که منصوریان برای اولین بار باید روبروی او قرار بگیرد و انگیزه زیادی دارد تیمش را به جمع مدعی های فتح لیگ برتر اضافه کند.

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

جنگ جذاب لب خط

زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود شاید ماندگار ترین صحنه هایی که از خود به جای گذاشت در کنار نتیجه گیری اش اکت های او در کنار زمین بود که سوژه دائمی عکاس ها بود، از حرکاتش با دست تا شادی های بعد از پیروزی اش که سمت هواداران می رفت و با پرچم آبی شادی می کرد.

اما شفر با وجود سن و سالی که دارد حتی از منصوریان هم اکتیوتر است، او ۹۰ دقیقه در کنار خط سوت و فریاد می زند، گاهی سر داور چهارم و حتی نیمکت حریف فریاد می زنند و به این شکل سعی می کند به بازیکنانش در زمین انرژی مثبت بدهد.با این شرایط اغراق نیست اگر بگوییم بازی روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن یک جنگ تمام عیار بین نیمکت دو تیم است، جایی که احتمالا داور چهارم سخت ترین کار ممکن را برای آرام کردن نیمکت دو تیم خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب های فوتبالی :در سازمان لیگ ادامه بی نظمی وکاری کرده یه تیم چهارده بازی ! یه تیم هجده بازی ! حالا توجدول هیچ کس نمیتونه حدس بزنه شوفر و شاه فرهاد یا استقلال خوزستان ! کدام بالا میان ..این یکی را درست گفت تا یار که را خواهد .....فدراسیون منتظر اینه کی پاچه خوار هست نه شایسته بودن در فوتبال تا جدول را بچینه ؛ رفتار داور را با وریا غفوری را ببینید ..

    • بینام

      این بازی دیدن داره جدال دو کیسه کش شیشعلی با شوفر

    • بدون نام

      اخه چه جذابیتی نکنه سر منصوریان

    • م.خ

      مسابقات جام جهانی سوت بلبلی باشرکت مربیان کیسه .خ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج