۸۳۴۶۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قفل محکم دروازه اتلتیکو بر روی ایتالیایی‌ها

باز هم تیمی ایتالیایی در باز کردن دروازه اتلتیکومادرید ناکام بود.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان یوونتوس بود و در پایان موفق شد با کسب پیروزی ۲-۰، گام بلندی برای صعود به جمع ۸ تیم پایانی رقابت ها بردارد.

گل های اتلتیکومادرید در این مسابقه را دو مدافع میانی اروگوئه ای این تیم، دیگو گودین و خوزه خیمنز به ثمر رساندند تا این دو، علاوه بر موفقیت در ماموریت مهار مثلث تهاجمی یوونتوس، گل های کلیدی تیمشان را نیز وارد دروازه بانوی پیر کنند.

یوونتوس در شرایطی از بازکردن دروازه روخی بلانکوس عاجز ماند که دیبالا و مانژوکیج را در خط حمله خود داشت و رونالدو با آمار کم نظیر خود برابر اتلتیکومادرید (۲۲ گل در ۳۱ بازی) با امیدهای فراوانی قدم به مادرید گذاشته بود. اما سابقه بد ایتالیایی ها برابر اتلتی در سال های اخیر، انگار دامن رونالدو را نیز گرفته بود.

قفل محکم دروازه اتلتیکو بر روی ایتالیایی‌ها

در حقیقت در حدود 5 سال اخیر هیچ تیم ایتالیایی در مصاف با اتلتیکومادرید نتوانسته دروازه این تیم را بازکند. از آخرین گل تیمی ایتالیایی به اتلتیکومادرید، دقیقا 8 ساعت و 33 دقیقه می‌گذرد.

اتلتیکومادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013، در روز 11 مارچ 2014 میزبان میلان بود. بازی رفت با تک گل دیگو کاستا به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسیده بود تا اتلتی با خیالی راحت گام به بازی برگشت بگذارد. کاستا در دقیقه 3 باز هم دروازه میلان را گشود اما ریکاردو کاکا در دقیقه 27 با گلزنی، امیدها را به اردوی میلان بازگرداند. هرچند این گل ثمری نداشت و اتلتی در ادامه با گلزنی آردا توران، رائول گارسیا و بازهم دیگو کاستا، به پیروزی 4-1 رسید.

گل دقیقه 27 کاکا در آن مسابقه ویسنته کالدرون، آخرین گلی بوده که تیمی ایتالیایی وارد دروازه اتلتی کرده و بعد از در 8 ساعت و 33 دقیقه بازی، اتلتیکو از رقبای ایتالیایی خود گل نخورده است.

اتلتی در مرحله گروهی فصل 15-2014 با یوونتوس در یک گروه قرار داشت. بازی اول دو تیم با برتری 1-0 اتلتیکو همراه شد و بازی دوم در تورین، بدون گل به پایان رسید. اتلتیکو در پایان رقابت های گروهی با 13 امتیاز صدرنشین شد و یووه 10 امتیازی به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسید.

اتلتی در مرحله گروهی فصل 18-2017 نیز با تیمی ایتالیایی هم گروه بود. بازی اول اسپانیایی ها با رم در ورزشگاه المپیکو 0-0 شد و در بازی برگشت شاگردان سیمئونه با گل های گریزمن و گامیرو به پیروزی 2-0 رسیدند. جالب آن که از این گروه رم با 11 امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد و اتلتیکو با تنها 7 امتیاز، راهی لیگ اروپا شد!

طلسم تیم های ایتالیایی با شکست 2-0 یوونتوس ادامه یافته و حالا باید دید آیا این طلسم در تورین شکسته می‌شود یا رکورد بسته ماندن دروازه اتلتی مقابل تیم های ایتالیایی از 9 ساعت هم می‌گذرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج