۸۳۴۷۰۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

والورده: آمار واقعیت بازی بارسا را نشان نمی‌دهد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد نگران روند ضعیف گلزنی های تیمش در دیدارهای اخیر نیست.

ورزش سه: بارسا در حالی این هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون به تساوی بدون گل رسید که در دو دیدار قبلی برابر ویارئال و اتلتیک بیلبائو نیز تنها یک گل به ثمر رساند.

این در حالی است که آنها در لالیگا با ۷ و ۹ امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، در صدر جدول قرار دارند اما در سه دیدار اخیرشان در این رقابت ها، تنها یک پیروزی به دست آوردند.

لیونل مسی و لوئیس سوارز در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارند اما مهاجم اروگوئه ای در ۵ دیدار اخیرشان در همه رقابت ها، موفق به گلزنی نشده است.

با این وجود، در آستانه دیدار خارج از خانه مقابل سویا، والورده از مهاجمان تیمش دفاع کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما چند بازی داشتیم که نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اما ما موقعیت ایجاد می کنیم و فرصتی به حریفان نمی دهیم. ما همچنان منتظر چالش های پیش رو هستیم.

نمی دانم چه چیزی به شما بگویم. گاهی اوقات نتایج این طور نشان می دهند که مشکلی وجود دارد اما این به این بستگی دارد که چطور بازی کنید.

والورده: آمار واقعیت بازی بارسا را نشان نمی‌دهد

ممکن است پیروز نشوید چون موقعیت ایجاد نکردید یا برتر بودید اما از فرصت های تان استفاده نکردید. مقابل لیون، ما موقعیت ایجاد کردیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم.

اگر همچنان موقعیت ایجاد کنیم، گل ها از راه می رسند. آمارها می توانند به شما در آنالیز کمک کنند اما می توانند دروغ هم بگویند. اگر به 15 دیدار اخیر نگاه کنید، الگوی متفاوتی را می بینید. گاهی باید به مسائل در ابعاد بزرگتر ببینید اما در حال حاضر تنها مسئله مهم پیروزی مقابل سویاست.

بازیکن چنین باشگاهی بودن همین مسائل را هم دارد. گاهی اوقات زیر ذره بین قرار می گیرید. این بار در مورد مهاجمان است اما نکته جالب در مورد لوئیس است. شاید در حال حاضر نگاه ها به او باشد اما در ابتدای فصل، او دوره مشابهی داشت اما وقتی او گلزنی ها را شروع کرد، دیگر کسی چیزی نگفت.

او در مجموع گل های زیادی به ثمر رساند و فکر می کنم او پنجمین گلزن برتر در تاریخ باشگاه است. در دو دیدار اخیر، او موقعیت های زیادی ایجد کرد و خودش هم موقعیت هایی داشت. او در تمام طول زندگی اش گلزنی کرده و باز هم این کار را خواهد کرد. ما باید در مورد او صبور باشیم و می دانیم که او بازیکن فوق العاده ای است. همه ما به او اطمینان داریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بارسا بهترین تیم تاریخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره منم داور همیشه به نفعم سوت میزد و حتی وار در اسپانیا به نفع من سوت میزد الان هرسال قهرمان میشدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج