۸۳۴۷۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سپاه: تردد‌ها در مرز‌های آبی کشور رصد می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین ترددها در مرزهای آبی کشور به ویژه در خلیج فارس با اقتدار کامل نیروی دریایی رصد می شود و هیچ گونه حرکتی از چشم تیزبین سپاه پنهان نمی ماند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین ترددها در مرزهای آبی کشور به ویژه در خلیج فارس با اقتدار کامل نیروی دریایی رصد می شود و هیچ گونه حرکتی از چشم تیزبین سپاه پنهان نمی ماند.

دریادار علیرضا تنگسیری در حاشیه گردهمایی گردان جعفر طیار در مسجد اعظم اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران از تنگه هرمز تا دهانه فاو در خلیج فارس مسئولیت صیانت از مرزهای آبی کشور را برعهده دارد و تاکنون با اقتدار کامل و چشمی تیزبین در این منطقه به انجام ماموریت های خود پرداخته است.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه همچنین در دریای عمان در کنار برادران ارتش جمهوری اسلامی با همدلی تمام حضور داشته و در جاسک و چابهار نیز مسئولیت های سنگینی را عهده دار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه در جزایر سوق الجیشی استان هرمزگان نیز حضوری فعال داشته و تمامی ترددهای روزمره را رصد می کند.

وی یادآور شد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس با تکیه بر تجهیزات مدرن و پیشرفته سد محکمی برابر دشمنان است و در سال های گذشته بارها این اقتدار و تیزبینی به دشمن ثابت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج