جاباما
۸۳۴۸۰۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قطع امید سولسشر از ستاره شیلیایی منچستریونایتد

به گزارش میرر، اوله گنار سولسشر، از استفاده از الکسیس سانچس در بازی مقابل لیورپول صرف نظر کرده و قصد دارد به جای او جسی لینگارد و آنتونی مارسیال مصدوم را به بازی با لیورپول برساند.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد با وجود مشکلات اخیر منچستریونایتد به دلیل مصدومیت دو بازیکن فیکس این تیم، جسی لینگارد و آنتونی مارسیال، سرمربی موقت شیاطین سرخ، اوله گنار سولسشر، قصد ندارد در بازی حساس تیمش مقابل لیورپول از مهاجم شیلیایی این تیم، الکسیس سانچس استفاده کند چرا که به او اعتقادی ندارد. سانچس آخرین بار در جریان پیروزی ۱-۰ یونایتد مقابل لستر در ماه ژانویه برای این تیم بازی کرده بود.

میرر گزارش داد که سولسشر مصمم است در صورتیکه جسی لینگارد و آنتونی مارسیال در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی روز یکشنبه منچستریونایتد و لیورپول، نشان دهند که توان بازی کردن را دارند، در این دیدار حساس از آنها استفاده کند. این در حالی است که لینگارد و مارسیال بعد از آنکه در جریان شکست ۲-۰ یونایتد مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، مصدوم شدند دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته‌اند.

بر اساس ادعای میرر، منچستریونایتد قصد دارد اگر پیشنهادی برای انتقال سانچس دریافت کند او را به باشگاه‌های دیگر واگذار کند. این در حالی است که مهاجم شیلیایی تنها ۱۳ ماه پیش از آرسنال به اولدترافورد منتقل شده بود. بر اساس این ادعا، سولسشر به مدیران منچستریونایتد اعلام کرده که از سانچس قطع امید کرده و انتظار ندارد او بتواند به اندازه روزهای حضورش در آرسنال، برای یونایتد موثر بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      این باریکن ماشااله بیشترین دست مزد را درهفته میگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج