۸۳۴۸۹۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

دیدار سری میان Mi۶ و موساد در رابطه با ایران

تلویزیون اسرائیل گزارش داد، هفته گذشته رئیس Mi۶ برای مذاکره ای سری با همتایان اسرائیلی خود در رابطه با نگرانی ها پیرامون تصمیم ایران برای نقض توافقنامه هسته ای ۲۰۱۵ و تلاش برای رسیدن به سلاح های هسته ای وارد اسرائیل شده است.

تابناک: تلویزیون اسرائیل گزارش داد، هفته گذشته رئیس Mi۶ برای مذاکره ای سری با همتایان اسرائیلی خود در رابطه با نگرانی ها پیرامون تصمیم ایران برای نقض توافقنامه هسته ای ۲۰۱۵ و تلاش برای رسیدن به سلاح های هسته ای وارد اسرائیل شده است.

کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرده، الکس یانگر، رئیس MI۶، روز دوشنبه به اسرائیل آمده و با مسئول سازمان اطلاعات اسرائیلی موساد، یوسي کوهن و دیگر مسئولان اطلاعات اسرائیل دیدار کرده است.

ارزیابی اسرائیل این است که ایران تحت مقررات معاهده ۲۰۱۵ و در حال «آماده سازی» و «مقدمه چینی» برای خروج از برجام است، ولی هنوز تصمیمی برای خروج از این توافق اتخاذ نکرده است.

این گزارش با اشاره به منابع اطلاعاتی غربی گفته: این موضوع همچنین توسط شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی بین المللی مونیخ در هفته گذشته مورد بحث قرار گرفته است.

این گزارش مدعی شده، ایران به تازگی تولید سانتریفیوژهای خود را از سر گرفته و به منظور تجدید غنی سازی اورانیوم طبق مقررات برجام آماده می شود.

این گزارش فعالیت فعلی ایران را "آماده سازی زیرساخت ها ... به شکلی سریع" در شرایط تصمیم سیاسی نظام برای نقض برجام، توصیف کرده است.

چند ساعت قبل از این گزارش تلویزیون اسرائیل، نهاد نظارت بر مسائل هسته سازمان ملل متحد در وین، اعلام کرد، ایران علیرغم خروج آمریکا از توافق هسته ای و بازگشت تحریم ها همچنان به مفاد قرارداد هسته ای۲۰۱۵ پایبند است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش سه ماهه محرمانه ای که بین کشورهای عضو آن توزیع شده است، اعلام کرده که ایران با محدودیت های کلیدی که در برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام تعریف شده، متعهد بوده است. ایالات متحده از این توافق در ماه می سال ۲۰۱۸ خارج شد و طرف های دیگر باقی مانده در قرارداد را نیز برای خروج تحت فشار قرار داده است.

در گزارش خود، آژانس مستقر در وین گفته که بازرسان این نهاد همچنان به تمام سایت ها و مکان هایی که در ایران نیاز است، دسترسی دارند.

در این گزارش آمده است: همکاری های زمان مند و پیشگیرانه ایران در زمینه ارائه چنین دسترسی، اجرای پروتکل الحاقی را تقویت می کند و اعتماد را افزایش می دهد.

این گزارش تأکید کرده که ذخایر آب سنگین ایران و اورانیوم غنی شده با درجه پایین همچنان تحت محدودیت های معاهده ۲۰۱۵ است.

با این حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، مداوم هشدار می دهد که ایران هیچ گاه از اهداف خود برای دستیابی به توانایی های سلاح های هسته ای دست نکشیده است. در سال گذشته، موساد مدعی شد به یک دسته عظیم از اسناد دست یافته که به ادعای این نهاد آرشیو سلاح های هسته ای ایران است و قطعا ثابت می کند که ایران به دنبال تولید سلاح های هسته ای است و به جهان دروغ گفته است.

آنچه به نظر می رسد، این است که اسرائیل با این جوسازی اخیر در پی افزایش فشار بر ایران در سطح بین الملل و به ویژه اروپاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر غلطی میخوای بکن با این فضولی زیادی زودتر خود را از بین خوهید برد غول بزرگیت آمریکای جنایت کار و خون خوار جهان غلطینمی تواند بکند تو هیج نیستی ما کلا هک هستهای نمی خوهیم در ایند کلاهک های هستای در اسراییل می باشند بس از فطح اسرائیل انا را به ایران حمل خواهیم کرد ان موقع بنیامین نتانیاهو و سر ان اسرائیل پشت میلهای زندان هستند کور شو گم شو پیدا نشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بپا نیفتی!!!!!!!!

    • بدون نام

      ایران باید از برجام خارج بشه.

    • بدون نام

      اشتباه استراتژیکی که مرتکب شده ایم اینه که علنا اعلان میکنیم که اسراییل را از روی کره زمین محو میکنیم این مسئله باعث شده که یهودیان سراسر دنیا که ثروتمندترین مردم دنیا هستن را دشمن خودمون کنیم

    • بدون نام

      در بین یهودیان هم انسانهای متعادل و صلح دوست هم وجود داره که با سیاست صهیونیستهای تندرو صددرصد مخالف هستن و ما باید با سیاست اونا را با خودمون همراه کنیم و از ثروتشان بر علیه صهیونیسم و نابودی تندروها استفاده کنیم

    • بدون نام

      وقتی احمدی نژاد به نمایندگی از ملت ایران در سازمان ملل فریاد نابودی اسراییل را سر داد و تندروهای داخلی به به و چهچه گفتن با ندانم کاری باعث شدن که اکثر کشورهای دنیا با ما دشمن شده و با تندروهای امریکایی و صهیونیستها همراهی کنن

    • بدون نام

      یکی دیگر از مضرات دشمنی علنی با کل یهودیان این است که اعراب حاشیه خلیج فارس که دشمن قسم خورده ایران و ایرانی از قدیم الایام بوده اند ، پررو شده و ابراز وجود کرده و تمامی هزینه دشمنان کشور را پرداخت کرده و با خرید سلاح به بهانه خطر ایران ، قویتر بشن . در صورتی که سیاست ایجاب میکنه که ما باید دشمنانمون بخصوص همسایه یمان را تضعیف کنیم

    • سید موسوی

      شما جاسوس این دو سازمان اطلاعاتی که داره بر کشور حکومت میکنه رو لو بدید ...ریس جمهور عزیزمان جاسوس mi6 و موساد

    • ایران رو نابود کردین

      کاربر ۱۳/۶
      باسلام،سعی کن زیاد جو گیر نشی،درضمن غلط املایی زیاد داری،،خخݗخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج