۸۳۴۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خرمگاه: بازی با استقلال می‌تواند قشنگ باشد

مربی ذوب آهن اصفهان گفت: ما در خانه حریف بازی می‌کنیم و بازی با استقلال می‌تواند قشنگ باشد.

ایسنا: تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن فردا (یک‌شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا نکرد و به جای او، محمد خرمگاه، دستیارش به نشست خبری آمد.

خرمگاه در این نشست اظهار کرد: ما قرار است در خانه حریف بازی کنیم و این بازی می‌تواند یک بازی قشنگ باشد. استقلال عملکرد خوبی داشته و در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته است. تیمی که هم در خط حمله و هم در خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشد، تیم خطرناکی می‌تواند باشد.

او درباره برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ گفت: ما نسبت به تیم‌های دیگر دو بازی اضافه انجام دادیم و بیش‌تر بازی‌های‌مان در فاصله سه روز و چهار روز است. با توجه به شرایطی که داریم، ممکن است به ما آسیب وارد شود. امیدوارم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود. مطمئناً روزهای سختی در پیش داریم و باید نگاه ویژه‌ای به ما به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود. ما در جلساتی که با آقای منصوریان داشتیم، کارهایی که برای موفقیت باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم ولی در برخی مسائل، دست ما بالا است.

مربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نمایش متفاوتی نسبت به نیم فصل نخست خواهد داشت؟ بیان کرد: در بازی‌های آسیایی نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و قطعاً بهتر عمل می‌کنیم.

خرمگاه درباره دلیل غیبت منصوریان در نشست خبری توضیح داد: من هم دستیار آقای منصوریان هستم. او صلاح دید که من به نشست خبری بیایم. ما در بازی فردا باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که چه حسی درباره تقابل با استقلال دارد، گفت: این هم یک بازی است مانند باقی بازی‌ها و اجازه دهید راجع به حس‌های‌مان صحبت نکنیم. امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      البته اگه حاشیه درست نکنید راستی یه دره از گلمحمدی وتارتار یاد بگیرید هر موقع جلو لنگ بازی دارن راحت میبازن وهیچ حرف وحاشیه یی هم درست نمی کنند خوشحال وخندون میرن خونه انگار که تیمهای خودشون برده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج