۸۳۴۹۳۹
۱۳ نظر
۶۶۶۹
۱۳ نظر
۶۶۶۹
پ

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

تابه حال شده به این فکر کنید که چه اسباب‌بازی‌های عجیب و غریبی در سراسر جهان ساخته می‌شود و شما از آن بی‌خبر هستید؟ اگر شما هم مثل ما دغدغه پاسخ به این سوال را دارید، خوشحال باشید که جای درست آمده اید!

برترین ها: تابه حال شده به این فکر کنید که چه اسباب‌بازی‌های عجیب و غریبی در سراسر جهان ساخته می‌شود و شما از آن بی‌خبر هستید؟ اگر شما هم مثل ما دغدغه پاسخ به این سوال را دارید، خوشحال باشید که جای درست آمده اید! این که روزها بچه‌ها معمولا اسباب بازی‌های خود را احمقانه، به‌دردنخور و حتی گاهی مضحک تصور می‌کنند و شاهد این هستیم که هیچ رغبتی به بازی کردن با آنها ندارند، اسباب‌بازی‌هایی در جهان وجود دارد که کودکان و حتی خود شما هم از دیدن آنها شگفت‌زده خواهید شد.

اکنون که فروشگاه‌های اسباب‌بازی فروشی مشتریان خود را از دست داده‌اند و صنعت ساخت اسباب‌بازی با افول همراه شده، برخی از شرکت‌های تولید اسباب‌بازی دست به ساخت انواع عجیبی از این وسایلسرگرمی‌ زده‌اند. پس شگفت‌زده نشوید اگر جایی مشاهده کردید که برخی اسباب‌بازی ها لوله‌کشی می‌کنند یا اینکه بعضی از عروسک‌ها حتی باردار می‌شوند! با ما همراه باشید تا با ۱۵ مدل از این اسباب‌بازی‌های عجیب آشنا شوید.

1 - تیم مبارزه با بیماری‌های میکروبی

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

اگر کسی هیچ اطلاعاتی در مورد کودکان نداشته باشد، بعید است که بداند بعضی از کوکان علاقه‌مند به مواد رادیواکتیو و سلاح‌های میکروبی هستند! سوژه مقابله با حملات میکروبی، موضوعی است که فقط گاهی در فیلم های سینمایی و بازی‌های رایانه‌ای با آن روبه‌رو می‌شویم ولی در اینجا به عنوان یک عامل سرگرم‌کننده‌ برای کودکان شناخته شده است. شاید هدف از ساختن این اسباب‌بازی، افزایش اعتماد به نفس کودکان در برابر حملات میکروبی باشد!

2 - تایتانیک غرق‌شده

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

حادثه غرق شدن کشتی تایتانیک، اتفاقی نیست که به همین راحتی از ذهن جهانیان پاک شود. حال نماد این کشتی در حال غرق شدن، تبدیل به یک وسیله سرگرمی برای کودکان شده است. البته این وسیله شباهت زیادی به سرسره‌های بادی دارد و از آن می‌توان در پارک‌ها و فضاهای تفریحی استفاده کرد.

۳ - میکروب‌های غول‌پیکر

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان


این میکروب نه تنها به عنوان یکی از اسباب بازی های عجیب در موزه هنرهای مدرن نیویورک نگه می‌شود، بلکه تبدیل به یکی از عروسک‌های پرطرفدار در منطقه ایالات متحده آمریکا شده است. شاید این اولین میکروبی باشد که والدین از بازی کردن کودکان با آنها نگرانی ندارند. به عقیده بعضی از پدر و مادرها، این اسباب بازی می‌تواند وسیله خوبی برای شناخت کودکان با بیماری ها باشد.

۴ - Doggie Doo

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان


بعید است که هیچ پدر و مادری به کودک اجازه بدهد تا سگ خانگی‌شان را تمیز بکند. این اتفاق وقتی فجیع‌تر می‌شود که قرار باشد کودکان یک سگ به عنوان اسباب‌بازی در اختیار داشته باشند و سرگرمی آنها نظافت و تمیز کردن مدفوع آن سگ باشد! درست حدس زدید، مکانیزم این اسباب بازی به طوری طراحی شده است که کودک شما باید بعد از خرابکاری سگ اسباب بازی، آن را تمیز کنید و از این کار لذت ببرد!

۵ - شبیه‌ساز فروشگاه مک دونالد

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان


کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام برند مواذ غذایی مک دونالد به گوشش نخورده باشد. اکنون این شرکت بزرگ غذافروشی در زادگاهش یعنی ایالات متحده آمریکا، تصمیم گرفته تا شیوه‌ای جدید از تبلیغات را برای محصول خود پیاده کند. به این صورت که اسباب بازی‌هایی ساخته شده که مراحل ساخت انواع ساندویچ و غذاهای مک دونالد را برای کودکان شبیه‌سازی کرده است. هر چند که این اسباب بازی کودکان را بیشتر برای کسب و کار و یک شغل پرسود آماده می‌کند.

۶ - ابرقهرمان تعمیرکار توالت

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

تعجب نکنید! ابرقهرمان‌ها قرار نیست که فقط از شهر شما در برابر تجاوز دشمنان محافظت کنند. شاید بت من و سوپرمن در ذهن شما به عنوان یک ابرقهرمان افسانه‌ای نقش بسته باشد ولی شرط می‌بندیم که توقع یک ابرقهرمان با مهارت تعمیر دستشویی و سرویس بهداشتی را هرگز نداشته باشید! قطعا کسی که این اسباب بازی عجیب را اختراع کرده است، از کودکی سودای یک تعمیرکار توالت را در سر داشته است!

7 - ارنو، یک عروسک جراحی

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

اگر قصد دارید که کودک شما بیشتر با مسائل جراحی آشنا شود و آینده در علم پزشکی داشته باشد، ارنو پیشنهاد خوبی برای شماست. بچه‌ها با ارنو می‌توانند مانند یک جراح، بدن را شکافته تمام اعضای داخلی را بررسی کنند! ناگفته نماند که بعضی از والدین این عروسک را نوعی خشونت به حساب آورده و کودکان خود را از خریدن این عروسک عجیب باز می‌دارند. در هر صورت این عروسک انتخاب خوبی برای هدیه روز پزشک است!

۸ - سارقان گاوصندوق

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

اگر تا اینجا هر کدام یک از اسباب‌بازی‌های داخل این لیست ار برای کودک خود انتخاب میکنید، بعید است که قصد خرید این مدل از اسباب بازی را داشته باشید. آیا شما هم تمایل دارید که فرزندتان مهارت سرقت را از کودکی بیاموزد!؟ در اینجا با اسباب‌بازی سروکار داریم که به هیچ وجه نمی‌توان هدف از تولید آن را یافت. آدمک‌هایی که به صورت دزد ساخته شده‌اند و کودک شما را به باز کردن قفل گاوصندوق تشویق می‌کند.

9 - پاراپولیش

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

اخیرا یک شرکت آلمانی اقدام به ساخت عروسک های پولیشی با نام پاراپولیش کرده است. این عروسک‌ها در حقیقت حیواناتی هستند که هر کدام به نحوی از بیماری های روحی رنج می برند. انواع زیادی از این عروسک ها وجود دارد. مانند لاک پشتی که از تنهایی رنج میبرد یا یک گوسفند به نام دالی، که دچار اختلال هویت است. قطعا برخورد کودکان با اسباب بازی هایی که دارای مشکلات ذهنی هستند، اتفاق خوبی به نظر نخواهد رسید!

۱۰ - تفنگ بیدارباش

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

معمولا تفنگ های اسباب بازی یکی از ابزار مورد علاقه پسربچه ها در بازی های دوران کودکی بوده است. در اینجا با نوعی تفنگ اسباب بازی رو به رو هستیم که علاوه بر بازی کردن، در نقش یک ساعت رومیزی ظاهر شده است. به این صورت که ساعت را کوک می کنید و برای خاموش کردن زنگ آن باید به وسیله این تفنگ به ساعت شلیک کنید تا خاموش شود.

11 - یومه چان

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

یومه چان شاید به عنوان یکی از عجیب ترین عروسک های تاریخ به ثبت رسیده باشد. در اولین نگاه این عروسک تعدادی از اندام های خود را از دست داده و شما وظیفه ترمیم آن را دارید. تصور کنید پدر و مادری که طاقت اشک کودک خود را هم ندارند، چطور می توانند عروسکی برای کودکانش بخرند که با آمپول زدن به آن، شروع به گریه کند! نکته جالب این که این عروسک در تمام فروشگاه‌های به فروش می رسد.

۱۲ - اچ-بویا

اسباب بازی های عجیب ساخته شده در جهان

ژاپنی ها استاد خلق عجایب هستند و اچ بویا یکی دیگر از اختراعات اسباب بازی‌ عجیب ژاپنی است. البته عجیب تر از ظاهرش باید به کاربرد این اسباب‌بازی اشاره کرد. آیا دوست دارید بدانید این اسباب بازی چه کار می‌کند؟ شما به عنوان یک وسیله یو اس بی، این ابزار را به رایانه خود متصل می کنید و هنگام کار، چشمان این عروسک به رنگ قرمز در می‌آید!

منبع: list۲۵

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      شماره ۸ خیلی خوبه به درد آینده بچه هم میخوره خخخخخ

      پاسخ ها

      • سارا

        شماره 12 هم ساده است ولی جالبه

    • بدون نام

      آخری فقط

    • بدون نام

      من یومه چان داشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان دچار سادیسم نیستی؟ خخخخ

    • 7

      بد آموز بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هم کم کم باید عروسک اختلاس گر بسازیم

    • ßäþæř

      اسباب یازی های هستن که به خلاقیت بچه ها بستگی دهره چه خوب

    • Sona

      بعضی هاشون ترسناک بود بر بچه ها و ی سریاشون جالب

    • بدون نام

      اون اخری که اسباب بازی نیست فقط یه جور یو اس بی عروسکیه

    • بدون نام

      تکراری بود

    • بدون نام

      برا شماره 7 یه شلوار می زاشتید بد نبود
      یا نمونه بی جنسیت

    • ...

      به جای اینکه بترسیم فقط بهشون علاقه مند میشیم خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج