۸۳۴۹۶۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شمخانی: امارات پیام همکاری به ایران می‌دهد

دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران گفت: امارات هم مواضع کاملاً منطبقی با عربستان ندارد و در داخل امارات متحده حاکمانی هستند که پیام همکاری و رفع سوء تفاهم می‌دهند.

تسنیم: دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران درباره پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در سوریه گفت: این کار با همکاری ارتش سوریه و مجموعه هم‌پیمانان در این کشور انجام شده و به زودی شاهد تحوّل مهمی در زمینه ارتقاء بازدارندگیِ مقاومت در سوریه خواهیم بود.

شمخانی: امارات پیام همکاری به ایران می‌دهد

مشروح مصاحبه با علی شمخانی:

ما به بیش از 90 درصد اهداف خود رسیده‌ایم. لذا حملات ایذایی اسراییل، تأثیر راهبردی نداشته و مقاومت کار خود را پیش برده است. ضمن این که با وجود تبلیغاتی که در خصوص اشراف اطلاعاتی اسراییل در سوریه می شود، موفقیت 90 درصدی ما نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها اشراف اطلاعاتی ادعایی را هم ندارند. در یک مورد به طمع حمله به انبار موشک، انبار قالیِ لوله شده را هدف قرار دادند که از نظر نظامی افتضاحی نابخشودنی است.

امارات هم مواضع کاملاً منطبقی با عربستان ندارد و در داخل امارات متحده حاکمانی هستند که پیام همکاری و رفع سوء تفاهم می‌دهند. در مورد عربستان ما بارها حاکمان این کشور را به توجه به منافع ملی و عربی خود دعوت کرده‌ایم. این، برای عربستان یک شکست است که از مهمترین مسئله جهان اسلام، یعنی مسئله فلسطین عبور کند یا بخواهد با رژیم نامشروع صهیونیستی ارتباط داشته باشد و هم پیمان شود.

اساساً معامله با دولت ترامپ اشتباه است چرا که این امر به معنی پذیرش نقض تعهد آمریکاست. علاوه براین ضمانتی وجود ندارد که دولت بعدی آمریکا به توافق احتمالی جدید پایبند باشد. بنا بر این آمریکا باید ابتدا حسن نیت خود را از طریق عمل به تعهدات برجامی خود اثبات کند. در حال حاضر ما آمریکا را فاقد حسن نیت و زیاده خواه می‌بینیم و از طریق سازوکارهای جدیدی که طراحی کرده‌ایم نیازی به معامله با آمریکا نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زینب

      آ قای شمخانی خسته نباشید دیگه شما نود درصد به اهدافتان رسیدین وبه شما تبریک میگیم وازاین ساعت برگردی به دنبال سروسامان دادن به کشور وغلبه بر مشکلات مردم ومحار گرانی ورساندن پول ملی به جایگاه اول خواهش میکنم تا دیر نشده اقدام کنید اهوازی که روی منبع نفت خوابیده به چه روزی افتاده فاضلابها وارد آ ب شیرین میشود به سلامتی مردم آ سیب میزند وهنوز دانش تسویه فاضلاب نداریم وداریم با دنیا می جنگیم

      پاسخ ها

      • کم حرف

        ایشان دبیر امنیت ملی هستند نه وزیر اقتصاد ودارای البته اگر کار را به این نیروهای انقلابی بسپارند قبول دارم که بازار اشفته سامانی خواهد گرفت

    • بدون نام

      پس مشکل چیه ..همه چیز که عالیه از نظر تو پس چرا دنبال تصویب اف‌‌ای‌تی‌اف هستی

    • بدون نام

      چاری جز کوتا امدن نیست در غیر این صورت گرفتار کوتاهی مردم نصبت به نظام می شوید مردم دگیر خسته وگرفتار فقر شده اند اگر ترازوی مردم ایران نصبت به سنگینی شود کسی نمی تواند جلوی خشم مردم را گرفت باید استین بالا زده ورضایت مردم بالا برد ونارضایتی کاسته شود ایران زمان جنگ مگر تحریم نبد باید یک ادم کار کشته دلسوز مردم ایران دوست سر کار بیاید

    • قاصدک

      آفرین روابطتون حسنه کنید جنگ شد جای رو داشته باشیم بریم پناهنده بشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج