۸۳۴۹۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

در هالیوود، بازیگران مرد تقریباً همیشه بیشتر از بازیگران زن درآمد دارند، به خصوص در فیلم های سینمایی. تنها زمانی که هنرپیشه های زن درآمد بیشتری دارند زمانی است که سود بازگشتی بیشتری برای سرمایه گذاری استودیوهای فیلمسازی داشته باشند.

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!



برترین ها: در هالیوود، بازیگران مرد تقریباً همیشه بیشتر از بازیگران زن درآمد دارند، به خصوص در فیلم های سینمایی. تنها زمانی که هنرپیشه های زن درآمد بیشتری دارند زمانی است که سود بازگشتی بیشتری برای سرمایه گذاری استودیوهای فیلمسازی داشته باشند.

روش محاسبه

هالیوود به بزرگترین ستاره هایش برای هر فیلم میلیون ها دلار پرداخت می کند. بعضی از آنها ارزش این پول را دارند. ما از اطلاعات 100 ستاره برتر گیشه برای محاسبه میزان سودی که هر ستاره در سه فیلم آخرش در گیشه و از فروش دی وی دی ها تولید کرده، استفاده کرده ایم. این اعداد را می توان سود بازگشتی هر ستاره هالیوودی به ازای سرمایه گذاری روی او محسوب کرد.

اما استون

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

برای هر یک دلار پرداختی، ۸۰.۷۰ دلار برمی گرداند. اما استون در ازای مبلغ کمی که همان ابتدا دریافت می کند در فیلم های سینمایی با بودجه های بزرگ بازی می کند. او حالا می تواند به ازای هر فیلم مبلغ بیشتری تقاضا کند.

میلا کونیس

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

به ازای هر یک دلار پرداختی، ۶۸.۷۰ دلار برمی گرداند. کونیس در فیلم Ted به اندازه همبازی هایش پول درنیاورد، ولی این به او کمک کرد که سود بالاتری نسبت به آنها داشته باشد.

جنیفر لارنس

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

جنیفر برای هر دلاری که به او می پردازند، ۶۸.۶۰ دلار برمی گرداند. او برای فیلم سینمایی "بازی های گرسنگی" زیر یک میلیون دلار دریافت کرد. دستمزد او از آن به بعد افزایش قابل توجهی داشته است.

ناتالی پورتمن

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

او ۳۱.۳۰ دلار به ازای هر دلاری که می گیرد برمی گرداند. فیلم سینمای Thor برای او انتخاب خوبی بود. این فیلم موفق باعث شد که او یکی از پرسودترین بازیگران هالیوود شود.

دواین جانسون

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

جانسون برای هر دلاری که می گیرد ۳۱.۱۰ دلار سود می آورد. اگر فیلم جدید او که "هرکول" (Hercules) نام دارد، فیلم پرفروش و موفقی بشود، او شروع به تقاضای بیشترین دستمزد هالیوود خواهد کرد.

دنیل کرگ

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

او به ازای هر دلار از دستمزدش، ۲۵.۶۰ دلار سود برمی گرداند. آخرین فیلم جیمز باند در گیشه ۱ میلیارد دلار فروش کرد و باعث شد که سرمایه گذاری روی او بسیار هوشمندانه باشد. او احتمالاً برای فیلم بعدی باند پول بیشتری تقاضا خواهد کرد.

راسل کرو

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

او برای هر یک دلار از دستمزدش، ۲۵.۶۰ دلار برای کمپانی های فیلمسازی سود می آورد. به لطف دستمزدهای پائینی که می گیرد، این ستاره سینمایی حالا انتخاب زیرکانه ای برای فیلمسازان است.

کریستن استوارت

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

به ازای هر دلار ۲۵ دلار برمی گرداند. به لطف سری فیلم های "گرگ و میش" (Twilight) او یکی از پرسودترین ستارگان هالیوودی شده است. او احتمالاً برای فیلم های دیگر دستمزدهای پایین تری می گیرد.

رابرت پتینسون

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

به ازای هر یک دلار ۲۳.۵۰ دلار سود برمی گرداند. فیلم های "گرگ و میش" برای این بازیگر جوان نیز پرسود بوده اند. او حالا باید نشان دهد که غیر از نقش های خون آشامی چه استعدادهایی دارد.

تیلور لاتنر

پرسودترین زنان و مردان بازیگر!

او به ازای هر یک دلار، ۲۱.۴۰ دلار برمی گرداند. سودی که لاتنر برای فیلمسازان دارد بخاطر فیلم "آدم ربایی" (Abduction) از همبازی هایش در فیلم "گرگ و میش" کمتر است، زیرا "آدم ربایی" در گیشه زیاد موفق نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      فتوشاپو ببین خدایا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیو میخای ببینی؟

      • بدون نام

        خیلی ضایع است کارشون... تازه میخوان یواش یواش مقنعه هم سرشون کنن

      • حامد

        بنده خدا با Paint درست کرده

    • hamid

      فقط دنیل کرگ...

    • سحر

      کریستین استوارت خیلی چهره جذابی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج