جاباما
۸۳۵۰۴۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

توصیه‌های پلیس به خانواده‌ها در ایام‌ نوروز

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: پلیس شرق انتظامی استان تهران به ۸۰ دوربین کنترل سرعت مجهز می شود.

خبرگزاری فارس : سردار محمد شرفی که برای بازدید از کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به این شهر سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق شد تا در جمع فرماندهان انتظامی شرق استان تهران حضور پیدا کردیم و در این هدف از این بازدید بازرسی از اقدامات انجام شده فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سال ۹۷، تبیین و ابلاغ برنامه های اجرایی سال ۹۸ و برنامه ریزی مناسب روزهای پایانی سال است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یاد آور شد: مردم در تحویل فرش‌ها به قالیشویی‌ها اطمینان لازم و کافی را داشته باشند و استعلامات لازم را از منابع آگاه انجام دهند تا در روزهای پایانی سال دچار مشکل نشوند.

شرفی در خصوص حمل پول توسط شهروندان برای خرید در پایان سال بخصوص خانم‌ها گفت: خانواده‌ها در خرید‌های خود دقت کرده و از مراکز معتبر خریداری کنند و رمز کارت‌های بانکی را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: عده‌ای سود جو امنیت عمومی به خطر می‌اندازند و با ساختن ترقه‌های دست ساز باعث می‌شوند تا امنیت و جان مردم در خطر باشد. پلیس شرق استان تهران نیز در حوزه کشف مواد منفجره عملکرد خوبی دارد و پلیس پیشگیری به جد این موارد را پیگیری می‌کند و با افراد خاطی که با جان مردم را به خطر می اندازد برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه یاد آور شد: پیش بینی لازم در خصوص سفره‌های پایان سال توسط ناجا دیده شده و در همه جا پلیس در کنار مردم بوده و خدمتگزار و خادم مردم است.

شرفی گفت: میانگین حضور پلیس در وقوع جرم بین ۷ الی ۱۰ دقیقه است و یکی از سوال‌های مردم همین است، به زودی منظومه های گشت پلیس در حال طراحی است و همه معاونت‌ها در این برنامه حضور خواهند داشت تا زمان حضور پلیس در محل جرم کاهش خواهد پیدا کند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی گشت مشترک با بسیج و سپاه، یا گشت خصوصی در نگهبانی از منازل و استفاده از فن آوری و حسگر کنترل از منازل از پیشنهاد‌هایی که است قرار است انجام می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اذعان داشت: پلیس شرق انتظامی استان تهران به ۸۰ دوربین کنترل سرعت مجهز می شود و تمامی ماشین‌های گشت مجهز به ای بی اس می‌شود.

شرفی بیان داشت: پلیس در این حوزه امتحان خود را پس داده و در این ایام تعطیلات سال گذشته افزایش سرقت نداشته این چرا که معتادین، افراد شرور و سارقین را در شرق استان تهران جمع آوری کرده و در ایام نوروز تحت کنترل قرار داشتند.

وی اظهار داشت: پلیس پیشگیری شرق استان در حوزه‌های مختلف از قبیل قتل، سرقت مسلحانه، سرقت از بانک عملکرد خوبی داشته و کارنامه پلیس شرق استان در حوزه کشفیات که نمایشگاه آن بر پا شده بسیار خوب بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در حوزه وقوع جرم عملکرد پلیس شرق استان تهران بسیار مطلوب بوده و در صورت وقوع بلافاصله اقدام منسجم صورت گرفته و افراد خاطی دستگیر شدند.

شرفی گفت: در حوزه کشفیات کالا قاچاق و کالا‌های ممنوعه از پلیس شرق استان امتیازات خیلی خوبی کسب کرده است و در سطح استان جزء واحدهای خوب پلیس است.

وی تصریح کرد: پلیس با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و فناوری امکانات و تجهیزات خوبی را با توجه به پیش بینی های انجام شده در اختیار پلیس شرق استان قرار داده و در جذب نیروی انسانی کار آمد در حوزه علم و فن آوری بسیار موفق بوده و جزوه نواحی ممتاز است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: برنامه‌های کلی ناجا تقویت یگان‌های امداد است و باید ساختارهای یگان امداد در شرق استان تهران تقویت شود تا در خدمت‌گزاری به مردم موفق عمل کرد.

شرفی خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه همیشه یار و یاور پلیس بوده تا اطلاع رسانی مطلوب باشد. رسانه‌ها باید در روزهای پایانی سال اطلاع رسانی مطلوب تری داشته باشند و هشدارهای ایمنی پلیس را به مردم اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: معاونت اجتماعی پلیس در راستای اطلاع رسانی در کنار مردم وظایف خود را در مدارس و مساجد به نحو احسن انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این توصیه ها همیشه هست ومکنند توصیه کنید بنشینن تو خونهاشون علما هم که اعلام کردند هید نگیرید رفت وآمد نکنیدنهار وشام مراحم همدیگر نشوید خرید هم نکنید دید وباز دید مختصر را برای سال بعد بگذارید

    • بدون نام

      برترینهای محترم،کجای این متن توصیه‌های پلیس برای ایام تعطیلات نوروز بود؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج