جاباما
۸۳۵۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آلگری: از بازی رونالدو مقابل اتلتیکو راضی بودم

شکست ۲-۰ از اتلتیکو برای یوونتوسی ها بسیار گران تمام شد و شاید منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان شود.

ورزش سه: یوونتوس پس از شکست تلخ از اتلتیکو در لیگ قهرمانان حالا باید در سری آ به مصاف بولونیا برود. بانوی پیر از حاشیه امنیت لازم در صدر جدول برخوردار است ولی بدون شک برتری در زمین بولنیا می تواند ریکاوری روحی بسیار خوبی باشد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت: « دوازده مارس، زمان بازی برگشت مقابل اتلتیکو، چالشی بزرگ برای ما خواهد بود. خودمان را با شور و با آدرنالین کامل برای بازی برگشت مقابل اتلتیکو آماده خواهیم کرد. شب فوق‌العاده‌ای خواهد شد و برای صعود به دور بعد هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد. اینکه همیشه برنده شویم، کسل کننده می‌شود. این باخت انجام یک کار فوق‌العاده را برای ما مهیا می‌کند.

برای اینکه برای بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان آماده باشیم، نیاز داریم در سه دیدار بعدی‌مان مقابل تیم‌های بولونیا، ناپولی و ادینزه، عالی بازی کنیم. فردا هم باید مقابل بولونیایی قرار بگیریم که بعد از تغییر سرمربی بهتر کار می‌کند و باید با حفظ فاصله امتیازی‌ کنونی‌مان به مصاف ناپولی برویم. فردا به دنبال پیروزی هستیم و پس از چند روز استراحت به فکر بازی با ناپولی خواهیم بود.»

آلگری: از بازی رونالدو مقابل اتلتیکو راضی بودم

آلگری در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت: « میرالم پیانیچ دیروز وضعیت خوبی نداشت. فردا هم ماتیا پرین در درون دروازه خواهد ایستاد و در مورد استفاده یا استراحت دادن به کیه‌لینی نیز پیش از بازی فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد. کانسلو هم فردا بازی خواهد کرد. بونوچی فصل خوبی را تاکنون داشته و بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. در کل به لحاظ فیزیکی تیم در وضعیت خوبی است.»

آلگری در مورد رونالدو نیز گفت: « رونالدو بهترین بازیکن جهان است و در رختکن نیز تأثیر خوبی در تیم می‌گذارد. کریستیانو کارش برابر اتلتیکو را به خوبی انجام داد. باید ببینیم در بازی فردا چه کسانی در خط حمله بازی خواهند کرد. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل یووه رونالدو نیست مشکل یوونتوس تو نتیجه نگرفتن در لیگ اروپا دقیقا خوده تویی آقای آلگری، تو خیلی واسه یوونتوس کوچکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج