۸۳۵۱۱
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مقصر مرگ همسر بنیامین شناسایی شد

این روزها بنیامین بهادری نقل همه مجلس هاست؛ از فاجعه دلخراش روزجمعه دربزرگراه همت و حادثه غم انگیزمرگ همسرش «نسیم حشمتی» تا مراسم ختم سوم این مرحوم که روز گذشته با حضور چهره های مطرح و ازدحام هوادارن این هنرمند موسیقی پاپ برگزار شد. اما امروز خبری دیگری به گوش می رسد که گویا راننده فراری عامل تصادف مرگبار خودش را به پلیس تسلیم کرده است.

شبکه ایران: این روزها بنیامین بهادری نقل همه مجلس هاست؛ از فاجعه دلخراش روزجمعه دربزرگراه همت و حادثه غم انگیزمرگ همسرش «نسیم حشمتی» تا مراسم ختم سوم این مرحوم که روز گذشته با حضور چهره های مطرح و ازدحام هوادارن این هنرمند موسیقی پاپ برگزار شد. اما امروز خبری دیگری به گوش می رسد که گویا راننده فراری عامل تصادف مرگبار خودش را به پلیس تسلیم کرده است.

«هفت صبح» در این باره می نویسد: «نسیم حشمتی ،همسر بنیامین بهادری بامداد شنبه گذشته در تصادف رانندگی در بزرگراه همت به سمت به سمت شهید باکری دچار آسیب شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر خونریزی داخلی درگذشت. از همان دقایق اولیه رخ دادن حادثه، بررسی پلیس برای یافتن مقصر اصلی تصادف و عامل مرگ همسر ۲۹ساله خواننده پاپ کشور آغاز شد و با توجه به شماره پلاک به دست آمده و بررسی دوربین های بزرگراه، تلاش ها برای دستگیری اش انجام شد.

بنابر اظهارات نزدیکان بنیامین، با تحقیقات اولیه مشخص شد که خودرو به نام پدر شخص متواری است و یکشنبه شب صاحب خودرو، پسر جوانش را به پلیس معرفی کرد. آنطور که بنیامین گفته، هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازی

      کاش یک نفرهم نظر فرزند دوساله بنیامین رو که برای همیشه از مهر مادری محروم شده رو هم بپرسه...آخه این سرعتهای دیوانه وار کی قراره کنترل بشه ؟؟؟

    • babak

      چه آقای بنیامین مقصررو ببخشه یا نبخشه چه حاضربه گرفتن دیه بشه چه نشه و درنهایت چه این شخص آزاد بشه یا حتی اعدام بشه چیزی از تقصیرمقصران دیگه کم نمی کنه، مقصرانی که با قلم و خودکار خودشون حکم مرگ انسانهای بیگناه از کودک و پیروجوان گرفته تا هزاران خسارات جانی و مالی دیگه رو امضا می کنن، اون کسانی که قانون نویس این مملکت اند و با اینکه می دونن در ایران ما خلا های زیادی در قوانین مجازات وجود داره بازهم کاری نمی کنند که دیگه از این اتفاقات صورت نگیره، وقتی من جوون می دونم براحتی می تونم با کمترین هزینه و دردسرو کمترین تمرین گواهینامه بگیرم و سوار ماشین شده و ویراژ بدم و ازطرفی اگر خسارتی هم بوجود اومد یا پدرپولدارم یا بیمه ماشینم اونو جبران می کنه دیگه ترسی ندارم از تصادف، این درجامعه ما نهادینه شده و متاسفانه کاری هم صورت نمی گیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم

      • بدون نام

        بابك جان قبول دارم حرفت رو ولي به نظرت دليل ميشه من كارم رو درست انجام ندم؟
        من نميدونم چرا تو كشور ما همه دوست دارن كوتاهي خودشون رو بندازن گردن ديگري من بازم ميگم كوتاهي اونايي كه تو گفتي رو منم قبول دارم ولي چون اون كوتاهي ميكنه من هركاري كردم عيبي نداره؟
        اين خيلي تفكر جالبي نيست
        من فكر ميكنم ماها هم مسووليم خيلي هم مسووليم ولي براي فرار از كوتاهي خودمون به بقيه گير ميديم

      • babak

        دقیقاً من هم منظورم همین بوده که ازماست که برماست، مگه اونهایی که قانون این مملکت رو وضع میکنن چه کسانی هستند؟ مگه ما درانتخابات شرکت نمی کنیم، این کشور دیکتاتوری نیست که بگن همینه که هست، ما مردم علاوه بر داشتن فرهنگ درست ،حق داریم که از مسئولانمون بخوایم و بگیم آهای خانم و آقای نماینده آقای رئیس جمهور آقای وکیل و وزیر و رئیس شمایی که با رای ما بالا رفتید لطفا قوانین سختگیرانه تری بگذارید که هرکس نتونه براحتی مجوز بازی با جان مردم رو دریافت کنه و درجیبش بگذاره ، هرکس به خودش اجازه نده ماشینش رو به فرزند یا برادر و دوست و کسای دیگه قرض بده ، هرکس جرات نکنه خیابون رو ارث پدری بدونه و هرکاری دلش خواست انجام بده، هرکس اینقدر بی مبالات نباشه که درروز روشن خانواده ای رو بدبخت کنه و براحتی پا به فراربگذاره، این که حالا در شهره بسیاری موارد هست در خیابان و جاده های خلوت شمال و جنوب و شرق و غرب مملکت تصادفات کشته ای میشه که مقصرش اصلا پیدا نمیشه و این مایۀ تاسف برای کل مردمان این سرزمینه

      • بدون نام

        چند مورد از خلا های قانونی رو میشه ذکر بکنید ؟
        که ما حقوقدان ها هم مستفیض بشیم از دایره ی معلومات شما

    • يلدا

      بارنه عزيزم اميدوارم كه با بي مادري ...اما با مهر بوني رشد كني و حس بي مادري آيند ه ات رو تحت تاثير قرار نده براي تو و براي همه كودكان معصومي كه از مهر مادري و يا مهر پدري محرومند آرامش و خوشبختي از صميم قلبم آرزو ميكنم

    • ترسو

      افای بهادری ! بخاطر ارامش خودتون ببخشش. جون اون جوون مقصر تا اخر عمرش خودشو نمیبخشه ! همین بدترین تنبیه !

    • بدون نام

      جالبه تو این کشور که داعیه عدالت پروریش گوش فلک رو کر کرده عاملین و مجرمین جنایتها و تصادفهایی که یک انسان سرشناس توش خسارت دیده رو زود مورد عتاب قرار میدن. راستی راننده اون پورشه ای که نیمه شب تو چمران یک خونواده رو کلا متلاشی کرد چه وضعی داره الآن.؟الان آزاده یا . . .

    • نیما

      توی کشورهای دیگه سابقه عدم تصادف مربوط به رانندگان خودرو است .نه ماشین !این اولین ایراد قانون بیمه ما است .سابقه عدم تصادف با فروش ماشین به مالک بعدی منتقل میشه در حالیکه مربوط به یک راننده دیگه است و ربطی به ماشین نداره.حق بیمه راننده هایی که تازه گواهینامه گرفته اند خیلی بیشتر از رانندگان با تجربه است .رانندگانی که حتی بخاطر سرعت غیرمجاز و همراه نداشتن گواهینامه و هرکدام از تخلفات راهنمایی و رانندگی جریمه میشن یک نسخه از برگ جریمه شون به شرکت بیمه شون ابلاغ میشه تا در سابقه بیمه اون شخص به عنوان راننده بی دقت یا خطرناک یا قانون شکن ثبت و ضبط بشه و البته حق بیمه ماهیانه پرداخت میشه نه سالیانه ...و تاثیر هر کدام از این موارد حداقل تا یکماه آینده در حق بیمه راننده خاطی گذاشته خواهد شد و دقیقا همه مواظب هستن که مرتکب خلاف نشوند از سوار کردن سرنشین اضافه نسبت به ظرفیت خودرو تا حتی یک توقف کوتاه بصورت دوبله یا حرکت نکردن بین خطوط .....و این میشه رعایت قانونی که تبدیل به فرهنگ میشه ..البته کنترل و برخورد محترمانه ولی غیرقابل انعطاف و رسمی پلیس رو هم باید اضافه کرد....اما در کشور ما شرکت بیمه یا پول پدرومادرهای مایه دار یا آشنایان و پارتی بازی اجازه جا افتادن قانون رو نمیده....و این قبیل فاجعه هارو به بار میاره...در کشورهای دیگه داشتن صلاحیت رانندگی در اتوبانها که طبیعتا سرعت بیشتری را می طلبد دقیقا سابقه حداقل دو سال رانندگی بدون تخلف را میخواهد و کاش قانون نویسان ما این موارد راببینند و ترتیب اثر دهند ...همانطور که بستن کمربند به دلیل سخت گیری و جریمه های سنگین و همزمان تبلیغات مناسب تبدیل به یک فرهنگ رانندگی پذیرفته شد سایر موارد هم امکان کار و توجیه رانندگان و فرهنگ سازی را دارد

    • علی

      چرا همه میگیم سرعت ؟!
      چرا نمیگیم وسط اون بزرگراه نباید پل عابر پیاده باشه ؟
      اینجا تو ایران بیشتر از 90 سرعت باشه خلافه ولی تو آلمان تا 140 مجازه ! و تو آلمان تصادفات کمتر از ایرانه !!! به نظرتون دلیل این اختلاف چیه ؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج