جاباما
۸۳۵۱۱۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نمایشگاه مجسمه‌های فلزی در ارومیه

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه مجسمه‌های فلزی در ارومیه با موضوع طبیعت و حیات وحش در ارومیه برپا شد.

خبرگزاری فارس: افسانه رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه نمایشگاه مجسمه‌های فلزی با عنوان قصه‌های فلز در ارومیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از اسماعیل نجفی با موضوع طبیعت و حیات وحش در قالب تمثال‌هایی از حیوانات مختلف و پرندگان منطقه آذربایجان در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این نمایشگاه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان رایزنی‌هایی را با حوزه هنری استان برای در اختیار گذاشتن سالن و برپایی نمایشگاه داشته است، افزود: برگزاری نمایشگاه انفرادی ضمن معرفی آثار هنرمندان، برای کمک به درآمدزایی آنها نیز موثر است و در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی هر ساله با برپایی نمایشگاه‌های مختلف، زمینه فروش محصولات هنری و صنایع‌دستی هنرمندان استانی را فراهم می کند.

رنجبر با بیان اینکه هنرمندان از فلز گاهی برای خلق آثاری مانند مجسمه و گاهی برای تولید جواهرات بهره می‌برند، ادامه داد: اسماعیل نجفی در نمایشگاه مجسمه‌های فلزی از ضایعات فلزات آثاری را خلق کرده که در نوع خود بی‌نظیر است و در واقع وی به صورت انتزاعی و با کمک ذهن خلاقش به سمت آفرینش مجسمه‌های فلزی از نوع هنر آهنگری گام برداشته است.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۸ بهمن تا پنج اسفند در ساعت ۱۰ تا ۱۳ صبح و ۱۶ تا ۱۹عصر در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی واقع در خیابان امینی جنب استانداری برای بازدید عموم دایر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج