۸۳۵۱۴۰
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

برزگر: کی‌روش از تفرقه‌ ما سوءاستفاده کرد!

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: کی‌روش یک فرد سیاستمدار بود و از تفرقه‌ای که در جامعه ما وجود دارد، سوءاستفاده کرد و رفت.

خبرگزاری تسنیم: منصور برزگر، پیشکسوت کشتی در خصوص وضعیت این روزهای این رشته اظهار داشت: کشتی همچنان بلاتکلیف است و از این وضعیت متاسفم. به طور کلی در دنیا، بعد از هر المپیک انتخابات می‌گذارند و ٤ سال مسئولیت را به یک نفر می‌دهند، اگر طرف کارش خوب بود برای دوره بعدی هم انتخابش می‌کنند اما در کشور ما حرکت‌هایی می‌کنند که با هیچ چیز همخوانی ندارد. نه بودجه معلوم است و نه کارهایی که باید انجام شود اما دست آخر آنها از کشتی مدال می‌خواهند در حالی که هیچ شرایطی را برای آن فراهم نکرده‌اند.

وی ادامه داد: وقتی نظم و نظامی مشخص بر کشتی حکمفرما باشد مشخص است که در این بازه زمانی می‌توانیم انتخابات برگزار کنیم. در آستانه المپیک چه دلیلی دارد که آقای x برود و آقای y بیاید، کسی نمی‌تواند در این مدت شق‌القمر کند. اصلا المپیکی فکر نمی‌کنیم. قهرمان المپیک برای‌مان بی‌ارزش است و ارزش‌ها را براساس لیاقت‌ها تعیین نمی‌کنیم. امیدوارم اگر واقعا مسئولان مدال می‌خواهند، به فکر کشتی باشند. وقتی هم که تیم نتیجه نمی‌گیرد مربی را سیبل می‌کنند و اول با مربی طرف هستند و بعد ورزشکار، در حالی که آن زمان که باید رسیدگی کنند، هیچ اهمیتی نمی‌دهند و وعده فردا را می‌دهند.

سرمربی سال‌های پیش تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به حمایت‌هایی که از فوتبال شد اما این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نتیجه نگرفت، تصریح کرد: خیلی داستان فوتبال را نمی‌دانم اما می‌دانم که کی‌روش یک آدم سیاستمدار بود که از تفرقه‌ای که در جامعه ما وجود دارد، سوءاستفاده کرد. یادم هست زمان علی پروین یک مربی انگلیسی آمد و فوتبال‌مان را متحول کرد اما این آقا فقط از اختلافات موجود سوءاستفاده کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: کاری به این ندارم که می‌گویند برای فوتبال بیشتر از بقیه خرج می‌کنند چون جامعه این رشته را دوست دارد، دنیا هم فوتبال را دوست دارد و تبلیغات روی آن زیاد است و همه روی فوتبال کار می‌کنند. پول‌های میلیاردی در فوتبال جابه‌جا می‌شود. من اصلا می‌گویم به فوتبال کم پول می‌دهند اما از این بازیکنان شاخصی که داریم خوب بهره برداری نمی‌شود. در فوتبال هم یک عده که مافیا شده‌اند و پول را می‌برند، حالا در کشتی که اصلا پولی نمی‌آید.

نایب قهرمان سابق المپیک با تاکید بر اینکه باید از رشته‌های المپیکی حمایت کرد، به تسنیم گفت: کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو می‌توانند در المپیک برای ما مدال بگیرند. به این رشته‌ها تفریحی نگاه نکنند. تا سال ۲۰۱۲ فکر می‌کردند کشتی از المپیک حذف می‌شود اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدند که دنیا کشتی را دوست دارد. امروز آمریکایی‌ها از ٤ سالگی به بچه‌های‌شان کشتی آموزش می‌دهند، روس‌ها پوتین را سر تمرین‌شان می‌بینند اما وضع ما خیلی به هم ریخته است و کسی به فکر کشتی و مدال نیست. همه مسئولان کلاه‌شان را سفت گرفته‌اند که نکند فردا تغییرشان دهند.

برزگر در مورد اینکه این روزها از شاگردانش به عنوان گزینه‌های اصلی ریاست فدراسیون کشتی یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظر من همه آنها لایق هستند، امیدوارم هر کدام انتخاب می‌شوند برای کشتی خوب باشند. این افراد خودشان کشتی‌گیر بودند و برای این رشته دل می‌سوزانند. هنوز ثبت‌نام انجام نشده و دقیق مشخص نیست کدام یک از این بچه‌ها می‌آیند. دبیر، حیدری و... خوب هستند و یک نفر بین بچه‌های خودش فرق نمی‌گذارد. همه آنها برای من عزیز هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای برزگر بیا به اون دسته بیشعوری که از کیروش بت ساخته بودن بپرس الان کیروش کجاست! بازم ادعای ایرانی بودن داره یاالان کلمبیایی شده،8 سال تیم ملی دستش بود دستاوردش چی بود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشعور شمایید که از روی احساسات وندانسته در مورد کسی صحبت میکنی که آرزوی ملتی رابر آورده کرد که بعداز بیست سال دوبار پیاپی ایران را راحت به جام جهانی برد.بازی با تیمهای آرژانتین ،اسپانیا،پرتغال ومراکش در جام جهانی مردم را به خیابانها کشاند وباعث مسرت وشادی همگانی شد...خجالت بکش

      • آکا

        استاد برزگر ... شما محترمید ولی لطفا به تخصص خود بپردازید. شما چرا در تیم ملی نیستید؟ چون خود شما هیچکدام از مربیان ایرانی رو قبول ندارید و اختیار تام میخواهید... البته شاید هم بزرگی شما بخاطر همین اختلافات سایر مربیان است!!!

      • ج

        کاربر ۸:۲ طبق سهمیه بندی از آسیا پنج تیم به جام جهانی میره یعنی شما افتخارمیکنی که جزءاین پنج تیم هستی شادی بخاطر مساوی بادفاع اتوبوسی یکی ازکارهای مسخره‌ای بوده که کیروشیهاوصداوسیمابه خوردیه عده ملت دادن وآنهائیکه هم آمدن داخل خیابان الکی شادی کردن دار ودسته باندکیروش بودن بعضی هم ناخودآگاه وارداین موج شدن

      • a

        برات متآسفم باتحلیل و برداشتت ازپیشرفت فوتبال باقانون سعود ۵ تیم ازآسیابه جام جهانی هرکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بشه به جام جهانی سعودمیکنه درضمن مساوی گرفتن بادفاع اتوبوسی که هنرنیست تیم ژاپن تیم آلمان را شکست داده وازجام حذفش کرده بازیکنانش ازملت ژاپن عذرخواهی کردن که خوب بازی نکردن آنوقت مابامساوی اتوبوسی میریزیم توخیابان شادی میکنیم موردتمسخرهمه ملتهاشدیم حتی ملتهای آسب

    • بدون نام

      آقای برزگر بیا به اون دسته بیشعوری که از کیروش بت ساخته بودن بپرس الان کیروش کجاست! بازم ادعای ایرانی بودن داره یاالان کلمبیایی شده،8 سال تیم ملی دستش بود دستاوردش چی بود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی‌شعور تو وامثال تو هستید که متل کبک سرتونو تو برف کردید

      • بدون نام

        بیشعور خودت هستی کسیکه تربیت نکرده مثل آدم حرف بزنی نظر کسانی مخالف تو هست هتاکی کنی، آقای برزگر درمورد کشتی گیر ویک نظر سیاسی در مورد فوتبال داده اتفاقا بخاطر فروش نشریه اسم کیروش تیتر مطلب کردن، مگر برانکو بت تو هست که بخاطر یک دلال به دیگران فحاشی میکنی،

    • بدون نام

      بابا تو هم کارشناس فوتبال شدی ؟برو عمو گند کشتیتون و درست کنید که چند ساله حتی سوم هم نمیشد کیروش سروته

      پاسخ ها

      • ویت اوت نیم

        خوب گفتی کیروش واقعا سر و ته شده بود

      • بدون نام

        ویت اوت نیم
        داری میسوزی بدبخت که کیروش مربی کلمبیا شده لنگی ببتربیت

    • بدون نام

      آقای برزگر آقای کیروش به فوتبال ایران خدمت کرده مربی کاربلد بودن مثل ویچ ها نبود الکی ندانسته حرف نزن، کیروش بیش از دو برابر مبلغ قرارداد الان از کلمبیا ميگيره برای پیشرفت فوتبال ایران تلاش کردند وبهترین نتیجه گرفته شده درتاریخ حضور جناب کیروش بزرگ

      پاسخ ها

      • ویت اوت نیم

        به خصوص در جام ملتها که بالاترین رتبه هایمان را به دست آوردیم البته از در عقب

    • بدون نام

      حالا تا چهل سال ،هرروز یه چیزی به کی روش ببندید!آخرش عامل وضعیت بد اقتصادی معرفی میشه !یامیشه سلطان ترانسفر بازیکن!یه کم خوبیهاش رو هم ببینید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم خوبیهاش دهه شصت هفتادی؟

    • بدون نام

      آقای برزگر اینهمه از کشتی و غیره گفتی،تخریب کیروش مربی فوتبال کردی که ایشان از ایران رفته و سرمربی کلمبیا هست ولی تیتراژ سرمقاله از اسم کیروش تیتر شده، پس کیروش بزرگ بودند،

    • بدون نام

      پیرمرد این چیزایی که میگی فقط تو کشتی وجود داره بیزحمت در مورد کار خودت نظر بده

      پاسخ ها

      • کریس...... Ronaldo

        اینگاری یه کلاس اولی در مورد دانشگاه و کنکور نظر میده

    • بدون نام

      فقط بلدی چرت پورت بگید

    • بدون نام

      فقط بلدی چرت پورت بگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هارت و پرت!!!چرت و پورت!!!!!

    • بدون نام

      الان هم که خودرو رفته بالا میندازن گردن کی‌روش اینا چه آدمهای مزخرفی هستن عرضه ندارید اما دیگران رو مقصر میدونید اتفاقا منم میخواستم بگم انفجار اتوبوس نیروهای سپاه توسط تروریست‌ها رو هم باید گردن کی‌روش بندازیم!!!

    • بدون نام

      دقیقا مقصر فقط فردوسی پور بود

    • تاآاااااجیم

      دیگه اینقدر بدبخت شدیم که تواسکول پیرخرفت هم درمورد کیروش حرف میزنی هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج