جاباما
۸۳۵۲۸۸
۸ نظر
۵۰۹۹
۸ نظر
۵۰۹۹
پ

کشف جسد دانش‌آموز ۱۰ ساله پس از ۲۰ روز

سخنگوی اورژانس بابل از کشف جسد بی جان کودک ۱۰ ساله بابلی،‌ ۲۰ روز پس از ناپدید شدن،‌ در بابل‌رود خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی اورژانس بابل از کشف جسد بی جان کودک ۱۰ ساله بابلی،‌ ۲۰ روز پس از ناپدید شدن،‌ در بابل‌رود خبر داد.

مهدی غلام نیا روشن با بیان اینکه اواسط بهمن ماه امسال بود که مجتبی نعمتی کشتلی کودک ۱۰ ساله بابلی و دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان حاجی ‌ایمانی به یکباره ناپدید شد، تصریح کرد: عصر روز گذشته بود که با تلاش های انجام شده توسط اورژانس و آتش نشانی جسد بی جان کودک کشف شد.

سخنگوی اورژانس بابل با اشاره به اینکه این جسد در محدوده پل موزیرج بابل کشف شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر علت مرگ این کودک نامشخص است و تلاش‌ها برای بررسی کشف مرگ مشکوک وی آغاز شد.

این کودک صبح روز شنبه ۱۳ بهمن به قصد مدرسه از خانه خارج شده بود اما بدون حضور در مدرسه به خانه بازگشت و صبح روز بعد نیز با تکرار این اتفاق برای همیشه به خانه بازنگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وااااای..... طفلکی

    • بدون نام

      خداصبر به خانوا ش بده خدابیامرزادش

    • فریبرز

      یقیناً روز قبل از گم شدن ترس از چیزی مانع رفتنش به مدرسه شده یا برای مچگیری به خانه برگشته و مظنونین را در خانه و خانواده اش و همکلاسیها و ...باید جستجو کرد و اینکه آیا دشمنی داشته است

    • فریبا

      پناه بر خدا! خدا به خانوادش صبر بده....

    • A 21

      %80 کار افغانهاس

    • تسلیت به خانواده این دانش اموز

      یه دو دقیقه از مدیر مدرسه سوال میشد ایا اتفاقی افتاده برای این طفلی که روز قبل مدرسه نرفته ! وفرداش اصلا بازنگشته!؟ سخنگوی اورژانس جزو وظیفه ش هست که از روز قبل ونرفتن مدرسه بگه ؟ یا اورژانس از کشف جسد، مدیر مدرسه هم از چرایی ویا عدم حضور در روز قبل؛ و پلیس یا مسئول هم از تشکیل پرونده قضایی باید به تربیت در همین چهار خط حرف بزنن ؟اینجوری که شما دلسوزی میکنید! برا والدین نگران کننده هست که خودشون بچه ها را ببرن وبیارن از مدرسه ؟

    • بدون نام

      حتی اگر برا کور نشدن سرنخ میخواید نگید، بعداز بیست روز اندازه ده روز از حال وهوای خانواده و یا مصاحبه وچاپ میکردید !؟ بعداز بیست روز چهار خط از زبان اژانس .......!!! اگر کودک کشوری دیگه بود ....متاسفم برا کسانی که راس کار هستن و اهل سیاست هستند تا حوزه کاری که مشغول هستن!!!

      پاسخ ها

      • ایران بانو

        دقت کردین همیشه هر موضع پیش میاد یک کاربر میاد وافغانی ها رو وسط میندازه به نظر شما این طرز حرف زدن سازمان یافته نیست؟ به نظر من قصد اختلاف انداختن دارن کاملا پیداس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج