۸۳۵۳۰۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دلخوری شدید کریمی از بازیکنان سپیدرود

از اطراف باشگاه سپیدرود رشت خبر می رسد علی کریمی، سرمربی این تیم به شدت از دست بازیکنان خود ناراحت و عصبانی است.

ورزش سه: اوضاع نماینده گیلانی لیگ برتر آن قدر به هم ریخته است که هر روز خبری و یا حاشیه ای از گوش و کنار آن به گوش برسد. اخباری که این روزها اصلا به نفع سپیدرودی ها نیست و شرایط را برای ادامه کار رشتی ها در لیگ برتر سخت می کند.

پس از آنکه علی کریمی به طور کامل تیم را در دست خود گرفت و بهبودی به اوضاع بخشید، امیدواری ها به استان شمالی کشور و هواداران این تیم برگشت که کماکان می توانند خود را در سطح اول فوتبال ایران نگه دارند اما بازی به بازی که اوضاع پیش رفت مشخص شد حضور علی کریمی و تدابیری که او برای موفقیت تیم چیده است نیز به کار نیامده است و این دقیقا همان اتفاقی است که جادوگر فوتبال ایران را این روزها به شدت عصبی کرده است.

علی کریمی هم مانند کسانی که اوضاع این تیم را رصد می کنند فکر می کردند که می توانند با آرام کردن اوضاع، کار را به سود سپیدرود پیش ببرند اما این اتفاق تا کنون نیفتاده است و علیرغم تلاش هایی که برای بهتر شدن تیم و امتیاز ندادن آنها، انجام شد باز هم سرخ پوشان شمال کشور به راحتی امتیازهای مهم خود را از دست می دهند.

این اتفاق دقیقا همان چیزی است که این روزها علی کریمی را به هم ریخته است و می تواند آتش زیر خاکستر شود و در نهایت امتیاز لیگ برتری آنها را بسوزاند و به همین علت شنیده می شود کریمی دلخوری شدیدی از بازیکنان تیمش دارد و معتقد است آنقدری که باید، برای خوب نتیجه گرفتن تیم شرایط را مهیا کرده است اما دریغ از برد و یا کسب امتیاری.

کریمی در ادامه با بیان دلخوری خود، به سراغ بازیکنان بومی باشگاه هم رفت تا نشان دهد همه بازیکنان برای او یکسان هستند. کریمی رو به بازیکنان خود گفته است همه کار کردم تا شما بتوانید با موفقیت پیش بروید ام گویا خودتان هم نمی خواهید این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خارج از نتیجه بازیها کریمی برای این تیم خالصانه انرژی میزاره فقط کاش مردم رشت هم بیدار بشن و به جای تشویق تیمهای پایتخت تیم شهر خودشون رو اول تشویق کنن نه تیمهای بیگانه رو!
      مثل تراکتور سپاهان نساجی فولاد و غیره اما متاسفانه مردم رشت فعلا درخواب هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 20/37کاملا درست میفرمایید هر انسانی باید هواداری تیم فوتبال شهرستان خود اول بکنه البته کریمی هم شخصیت مربیگری نداره

      • کم حرف

        راه دور نرو تو انزلی کی تاحالا دیده شده هواداران 80درصد تیم حریفو تشفیق کنند این اتفاق فقط تو رشت میافته

    • zoro

      داش علی خودتو با این بی عبرتها ضایع نکن بزن بیرون اینا فقط جلو پرسپولیس خوب می دوند اونم برای اینکه تو رو خراب کنند ولشون کن بزن بیرون تاج سری یه دونه ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهره کاربر گرامی یعنی جلوی پرسپولیس الکی هم دو نکنند ؟ چون کریمی پرسپولیسی هست؟ بنده خدا ها که همیشه دروازه برای تیم پرسپولیس گل خورده،3 امتیاز کامل تقدیم کردن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج