۸۳۵۳۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راشفورد: بازیکنان یونایتد مدیون سولسشر هستند

مارکوس راشفورد، ستاره جوان یونایتد که در دوران اوله گنار سولسشر، عملکرد درخشانی داشته می‌گوید انتصاب سولسشر به عنوان مربی دائمی منچستریونایتد بهترین تصمیم برای این تیم است.

ورزش سه: از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد، پس از اخراج ژوزه مورینیو از این تیم، شیاطین سرخ در لیگ برتر ۹ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته‌اند و تنها شکست آنها تا امروز به باخت در مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان برمی‌گردد. مارکوس راشفورد، ستاره جوان یونایتد در این دوره احیا شده و عملکرد درخشانی داشته. راشفورد در این مدت ۶ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

این در حالی است که راشفورد پیش از اخراج مورینیو در ۱۷ بازی تنها موفق به زدن ۳ گل شده بود. راشفورد ۲۱ساله معتقد است از زمان بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد توسط سولسشر نروژی، بزرگترین تغییر مثبتی که در این تیم اتفاق افتاده، بالا رفتن روحیه و بهتر شدن جو روانی رختکن بوده است.

راشفورد در گفتگو با شبکه اسکای گفت تلاش سولسشر برای کمک به تک‌تک بازیکنان تاثیر مهمی در بهبود شرایط منچستریونایتد داشته. راشفورد به اسکای گفت:" سولسشر با راهنمایی‌هایش کمک بزرگی به من کرده و از این بابت خودم را مدیون او می‌دانم".

راشفورد در ادامه گفت:" سولسشر با تمام وجود، با تک‌تک بازیکنان کار می‌کند. همینطور که می‌بینید، مدافعین، هافبک‌ها و کل تیم در حال پیشرفت هستند. ولی البته ما همه می‌دانیم که هنوز جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد".

ستاره جوان یونایتد در ادامه گفت:" سولسشر دانش و تجربه لازم را دارد که بازیکنان را وادار کند برای او از جان و دل مایه بگذارند. تغییر یونایتد از زمان روی کار آمدن او بی‌نظیر بوده. حالا که در حال پیشرفت هستیم به نظرم بهترین تصمیم، منصوب شدن سولسشر به عنوان سرمربی دائمی تیم است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج