جاباما
۸۳۵۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: از دیدن شرایط فولاد تعجب کردم

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر باثبات نیست و هدف ابتدایی ما ماندن در لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی با اشاره به برد تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: حدود دو ماه و نیم پیش بود که در دور رفت با پیکان مقابل فولاد بازی کردیم، ولی وقتی چند روز پیش این فولاد را دیدم، متعجب شدم. آنها در قواره یک مدعی هستند. فولاد در چهار بازی قبلی با گرفتن ۱۰ امتیاز و شکست دادن تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس نشان دادند که پیشرفت کرده‌اند. از زمانی که افشین قطبی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، آنها متحول شدند. البته ما هم روی تیم‌شان اشراف داشتیم.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که بازی سختی برابر فولاد داریم، ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. بازیکنان ما در این مسابقه فوق‌العاده کار کردند و سهم مهمی از این برد هم متعلق به هواداران نساجی است که در استادیوم حضور داشتند و دلگرمی خاصی به بازیکنان ما دادند. این برد قطعاً شرایط روحی و انگیزه بچه‌ها را بالاتر خواهد برد و هدف ما این است که یک روند خوب در بازی‌های آینده داشته باشیم.

جلالی در رابطه با اینکه هدف آنها در این فصل چیست، تأکید کرد: هدف اصلی ما این است که نساجی در لیگ برتر حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که وقتی نساجی در میانه جدول قرار دارد، چرا باید هدف آنها ماندن در لیگ برتر باشد، گفت: شرایط جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر باثبات نیست و هدف ابتدایی ما ماندن در لیگ برتر است. بعد از آن هم می‌خواهیم ثابت کنیم که نساجی می‌تواند جزو تیم‌های خوب در لیگ برتر باشد. ما دنبال بالا بردن شخصیت تیمی نساجی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج