۸۳۵۳۹۷
۱۷ نظر
۵۰۹۷
۱۷ نظر
۵۰۹۷
پ

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

در این مطلب صد داریم در ادامه به چهره‌های موفق اروپا در زمینه هنر و فرهنگ اشاره کنیم و برای شما از جوان‌های بگوییم که خودشان را دست‌کم نگرفته‌اند و به‌رغم اینکه کمتر از ۳۰ سال سن دارند، به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: کافی است تا پیچ تلویزیون را باز کنید و نگاهی به اخبار داشته باشید تا متوجه شوید هر ملتی مشکلات خاص خودش را دارد و مردم کشورهای مختلف با سختی‌های متفاوتی روبرو هستند و بسیاری از همین مردم به دلیل رویارویی با مشکلات کنار می‌کشند و آنگونه که باید و شاید زندگی نمی‌کنند.

در این بین مردمانی هم هستند که قدرت کار و تلاش را دست‌کم نمی‌گیرند و به‌رغم وجود مشکلات داخلی و خارجی باز هم عشق و علاقه‌ای که به کار دارند را کنار نمی‌گذارند. کاملاً مشخص است فردی که انگیزه دارد و به قول قدیمی‌ها به کارش دل می‌دهد، نتیجه‌اش را نیز می‌بیند و به موفقیت می‌رسد.

چیزی که در این بین جالب به‌نظر می‌رسد عشق و علاقه جوانان به کار است و در هر جامعه‌ای جوان‌های زیادی را سراغ داریم که در سنین جوانی به جای اینکه دنبال تفریح باشند، انرژی خود را وقف ایده‌هایشان می‌کنند و آجرهای موفقیت را یکی یکی روی هم می‌گذارند تا در اواسط جوانی آینده‌ای روشن را برای خودشان ترسیم کرده باشند.

به همین منظور قصد داریم در ادامه به چهره‌‌های موفق اروپا در زمینه هنر و فرهنگ اشاره کنیم و برای شما از جوان‌های بگوییم که خودشان را دست‌کم نگرفته‌اند و به‌رغم اینکه کمتر از ۳۰ سال سن دارند، به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند.

آدوآ آبوآ

مدل بریتانیایی ۲۶ ساله

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

اگر اهل مد و پوشاک باشید به احتمال زیاد آدوآ آبوآ (Adwoa Aboah) را می‌شناسید و به‌خوبی می‌دانید چند وقوتی است چهره این مدل زیبارو از صفحه اول مجله‌های تراز اول مدلینگ دنیا پاک نمیشود. مجله معروف ووگ در لهستان، بریتانیا، آمریکا و ایتالیا تاکنون چندین بار تصویر آدوآ آبوآ را در صفحه اول استفاده کرد و این مدل جوان از جانب انجمن مد انگلستان و وب‌سایت Models.com نیز به‌عنوان بهترین مدل سال انتخاب شده است.

وی افتخار مدلینگ برای کالوین کلاین، الکساندر وانگ و چندین برند پوشاک بسیار معتبر را در کارنامه خود دارد. جالب اینجاست که این مدل ۲۶ ساله به راحتی به چنین افتخارهایی نرسیده است و پیش از این دچار اعتیاد و افسردگی شدید بود اما آدوآ آبوآ توانست به این مشکلات غلبه کند و در نهایت به مدل جهانی که امروز می‌بینیم تبدیل شد.

آدوآ آبوآ به لحاظ ثروت و مکنت نیز به دارایی خوبی رسیده است و به‌رغم اینکه تنها ۲۶ سال دارد در سال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۱ میلیون دلار درآمد داشت. از آنجایی که آدوآ زندگی سختی را پشت‌سر گذاشته، بنیادی را برای دختران جوان تاسیس کرده است تا دست هم سن و سال‌های خودش را که مشکلات زیادی دارند را نیز بگیرد و راه و رسم موفقیت را پیش روی آنها قرار دهد.

ایسامایا فرنچ

آرایشگر و طراح زیبایی ۲۹ ساله

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

ایسامایا (Isamaya Ffrench) آرایشگر بسیار خلاق و آینده‌نگری است که در سن و سال کم توانسته راه خودش را به برند‌های معتبر دنیا باز کند و اسم و رسم خوبی دست و پا کرده است. یکی از آخرین کارهای او را می‌توان طراحی آرایش کایلی جنر نام برد. وی با استفاده از هوش‌مصنوعی، تصویری از آرایشی عجیب و غیر معمول را برای کایلی جنر رقم زد.

ایسامایا فرنچ برند آرایشی دِیزد بیوتی (dazed beauty) را راه‌اندازی کرده و سابقه آرایش چهره‌های سرشناسی را در کارنامه خودش دارد. ایسامایا فرنچ برنامه‌های زیادی برای برند دیزد بیوتی در سر دارد و به دنبال این است تا تعریف جدیدی از آرایش را در این دنیای خوش رنگ و لعاب مطرح کند.

ادیلیا گانز

کارآفرین ۲۸ ساله آلمانی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

ادیلیا گانز (Edilia Gänz)، موسسه‌ای غیرانتفاعی را در آلمان برای خدمت‌رسانی به سالن‌های اپرا و باله راه‌اندازی کرده، هدف اصلی این مؤسسه جذب مخاطبین جدید برای برنامه‌های اپرا و باله است.

این مؤسسه با نام فدورا (Fedora)، در سطح جهانی فعالیت می‌کند و با حدود ۸۰ مؤسسه فرهنگی در بیشتر از ۲۰ کشور دنیا تعامل نزدیکی دارد. مؤسسه فدورا تلاش زیادی دارد تا تورهای مختلفی را در نقاط متفاوت اروپا برگزار نماید تا از این طریق هنرهای اپرا و باله در معرض دید مخاطب‌های بیشتری قرار بگیرند و محبوبیت این هنرها در آینده افزایش پیدا کند.

جس هول‌گرِیو

مؤسس ۲۹ ساله مجموعه کدکس پروتکل

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

جس هول‌گریو (Jess Houlgrave) مؤسسه کدکس پروتکل (Codex protocol) را با هدف فعالیت در زمینه بیت‌کوین در انگلستان راه‌اندازی کرده است. این مؤسسه درواقع یک مرکز ثبت برای اجناس قیمتی که از طریق بلاک‌ معامله می‌شوند است تا اصالت این اجناس را بررسی کند.

در حال حاضر چیزی بیشتر از ۲ تریلیون دلار کالاهای با‌ارزش هنری در این مؤسسه ثبت شده است. وی همچنین مرکزی را برای آموزش فناوری‌های نوین به زنان و دختران جوان تاسیس کرده است.

سیمون پورت جاکوموس

کارآفرین جوان ۲۹ ساله و مؤسس شرکت جاکوموس

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

این کارآفرین جوان وقتی تنها ۱۹ سال بیشتر نداشت برند جاکوموس Jacquemus) را راه‌اندازی کرد. در این برند پوشاک که طراحی‌های خاص و جالبی را در آن شاهد هستیم با سبک و سیاق پوشش مردم جنوب فرانسه طرف هستیم و گفته می‌شود سیمون پورت جاکوموس در طراحی‌های خود از نحوه لباس پوشیدن مادر و مادربزرگ مرحوم‌اش الهام گرفته است.

سمون در سال ۲۰۱۵ جایزه ال.‌وی‌.‌ام.‌اچ را از آن خود کرد و ارزش برند جاکوموس از سال تاسیس تاکنون هر سال ۲ برابر شده و گزارش می‌شود فروش این برند در سال ۲۰۱۸ از مرز ۱۱ میلیون دلار نیز عبور کرده است. جالب اینجاست که بیشتر از نیمی از این فروش به‌صورت آنلاین انجام شده و سلبریتی‌های معروفی مانند ریحانا، بیانسه و کیم کارداشیان از طرفداران آنلاین برند جاکوموس هستند.

تام جانسون

عکاس ۲۷ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

این عکاس جوان علاقه زیادی به عکاسی مستند و پرتره دارد و به دنبال این است تا واقعیتی که در دنیای حقیقی با آن سر و کار داریم را در عکس‌ها به تصویر بکشد و از این راه داستان زندگی مردم را در عکس‌ها بازگو نماید.

عکس‌های تام جانسون در مجله‌های معتبری مانند وایس (Vice) و وُوگ به چاپ می‌رسند و نیویورک تایمز و لموند از دیگر مراجعی است که عکس‌های تام جانسون را با افتخار چاپ می‌کنند. در کنار این موارد تام جانسو که هنوز سن و سالی هم ندارد توانسته است با برندهای معروفی مانند گوچی، بربری (burberry) و هرمس همکاری داشته باشد.

مرلین لابرون جانسون

آشپز ۲۸ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

وقتی مرلین (Merlin Labron-johnson) تنها ۲۴ سال بیشتر نداشت، اولین رستوران خودش را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد و حدود ۹ ماه بعد به‌عنوان یکی از موفق‌ترین آشپزهای بریتانیا توانست اسم و رسم خوبی پیدا کند.

مرلین لابرون همکاری نزدیکی یا سازمان ملل دارد و و در اوقات فراغت خود برای بی‌خانمان‌ها و مهاجرین غذا می‌پزد. وی در فعالیت‌های اجتماعی نیز همیشه حضور دارد و در انجمن‌هایی که به دنبال تغییرات ساختاری در جامعه انگلستان هستند فعالیت می‌کند.

الکس لای

کارآفرین جوان ۲۹ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

الکس لای (Alex Lai) جوان انگلیسی است که در مسافرتی به آسیا با فایده‌های آلوئه‌ورا آشنا شد و به فکر افتاد تا مجموعه سیمپل آلوئه (Simple Aloe) را راه‌اندازی کند. وی در این مجموعه خط تولید نوشیدنی‌هایی که در آنها از آلوئه‌ورا استفاده شده را مدیریت می‌کند و چندین نوشیدنی سالم دیگر را نیز در زیرمجموعه محصولات سیمپل آلوئه شاهد هستیم.

گفته می‌شود نوشیدنی‌هایی که شرکت سیمپل آلوئه تولید می‌کند خاصیت ضدالتهابی و پروبایوتیک دارند و به همین دلیل نیز در زمان بسیار کمی، نوشیدنی‌های سیمپل آلوئه طرفداران زیادی پیدا کرده و در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیس و هشت کشور دنیا به‌فروش میرسد. الکس لای برای راه‌اندازی کارخانه تولید نوشیدنی‌های آلوئه‌ورا حدود ۳.۴ میلیون دلار هزینه کرد و این کارخانه در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲ میلیون دلار درآمد داشته است.

در کنار این موارد الکس لای با مؤسسه غیرانتفاعی Drop۴Drop نیز برای تأمین آب شرب در آفریقا همکاری نزدیکی دارد. شرکت سیمپل آلوئه‌ در ساخت بطری‌های این برند نیز از پلاستیک بازیافت شده استفاده می‌کند تا محصولات سیمپل آلوئه نه تنها ضرری برای بدن انسان نداشته باشد، بلکه سلامت محیط‌زیست را نیز به‌خطر نیاندازد.

ایسکرا لارنس

مدل ۲۸ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

ایکسرا چیزی بیشتر از ۶ میلیون نفر دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد و در کنار حضور بسیار فعال در صنعت مدلینگ، در جنبش‌های اجتماعی نیز شرکتی مؤثر دارد و سفیر مؤسسه ملی اختلال غذایی (National Eating disorders Association)، است. وی در برنامه‌ TEDx نیز حضور داشت و رسانه‌های معتبری مانند سلف (SELF) و هافینگتن پست مطالب زیادی در خصوص ایکسرا لارنس منتشر کرده‌اند.

تلاش‌های ایکسرا باعث شد تا بی‌.‌بی‌.‌سی وی را در فهرست یک‌صد بانوی تاثیرگذار جهان قرار دهد و وی به تازگی قرار است خط تولید پوشاک و عطرهای جدیدی را نیز راه‌اندازی کند. در حال حاضر ثروت خالص ایکسرا لارنس چیزی حدود ۲ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

اینِِس ل‌بیهان

طراح صنعتی ۲۸ ساله فرانسوی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

اینس ل‌بیهان (Ines Le Bihan)، یکی از طراحان موفق شرکت شناخته شده نیو (Nio)، است و ید طولایی در طراحی فناوری‌های پوشیدنی دارد. وی در زمینه واقعیت مجازی نیز از سابقه خوبی برخوردار است و همکاری با برند‌های معتبری مانند اچ‌.‌تی‌.سی و شیائومی را می‌توان در کارنامه اینس ل‌بیهان مشاهده کرد.

اینس‌ ل‌بیهان در کنار همکاری با شرکت نیو، به‌صورت آزادکار با برندهای معتبر دیگری مانند لویی ویتون و پپسیکو نیز کار می‌کند.

گیوم لگروس

نقاش ۲۹ ساله فرانسوی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

گیوم لگروس که با نام هنری سایپه (Saype)، نیز در جوامع هنردوستان شناخته می‌شود، نقاشی‌های بسیار جالب و عجیبی انجام می‌دهد و بیشتر آثار او نیز در تعامل با محیط‌زیست در دراز مدت تجزیه می‌شوند تا هنر او ضرری به طبیعت وارد نکرده باشد. یکی از مهم‌ترین آثار گیوم لگروس را می‌توان نقاشی بسیار بزرگی ذکر کرد که مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربع از دامنه کوهستان را پوشش داده بود.

سایپه یکی از این نقاشی‌ها را به پناهندگان هدیه کرد و مدعی است به عنوان یک هنرمند وظیفه دارد تا ناملایمت‌های اجتماعی را بازتاب بدهد.

آنا لوو

توسعه‌دهنده اپلیکیشن ۲۸ ساله فرانسوی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

آنا کارمند موزه است و در حین کار متوجه شد، توجه مخاطبین جوان به موزه‌ها دائم در حال کاهش است. در نتیجه آنا لوو (Anna Lowe)، برای جذب بیشتر جوان‌ها به موزه‌ها دست به کار شد و اپلیکیشنی را با نام اسمارتیفای (Smartify) برای موزه‌ها آماده کرد.

به لطف این اپلیکیشن، بازدید کننده‌ها به راحتی می‌توانند با نشانه گرفتن گوشی خود به سمت یک اثر هنری، اطلاعات مختلفی را در خصوص این اثر روی صفحه‌نمایش گوشی مشاهده کنند. اپلیکیشن اسمارتفای در حال حاضر چیزی بیشتر از نیم‌ میلیون بازدید کننده دارد و موزه‌های معتبری مانند لوور، موزه ملی آمستردام و گالری ملی لندن با آنا لوو برای استفاده از اپلیکیشن اسمارتیفای همکاری دارند.

آندره مونگیا

طراح ۳۰ ساله ایتالیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

آندره مونگیا (Andrea Mongia) طراحی‌های زیبایی را برای مجله‌های معتبری مانند نیویورکر، نیویورک‌ تایمز، گاردین، اکونومیست انجام داده است. طراحی‌های آندره مونگیا در کتاب‌های مختلفی نیز استفاده شده و نمایشگاه‌هایی نیز از آثار این طراح ایتالیایی در آمریکا و ایتالیا برگزار شده است.

وی یکی در انجمن‌های هنری جهانی نیز عضو فعالی شناخته می‌شود و با توجه به اینکه در جوانی به چنین دستاوردهایی رسیده است بدون شک در آینده نیز بیشتر از آندره مونگیا خواهیم شنید.

والری پالمریو

طراح اسپانیایی ۲۹ ساله

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

والری (Valeria Palmeiro)، درواقع یک نقاش و عکاس اسپانیای بسیار بااستعداد است که تاکنون با برندهای معتبری مانند شنل، پرادا، دسیگوال، پوما و چندین نام تجاری معتبر دیگر همکاری داشته است. آثار هنری او در نمایشگاه‌های پاریس، کوئینزلند، بروکسل، لیسبون و بارسلونا نیز به نمایش گذاشته شده و قبل از اینکه به سن ۳۰ سالگی برسد توانسته است خودش را به‌عنوان یکی از هنرمندان برجسته اروپایی در سطح دنیا معرفی کند.

والری پالمریو در سال گذشته میلادی اولین کتاب خودش با نام «بی‌چهره» (Faceless)، را نیز منتشر کرده است.

جوآنا پیکل‌باور

طراحی ۲۹ ساله اتریشی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

جوآنا (Johanna Pichlbauer)، تحصیلات خود را در رشته طراحی صنعتی و مهندسی به پایان رساند و به لطف همین تحصیلات بود که توانست هنر و صنعت را در کنار هم قرار دهد و آثار هنری جدید و نوآورانه‌ای خلق کند.

آثاری که جوآنا خلق کرده است هفته‌های پیاپی در بزرگترین گالری‌های اروپا به نمایش گذاشته می‌شوند و این هنرمند اتریشی در حال حاضر پروژه‌های هنری بزرگی برای شهرهای نورنبرگ و وین در دست دارد.

فرانسیس دِفیته و بریاک لسکیور

آشپزهای بااستعداد ۲۹ ساله فرانسوی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

غذا خوردن در سر کار با خوردن غذا در منزل فرق می‌کند و در بیشتر مواقع شرایط خوبی برای گرم‌کردن غذا وجود ندارد، غذاهای حاضری بیرون هم چنگی به‌دل نمی‌زنند و انصافاً باید گفت غذا خوردن در محل کار دردسرهای خاص خودش را دارد. در همین راستا فرانسیس دفیته و بریاک لسکیور (François de Fitte and Briac Lescure)، با راه‌اندازی مجموعه‌غذاخوری پاپ‌چِف (Popchef) خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای را برای افراد شاغل درست کردند.

این غذاها به‌اندازه‌ای خوشمزه بود که که در عرض مدت کمی، طرفداران بسیار زیادی در میان افراد شاغل پاریس پیدا کرد. این جوان‌های پاریسی برای راه‌‌اندازی مجموعه غذایی خود و سرویس‌رسانی به مشتریان چیزی حدود ۴.۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌کردند و در سال ۲۰۱۸ مبلغ ۱.۳ میلیون دلار سود بدست آوردند.

جالب است بدانید این جوان‌های بااستعداد در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۸ هزار غذا را در اختیار مشتریان قرار دادند که چنین آماری در نوع خود برای یک مجموعه غذایی بسیار جالب به نظر می‌رسد.

جیووانی راسترلی

کارآفرین ۲۸ ساله مجموعه غذایی اِدیت

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

این جوان ایتالیایی مجموعه غذایی اِدیت (EDIT) را راه‌اندازی کرده است و با یک مجموعه چندکاربره طرف هستیم که کافه، نانوایی، رستوران و قسمت‌های دیگری که تمامی آنها به خوراکی‌های خوشمزه مربوط می‌شوند را شامل می‌شود.

تاکنون شخصیت‌ها و موسسه‌های مهمی از این مجموعه تعریف و تمجید‌های زیادی داشته‌اند و راه‌اندازی آن چیزی حدود ۶ میلیون دلار هزینه در بر داشته و در سال ۲۰۱۸ این مجموعه تازه‌کار، ۴ میلیون دلار سودآوری به دنبال داشت.

جیوانی راسترلی (Giovanni Rastrelli) از سن ۲۶ سالگی سکان این مجموعه را در دست گرفت و در حال حاضر حدود ۷۰ نفر زیر دست او کار می‌کنند.

جیاکومو روِرو

هنرمند و بالرین ۲۱ ساله ایتالیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

جیاکومو (Giacomo Rovero)، ۱۳ سال بیشتر نداشت که جایزه بزرگ نوجوانان مسابقات فرمول‌وان آمریکا را از آن خود کرد. وی سپس به تمرین باله روی آورد و در مدرسه باله سلطنتی انگلستان مشغول به آموزش شد.

جیاکومو رورو به تلاش خود در تمرین باله ادامه داد تا اینکه درنهایت برای فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به‌عضو رسمی تیم باله سلطنتی تبدیل شد.

کلمنز اشرامل

آشپز ۲۸ ساله اتریشی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

در یکی از نواحی خوش آب و هوای کوهپایه‌های آلپ در رستورانی با نام RAU وجود دارد و این رستوران به پخت غذاهای بسیار خوشمزه معروف است. رستوران RAU محبوبیت خود را مدیون کلمنز اشرامل (Klemens Schraml) است و این آشپز جوان اتریشی حتی نظر مشکل‌پسند‌ترین منتقدین صنعت رستوران‌داری را جلب کرده است.

غذاهایی که اشرامل می‌پزد نه‌تنها طعم بسیار خوبی دارند بلکه این غذاها رایحه خوبی نیز دارند و این موارد باعث شده تا مشتریان از فاصله‌های دور برای امتحان دستپخت کلمنز اشرامل به رستورانی که در آن کار می‌کند بیایند.

کاتیا سیب

نقاش ۲۹ ساله آلمانی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

کاتیا سیب (Katja Seib)، در نقاشی‌هایش زندگی جاری را با سبک سورئالیسم ترکیب می‌کند تا با آثار برجسته‌ای طرف باشیم که در تمامی دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کاتیا آثار خودش را در نمایشگاه‌های مختلفی در سرتاسر اروپا برگزار کرده و منقدین هنری بر این باور هستند هنر کاتیا از سن و سالی که دارد بیشتر نشان می‌دهد و نقاشی‌های او همانند تابلوهای برجسته نقاش‌های کهنه‌کار در نظرها جلوه می‌کند.

مارین سِر

کارآفرین ۲۷ ساله فرانسوی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

مارین، (Marine Serre) برند پوشاک خودش را در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کرد و در همان سال نیز توانست جایزه معتبر ال.‌وی‌.‌ام.‌اچ را از آن خود کند. هم‌اکنون پوشاک برند مارین سر در معتبرترین فروشگاه‌های لباس دنیا به فروش می‌رسد و مجله‌های مد معروفی مانند وُوگ آمریکا و انگلستان در کنار نیویورک تایمز، مطالب مختلفی را در برای تعریف و تمجدید از پوشاک برند مارین سر منتشر کرده‌اند.

کندال جنر، کیت بلانشت دوپا لیپا و لرد را می‌توان از مشتریان پر و پاقرص برند مارین سر نام برد.

آمر سینگ

مالک ۲۹ ساله گالری آمر

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

آمر سینگ از آن دسته هنردوستان جوانی است که مدعی هستند نابرابری‌های زیادی در حق بانوان هنرمند انجام شده و آثار هنرمندان زن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در نتیجه گالری آمر را راه‌اندازی کرده است و این گالری به فروش آثار هنرمندان زن معاصر توجه بیشتری دارد.

در همین راستا آثاری از هنرمندان جوانی مانند گوریلا گیرلز (Guerrilla Girls)، رنه کاکس (Renee Cox) و هلن فرانکن‌تالر (Helen Frankenthaler) به چشم می‌خورد. این گالری اخیراً قسمت آنلاین جدیدی را نیز را‌ه‌اندازی کرده تا هنرمندان زن نوظهور را جذب کند. جالب است بدانید گالری آمر در سال ۲۰۱۸ چیزی بیشتر از ۳ میلیون دلار درآمد داشته است.

آسیا وارستا و کیت زوباریوا

کارآفرین‌های ۲۸ و ۲۹ ساله آمریکایی و اوکراینی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

این دو جوان خلاق برندی با نام اسلیپر (Sleeper)، را راه‌اندازی کرده‌اند و در این برند لباس‌خواب های راحتی می‌فروشند. برند اسلیپر به‌رغم اینکه یک برند کاملاً نوپا و تازه است باز هم عملکرد خوبی در بازار داشته و در کنار مشتریان جهانی توانسته است نظر سلبریتی‌های مهمی مانند امیلی راتایوفسکی، لیندرا مدین، کوهن و داکوتا فانینگ را به خود جلب کند.

جالب است بدانید برند اسلیپر در سال ۲۰۱۸ حدود ۱.۸ میلیون دلار درآمد داشته است.

هانا رز توماس

هنرمند ۲۷ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

هانا رز توماس از آن دسته هنرمندان متعهدی است که توجه ویژه‌ای به پناهندگان دارد و در نقاشی‌هایش سعی می‌کند تا توان و قدرت زنان آواره را به تصویر بکشد. زنان پناهنده سوری، زنان ایزدی که از چنگ داعش گریخته بودند و زنان و کودکان مسلمان میانمار سوژه‌های اصلی نقاشی‌های هانا رز توماس را تشکیل می‌دهند.

نقاشی‌های این هنرمند بریتانیایی تاکنون در موزه کاخ باکینگهام، مجلس انگلستان و چندین مرکز بزرگ دیگر به نمایش گذاشته شده و قرار است در‌‌ آینده‌ای نزدیک نقاشی‌های این هنرمند متعهد در مرکز سازمان ملل نیز قرار بگیرد.

جانی بِرت و جو کندی

هنردوستان ۲۹ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

جانی برت و جو کندی دوستان دوران کودکی یکدگیر هستند و در بزرگسالی نیز یکدیگر را تنها نگذاشته‌اند و علاقه آنها به هنر باعث شد تا مجموعه‌ای با نام یونایت لندن را راه‌اندازی کنند.

یونایت لندن، با تمرکز به فعالیت در دنیای دیجیتال برای هنردوستان و هنرمندان ایجاد شده است و موسسین این پروژه به دنبال آن هستند تا پا را از هنرهای رایج و سنتی فراتر بگذارند و هنر مدرن را بیشتر از چیزی که هست، در معرض مخاطبین قرار دهند. جالب است بدانید مجموعه یونایتد لندن در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۹ میلیون دلار درآمد داشته است.

فرانچسکا ولیچو

هنرمند و بالرین ۲۰ ساله رومانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

با یکی از رقصنده‌های تراز اول باله ملی بریتانیا طرف هستیم که به‌رغم سن و سال بسیار کمی که دارد تاکنون در صحنه‌های باله درخشش زیادی داشته است.

فرانچسکا ولیچو (Francesca Velicu)، در سال ۲۰۱۷ یکی از معتبرترین جوایز باله را از آن خود کرد و توانست نام خود را بیشتر بر سر زبان‌ها بیاندازد. فرانچسکا تاکنون نقش‌های مختلفی را در صحنه‌های جهانی باله بر عهده گرفته است و با توجه به سن و سال کمی که دارد، بدون شک در آینده نیز بیشتر از او خواهیم شنید.

کونا واکِر

کارآفرین ۲۶ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

کونا (Conna Walker) زمانی که تنها ۱۷ سال داشت مبلغ ۳۸۳۰ دلار از پدرش قرض گرفت و همین مبلغ را به کار و کاسبی زد. جالب است بدانید کار و تجارت کونا واکر حسابی گرفت و توانست برند پوشاک هاوس آف سی‌.بی (House Of CB) را راه‌اندازی کند. این برند به ساخت پوشاک تنگ و چسبان زنانه معروف است و محصولات آن در بیشتر از ۴۰ مکان مختلف به‌فروش می‌رسد.

برند هاوس آف سی‌.‌بی چیزی حدود ۲.۵ میلیون نفر دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد و در سال ۲۰۱۸ این برند توانست مبلغ گزاف ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

کونا واکر به‌عنوان مؤسس و مدیر این برند مدعی است برنامه‌های بیشتری برای حضور بانوان در این برند دارد و تا جایی که امکان دارد به این فکر است تا دست بانوان خوش‌فکر را در دست هم بگذارد تا در کنار برند هاوس آف سی.‌بی موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

ایسی وود

طراح ۲۶ ساله بریتانیایی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

ایسی (Issy Wood) نقاشی‌هایی با سبک فیگوراتیو می‌کشد و آثار او در مجامع جهانی بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده‌اند. در نتیجه ایسی وود تاکنون موفق به برگزاری نمایشگاه در مسکو، برلین و میامی شده است.

ایسی وود در کنار نقاشی، دستی در نویسندگی نیز دارد و ۲ کتاب نیز با نام او به چاپ رسیده است. این هنرمند جوان و خوش‌آتیه نقاشی‌هایش را با قیمت ۱۸۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

ژیوِن ژانگ

کارآفرین ۲۶ ساله چینی

آینده‌سازان جهان؛ چهره‌های موفق اروپا که کمتر از ۳۰ سال دارند

همان‌گونه که از نام ژیون پیداست اهل چین است، اما از آنجایی که تمام فعالیت تجاری او در انگلستان انجام می‌شود، او را در فهرست چهره‌های موفق اروپایی قرار دادیم. ژیون ژانگ در سال ۲۰۱۶ برند فور آرتز سِیک (For Art's sake)، را راه‌اندازی کرد.

این برند به ساخت و تولید عینک‌های آفتابی مشغول است و محصولاتی که تولید می‌کند به اندازه‌ای جذابیت دارد که شصیت‌های مهمی مانند بیانسه و اوا چن ( مدیر اجرایی شرکت ترند میکرو) به مشتریان پر و پاقرص عینک‌های آفتابی فور‌ آرتز سیک تبدیل شده‌اند.

عینک‌های این برند در بیشتر از ۶۰۰ فروشگاه در ۴۵ کشور دنیا به‌فروش می‌رسد و با عینک‌های دست‌سازی طرف هستیم که هر کدام از آنها چیزی حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد.

از آنجایی که کارآفرینی و موفقیت منحصر به هیچ مرز و بومی نیست و در ایران خودمان هم جوان‌های موفق زیادی را سراغ داریم که در عرض یک شب راه صدسال را طی کرده‌اند. در پایان پیشنهاد میکنیم در قسمت نظرات برای ما از این جوان‌های پرتلاش و داستان موفقیت آنها بگویید.

منبع: forbes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا هيچ ايرانيي تو اين ليست نيست :(

    • سکینه

      ایرانیا کوشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانیا تو صف گوشتن

      • بدون نام

        برترینها فقط چش رنگی اونور ابی دوس داره

      • بدون نام

        یه عده تو امریکا و کانادا با پول باباشون خوشن بقیم دارن دنبال کار میگردن!

    • بدون نام

      همه شون که اروپایی نبودند بعد هم این لیست به نظر تبلیغاتی میاد

    • بدون نام

      اینها که اکثرا مدل هستند و نقاش. به نظرم کسانی باید توی این لیست باشند که اشتغال زایی میکنند و کارآفرین هستند مثل اون چند نفر کارآفرین که نام بردید.

    • بدون نام

      مثلا اونی که مدل هستش اینده سازه جهانه
      تو این لیست از نخبه ها خبری نبود از کجا میگیری اطلاعاتتو نکنه از زم میگیری اخه اونو ما بهش میدادیم اطلاعات خخخخخ

      پاسخ ها

      • میلاد

        خخخخ

    • بدون نام

      آینده سازای اینجا چی بعضیاشون کارگرن بعضیاشون کولبرن فوقش یه مغازه داشته باشن استعدادشون هم داره به فنا میره چقدر دیگه بی عدالتی یکی با پول ملت میره اون ور یک اینجا رنج میکشه

    • بدون نام

      آینده جهان را مدل ها وبالرین ها که هیچ حتی نخبه های علمی هم نمیسازن همه مثل ابزاری در دست سیاست مداران هستند

    • بدون نام

      نقاش و آشپز آینده رو نمی سازن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه نکن.
        آینده یعنی اینکه سال دیگه چ مدل لباس ومو وعینکی مده.
        یعنی چه امکانات جدیدی به گوشی موبایل ها اضافه میشه.
        یعنی چ دارویی واسه بیماری ها کشف واختراع میشه.
        یعنی کجا ظرفیت توریستی داره بریم هتل بسازیم پول دربیاریم

        یعنی چه غذای جدیدی به منوی رستورانم اضافه کنم که کلی مشتری داشته باشم وپول پارو کنم..شاید رستورانهای زنجیره ای یه آشپز تو آینده ی نزدیک یا دور به دنیا اضافه بشه
        دکترها مهندس ها طراحان مد آشپزها هنرمندان نویسنده ها وهزاران شغل دیگه آینده رو میسازن

    • f

      نوسینده این مطلب احمق تشریف داره، احمق تر ار اونم نویسنده برترین هاست که اینو کپی پیست کرده

    • بدون نام

      بالرین ۲۱ ساله تیم باله سلطنتی الان جز اینده سازان حهان محسوب میشه؟؟؟

    • Sona

      چ چرت

    • بدون نام

      یعنی آینده جهان به دست یه عده طراح و نقاش و آشپز و مدل ساخته میشه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج