جاباما
۸۳۵۴۹۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

تمجید آمریکا از آزادی مذاهب در امارات

نماینده دولت آمریکا در امور آزادی مذاهب روز یکشنبه به تمجید از عملکرد امارات عربی متحده پرداخت و مدعی شد که این کشور الگویی برای آزادی مذاهب است.

خبرگزاری فارس: یک مقام ارشد آمریکایی روز یکشنبه با حضور در نشست بین‌المللی «آزادی مذهبی» در ابوظبی مدعی شد که امارات کشوری پیشرو در آزادی‌های مذهبی و بردباری در منطقه است.

به نوشته وبگاه «نیشن»، «سم براون‌بک» نماینده آمریکا در امور آزادی مذاهب در جریان گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌های حاضر در این نشست از طرح ابتکاری امارات در پیشبرد و حمایت از آزادی مذهبی ستایش کرد.

سفیر آمریکا در امارات در بخش دیگر سخنان خود گفت به منظور برقراری صلح در جهان، کشورها باید رویکردی همچون امارات در پیش گیرند.

وی که در سخنان خود بیشتر بر پیروان دین مسیحیت و فعالیت آن‌ها در این کشور تمرکز کرده بود، گفت: «اگر بخواهیم شاهد ثبات در منطقه، رشد اقتصادی و کاسته شدن تروریسم باشیم، باید احترام به آزادی مذهبی را شاهد باشیم.»

براون‌بک افزود: «مذاهب باید گفت‌وگو با یکدیگر را آغاز کنند. یهودیت، اسلام و مسیحیت باید با احترام با یکدیگر صحبت کرده و به سخنان هم گوش فرا دهند.»

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که بر اساس گزارش‌های متعدد دولت امارات در سال‌های اخیر سختگیری بر شیعیان حاضر در این کشور را تشدید کرده است. به نوشته پایگاه دیلی استار، امارات در ماه‌های گذشته ده‌ها خانواده شیعه را عمدتا اصالتا لبنانی دارند، اخراج کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف حساب زده....غلط کرده هر کس گفته تو امارات به شیعیان سخت میگیرن؟چندهزارتا شیعه ایرانی اینجا هستیم کوچکترین مشکلی هم نداریم

    • بدون نام

      حتما ج ا س و س بودن

    • بدون نام

      من هم تمجید میکنم..... واقعا کشور باعرضه ای هست... کاش کشور ماهم کسی مثل بن زاید میداشتیم

    • بدون نام

      کشوری که،بنگاه سیا-موساده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ذهن تو باز کنه

    • علی باقری

      سلام.من خودم مقیم اماراتم بی احترامی به هیچ دین و مذهبی نمیشه..

    • بدون نام

      کاربر 22:38 اینا دیگه زورشون شده که از امارت تمجید شده برا اینکه یه جور خرابش کنند میان میگن به شیعیان سخت میگیرن وگرنه ما میدونیم که در امارت آزادی مذاهب هست.

    • زردشتی بهایی

      کاش از آزادی مذاهب در ایران هم تمجید میشد .

    • مهرانگیز لاری

      هر گلی یک بویی دارد .اگر خدا تک دینی رامیخواست اینهمه تنوع در طبیعت و افرینش خلق نمیکرد.به همین ترتیب همه باید ازاد با رعایت احترام متقابل بتوانند نظرات و ویژگیها و تفاوتهایشان را مورد نقد و بررسی و آزادانه اظهار کنند .حتی ادیان غیر رسمی یا هندو ها و یا بوداییان .چه بسا انها هم صبحتهایی ارزشمند و منطقی داشته باشند که در تبلیغات کشورهای بیگانه با انها گفته نمیشود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج