۸۳۵۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سعادتمند: همه پشت شفر هستند

احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: همه پشت شفر هستند و ما تیم مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و مشکلی هم وجود ندارد.

خبرگزاری میزان: احمد سعادتمند در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: کسب نتایج خوب با تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده و همچنین زحماتی که مدیران باشگاه کشیده‌اند هم بی‌تاثیر نبوده است. از هواداران ممنونیم که همچنان از ما حمایت می‌کنند.

وی در مورد اینکه استقلال دوباره به جمع مدعیان برگشته و‌ آیا شانس قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر، گفت: استقلال نام بزرگی است و همیشه باید بزرگی کند. مطمئنا با حمایت هواداران این تیم بزرگ می‌ماند و قطعا شانس قهرمانی هم دارد. من همیشه در هر جایی که کار کرده‌ام امیدوار بودم و این بار هم به موفقیت استقلال امیدوارم. فکر می‌کنم بازیکنان ما روز به روز بهتر خواهند شد و پرقدرت به جنگ بازی‌های سخت بعدی می‌رویم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما واقعا در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی شک ندارم بچه‌ها با تمام قوا به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان تا دندان مسلح هستند، ولی ما هم تیم یکدستی داریم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

سعادتمند درمورد درخشش پاتوسی بازیکن جدید استقلال عنوان کرد: ظاهرا که این بازیکن توانسته خیلی زود خود را با تیم هماهنگ کند و همه دیدند که نمایش درخشانی داشت. تلاش‌های دوستان من در باشگاه برای گرفتن مجوز بازی این بازیکن بی‌دلیل نبود و خداراشکر که این زحمات نتیجه داد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی افراد در داخل باشگاه استقلال با شفر مخالف هستند خاطر نشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و ما یک خانواده هستیم. فقط از موفقیت تیم خوشحالیم و همه پشت شفر هستند. ما تیم مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و مشکلی هم وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هروقت دلال آلمانی دو قهرمانی پیاپی لیگ، دو قهرمانی پیاپی سوپرجام، کسب رتبه چهارم لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی آسیا رو بدست آورد اونوقت کیسه کشا میتونن شوفر رو با یکی از بهترین مربیای تاریخ لیگ مقایسه کنن

      یه مربی رو با افتخاراتش میشناسن نه با دوتا بازی و برد جلو تیم های ته جدولی، ضمنا یادتون نره یه زمانی به بردای سه گله شیشعلی افتخار میکردید :)

    • بدون نام

      تا زمانی که نتیجه بگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج