۸۳۵۷۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طرح نتانیاهو و ترامپ برای تشکیل کشور فلسطین

رئیس یک حزب صهیونیستی موسوم به «راست جدید» از طرح نخست وزیر این رژیم و رئیس جمهوری آمریکا برای تشکیل کشور فلسطین در ۹۰ درصد اراضی فلسطینی خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس حزب صهیونیستی «راست جدید» اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر روی شروع طرح تشکیل کشور فلسطین به محض پایان انتخابات آتی کنیست توافق کرده اند.

«نفتالی بنت» خاطرنشان کرد که نتانیاهو و ترامپ توافق کرده اند که این طرح قبل از انتخابات کنیست مطرح نشود تا وضعیت نتانیاهو را سخت‌تر نکند، اما یک یا دو روز پس از انتخابات، طرح تشکیل کشور فلسطین در ۹۰ درصد از اراضی فلسطینی؛ از جمله قدس مطرح خواهد شد.

بنت اعلام کرد که «یائیر لاپید» رئیس حزب «آینده» و «بنی گانتس» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی به دولت «آشتی ملی» خواهند پیوست و تنها راه متوقف کردن آنها، رای دادن به جریان راست قدرتمند و واقعی است.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که این نگرانی های بنت عادی است و برخی احزاب کوچک در جریان تبلیغات انتخاباتی، مسائلی را اعلام می کنند که به هیچ وجه صحت ندارد.

گفتنی است که «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی هم پس از اعلام برگزاری انتخابات زودهنگام کنست، تاکید کرده بود که طرح صلح «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا طی ماه های آتی ارائه نخواهد شد. جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ هم اخیرا اعلام کرد که این طرح پس از انتخابات آتی کنیست ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روزی که افراطیان بفکرخراب کردن مسجدالاقصی و برپایی معبداورشلیم شونند!جنگ جهانی شروع خواهدشد!افراطیان وحشتناک ضرر می کنند!

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        وآغازی برای پایانشان خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج